LiTam8 Skrevet 23. oktober #21 Del Skrevet 23. oktober Cookiesandcream skrev (På 20.10.2024 den 21.58): Det er to versjoner av Kompani Lauritzen. Den opprinnelige med kjendiser. (Det er der CBE kanskje skal være med.) Tropp 1, 2 og nå 3 med ukjente unge folk som sliter med litt forskjellig. Faktisk er det med vanlige folk det opprinnelige tenkte konseptet, men de som sitter på pengesekken i tv2 krevde at det ble gjort om til kjendisreality fordi dem innbiller seg at det er det folk vil se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 23. oktober #22 Del Skrevet 23. oktober Er lei all klaginga og grininga allerede. Synes det er altfor mange gravalvorlige aspeløv med. Skjønner jo at de trenger hjelp, men for min del er det veldig begrenset underholdningsverdi i gråting og angst. Den desidert beste sesongen var med Rassat og hoffmayer (eller hva enn hun het som Rassat klumset seg gjennom venn eller fiende med), en uforglemmelig duo som jeg enda ler av 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 25. oktober #23 Del Skrevet 25. oktober For en fin gjeng🥰 Men skulle ønske det programmet varte litt lenger, det går så fort liksom😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet 25. oktober #24 Del Skrevet 25. oktober Koser meg mye mer med å se på "vanlige" folk enn kjendis versjonen. Kjenner jeg er metta på de samme kjendisene som er med i alle programmene. Enig i at det er mye klaging og syting. Men så tenkte jeg på hva jeg selv ville gjort. Og det er sannsynligvis hoppa ned og brekt foten for å komme meg vekk derfra. Så de skal få lov å syte så mye de vil 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 25. oktober #25 Del Skrevet 25. oktober Jeg synes ikke det er så mye klaging og syting, jeg. Jeg synes det er fint å se mennesker vise følelser og snakke om vanskelige ting på TV. Tror det er kjempeviktig. Jeg ser også omsorg, lagmoral, utvikling og mestringsfølelse. Og så gjør jeg meg mange tanker om hvordan vi har klart å lage et samfunn der så mange flotte mennesker med masse ressurser sliter med selvforakt og følelsen av å aldri være gode nok. Det er ufattelig trist. KL er et av mine høydepunkter i uka og et av de programmene som treffer meg hardest. 13 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. oktober #26 Del Skrevet 25. oktober Det er mye gråting ja. Men det er jo litt av poenget med programmet - å gi muligheter til de som vil vokse mest på opplegget. Å få «restartet» seg selv. Det er mye god omsorg i gruppa og også fra befalet. Likevel har jeg vært litt i tvil om det ikke likevel er for tøft for et par av deltakerne. Håper ikke det. Så har vi kontrastene med radarparet Zena som stiller med trass og opposisjon, og Ole som bare liker seg som fisken i vannet ☺️ Bra program. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet onsdag kl 21:22 #27 Del Skrevet onsdag kl 21:22 (endret) Synes 21 (hun som er med nr 4) virker veldig reflektert og er god på å stille spørsmål. Virker nysgjerrig og tror hun kan få nr 4 til å reflektere over sine ting! Synes de er et godt makkerpar Endret onsdag kl 21:23 av Tulla25j 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet onsdag kl 21:46 #28 Del Skrevet onsdag kl 21:46 Tulla25j skrev (22 minutter siden): Synes 21 (hun som er med nr 4) virker veldig reflektert og er god på å stille spørsmål. Virker nysgjerrig og tror hun kan få nr 4 til å reflektere over sine ting! Synes de er et godt makkerpar Blir nesten rørt over hvor flinke de er til å bekrefte hverandre, alle sammen. Og stiller gode, reflekterte spørsmål. Det er håp for denne generasjonen, bare man får bygget selvtillit hos dem! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet onsdag kl 23:56 #29 Del Skrevet onsdag kl 23:56 Tulla25j skrev (2 timer siden): Synes 21 (hun som er med nr 4) virker veldig reflektert og er god på å stille spørsmål. Virker nysgjerrig og tror hun kan få nr 4 til å reflektere over sine ting! Synes de er et godt makkerpar Enig med deg! Hun er så flink til å stille gode og reflekterte spørsmål. Utrolig imponert! Er jo ikke bare enkelt å få ham i tale, men hun virker oppriktig nysgjerrig. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 22 timer siden #30 Del Skrevet 22 timer siden Tulla25j skrev (4 timer siden): Synes 21 (hun som er med nr 4) virker veldig reflektert og er god på å stille spørsmål. Virker nysgjerrig og tror hun kan få nr 4 til å reflektere over sine ting! Synes de er et godt makkerpar Enig. Hun stiller gode spørsmål samtidig som det virker som om han virkelig tenker seg om når han svarer, mye bra refleksjon på de to 🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11 timer siden #31 Del Skrevet 11 timer siden Konseptet er jo at folk med ulike mentale utfordringer skal være med her, så at det er en del negativitet, lav selvtillit og grining er forventet. Alle har mange positive sider også. Jeg har faktisk mest problemer med folkefavoritten Baldishol av deltagerne. Jeg er ikke fan av folk som skal kverulere på absolutt alt de får beskjed om. Kommer nok av min egen rolle som leder på jobb og flerbarnsmor, for i de sammenhenger er det ikke alltid ønskelig fra mitt ståsted at det jeg gir beskjed om at skal utføres skal diskuteres. Du har fått en beskjed, utfør. Og gjør det med en gang. Man må forstå at i noen sammenhenger er det andre som bestemmer og at den som bestemmer verken er interessert i meningen din eller at du drar ut tiden med å kverulere i steden for å komme i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 8 timer siden #32 Del Skrevet 8 timer siden Imponerende at så mange klarte hoppet i isvannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden Babyface skrev (7 timer siden): Konseptet er jo at folk med ulike mentale utfordringer skal være med her, så at det er en del negativitet, lav selvtillit og grining er forventet. Alle har mange positive sider også. Jeg har faktisk mest problemer med folkefavoritten Baldishol av deltagerne. Jeg er ikke fan av folk som skal kverulere på absolutt alt de får beskjed om. Kommer nok av min egen rolle som leder på jobb og flerbarnsmor, for i de sammenhenger er det ikke alltid ønskelig fra mitt ståsted at det jeg gir beskjed om at skal utføres skal diskuteres. Du har fått en beskjed, utfør. Og gjør det med en gang. Man må forstå at i noen sammenhenger er det andre som bestemmer og at den som bestemmer verken er interessert i meningen din eller at du drar ut tiden med å kverulere i steden for å komme i gang. Hvordan synes du han kverulerer? Synes han utfører det han får beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Boetica skrev (27 minutter siden): Hvordan synes du han kverulerer? Synes han utfører det han får beskjed om. Ikke sett de første episodene? Han svarte tilbake på absolutt alt. I dagens episode var han bare fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 2 timer siden #35 Del Skrevet 2 timer siden Babyface skrev (9 timer siden): Konseptet er jo at folk med ulike mentale utfordringer skal være med her, så at det er en del negativitet, lav selvtillit og grining er forventet. Alle har mange positive sider også. Jeg har faktisk mest problemer med folkefavoritten Baldishol av deltagerne. Jeg er ikke fan av folk som skal kverulere på absolutt alt de får beskjed om. Kommer nok av min egen rolle som leder på jobb og flerbarnsmor, for i de sammenhenger er det ikke alltid ønskelig fra mitt ståsted at det jeg gir beskjed om at skal utføres skal diskuteres. Du har fått en beskjed, utfør. Og gjør det med en gang. Man må forstå at i noen sammenhenger er det andre som bestemmer og at den som bestemmer verken er interessert i meningen din eller at du drar ut tiden med å kverulere i steden for å komme i gang. Du har ikke tenkt på at han kan ha en utfordring/diagnose da? Siden du starter med «mentale utfordringer» i første avsnitt. Det oser jo lang vei, men så lenge det ikke blir sagt rett ut i programmet så stopper jeg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå