AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 I oppfølgingsplanen så er det skrevet forslag til lette ting h*n kan gjøre. Men når h*n får det fra nav og må godkjenne så skriver vedkommende bare : kan ikke. Er det så lett å bare være hjemme ? H*n er sykemldt men det kan tilrettelegges på alle måter. vedkommende er ikke alvorlig syk men trenger tilrettelegging og ikke jobbe fullt. hva skjer videre , møte med nav etterhvert ? Anonymkode: bb441...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Har du arbeidsgiveransvar for denne personen så vil du finne alle svar du trenger på nav.no Anonymkode: 33600...cd2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hvem er du i dette? Leder? Kollega som ikke har noen med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Er du h*n nærmeste leder og skal følge h*n i sykeperioden? Har du da ikke kunnskap og fått opplæring i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg lurer også på hvem du er oppi dette, leder eller kollega? Er du leder så har dere jo retningslinjer for dette. Er du kollega så har du ingenting med dette og gjøre. Anonymkode: 481ac...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 hvordan vet du som kollega hva som står i oppfølgingsplan og hva han svarer ? og hvordan vet du årsaken til sykmelding ? kanskje det er psykisk og bare det å stå opp og møte på jobb ikke går akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 monican94 skrev (2 minutter siden): hvordan vet du som kollega hva som står i oppfølgingsplan og hva han svarer ? og hvordan vet du årsaken til sykmelding ? kanskje det er psykisk og bare det å stå opp og møte på jobb ikke går akkurat nå... Jeg tenker også at kanskje den sykemeldte har problemer på arbeidsplassen - som eks leder, å det er ikke så enkelt å si ifra om. Anonymkode: 481ac...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg var i samme situasjon. Vi er to kontaktlærere i samme klasse. En er sykkemeldt siden desember 2023. Jeg er alene med klassen. Avd.leder gjennomfører utviklingssamtaler med foreldre, men jeg har den daglige kontakten med alle foresatte. Får +4000 i året for det. Prøvde å si ifra at dette ikke går, men føler at ingen hører. Jeg lurer på hvorfor vikar settesikke inn i kontaktlærer stillingen... Anonymkode: 5f989...9e5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var i samme situasjon. Vi er to kontaktlærere i samme klasse. En er sykkemeldt siden desember 2023. Jeg er alene med klassen. Avd.leder gjennomfører utviklingssamtaler med foreldre, men jeg har den daglige kontakten med alle foresatte. Får +4000 i året for det. Prøvde å si ifra at dette ikke går, men føler at ingen hører. Jeg lurer på hvorfor vikar settesikke inn i kontaktlærer stillingen... Anonymkode: 5f989...9e5 Jeg ser ike helt hvordan denne kommentaren er så relevant her? Jeg lurer som flere andre; hvorfor vet TS hva som står i oppfølgingsplanen? Anonymkode: 60cef...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #10 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg var i samme situasjon. Vi er to kontaktlærere i samme klasse. En er sykkemeldt siden desember 2023. Jeg er alene med klassen. Avd.leder gjennomfører utviklingssamtaler med foreldre, men jeg har den daglige kontakten med alle foresatte. Får +4000 i året for det. Prøvde å si ifra at dette ikke går, men føler at ingen hører. Jeg lurer på hvorfor vikar settesikke inn i kontaktlærer stillingen... Anonymkode: 5f989...9e5 Dette må du ta opp med ledelsen ved din skole, eventuelt med tillitsvalgt om du er organisert. Hjelper ikke å syte om det på kvinneguiden... Anonymkode: 3a45a...f0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #11 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg var i samme situasjon. Vi er to kontaktlærere i samme klasse. En er sykkemeldt siden desember 2023. Jeg er alene med klassen. Avd.leder gjennomfører utviklingssamtaler med foreldre, men jeg har den daglige kontakten med alle foresatte. Får +4000 i året for det. Prøvde å si ifra at dette ikke går, men føler at ingen hører. Jeg lurer på hvorfor vikar settesikke inn i kontaktlærer stillingen... Anonymkode: 5f989...9e5 Får ikke håpe du er norsk lærer Anonymkode: d92cc...3da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #12 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Får ikke håpe du er norsk lærer Anonymkode: d92cc...3da En norsk lærer trenger ikke nødvendigvis være norsklærer. Anonymkode: 7f67c...b71 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå