AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Feirer runde tall grunnet press fra omgivelsene. Anonymkode: 1b3ae...cf9 Et tips til dem som føler seg presset. Reis bort på runde dager;) Anonymkode: 7da62...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 Bursdag er en helt vanlig dag for min del, ikke noe spesielt. Så ingenting kjipt for min del Anonymkode: dc5f0...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gratulerer med dagen på forskudd 🥳 Vet du, jeg glemmer faktisk bursdagen min 😱 Det er mannen min, eldstemann eller fb som minner meg på det. Sånn typisk "hva ønsker du deg til bursdagen din?" jeg "Hæ? Hvorfor spør du I det heletatt om det?" "Fordi du har bursdag om en uke" 🤯 jeg *sjekke kalenderen*. Så nei, her feirer jeg ikke bursdagen min annet enn hva familien steller i stand 😂 og aldri tenkt noe negativt med det. Forresten samme alder som deg 🥳 Anonymkode: c9162...7cd Haha, det er godt å høre😁 jeg merker at jeg ikke trenger å ut lengre på byen. Når man er singel så burde man jo egentlig det , man treffer ikke folk med å sitte hjemme😱 Men altså, nei jeg dropper byturen i helga, så får jeg kose meg alene. Har 3 barn så får nyte barnefri da🥳🥳 Anonymkode: 44ea0...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #24 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, det er godt å høre😁 jeg merker at jeg ikke trenger å ut lengre på byen. Når man er singel så burde man jo egentlig det , man treffer ikke folk med å sitte hjemme😱 Men altså, nei jeg dropper byturen i helga, så får jeg kose meg alene. Har 3 barn så får nyte barnefri da🥳🥳 Anonymkode: 44ea0...2e4 Takk😁🥳 Anonymkode: 44ea0...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #25 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er introvert med en sosial jobb. Den beste gaven jeg kan gi meg selv er alenetid med fred og ro ❤️ Anonymkode: 4224a...79a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #26 Del Skrevet 16. oktober 2024 Er 34 i år. Har ikke feiret bursdagen min siden barneskolen. Bursdag midt i desember så folk har andre ting å ta seg til. Anonymkode: 4affc...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #27 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det er mange år siden jeg har gidder å feire min egen bursdag. Var vel 20-årene sist. Den eneste feiringen er stort sett gave fra barnet og kake som barnet har lagd. Anonymkode: 58b1b...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #28 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har aldri giddet å feire min egen bursdag😅 Anonymkode: c4254...cf0 Samme her. Ingen vet at jeg har bursdag heller, bortsett fra nærmeste familie. Bryr meg ikke Anonymkode: 2397d...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #29 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Typisk bursdag i ei helg og ikke planer om å ut. Er det trist? Føler jeg visner 😅 blir 38år og er barnefri men ingen planer for bursdags helg. Anonymkode: 44ea0...2e4 Du visner fordi du ikke skal ut å feire deg selv? Det som er trist, er at du er 38 år og ikke mer voksen enn at du definerer deg selv og livet ditt utifra hvor mye din fødselsdag feires (benytter her fødselsdag med vilje, da det henspiller på den dagen man er født) Bruk heller dagen til å tenke igjennom hva du vil med livet ditt og hva DU må gjøre for å nå målene dine. At ingen er med å feire deg, ja, ja. kanskje litt trist, men du er i samme situasjon som veldig, veldig mange andre. Anonymkode: 0e123...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #30 Del Skrevet 16. oktober 2024 Feirer ikke bursdag med mindre det er rund dag hvor jeg vil invitere til en liten fest med venner. Men feirer gjerne andres. Ingen negative følelser rundt det, ser bare ikke "greia". Anonymkode: 59f88...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #31 Del Skrevet 16. oktober 2024 Tok med kake på jobb når jeg fylte 50. Ellers pleier jeg aldri å feire/markere bursdagen min. M52 Anonymkode: ea518...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #32 Del Skrevet 16. oktober 2024 Om det er i helg - hva med å invitere en venninne på lunsj? Ellers så hadde jeg laget meg en skikkelig fin dag. Gjort det jeg liker best. Spist frokost, gått en lang tur i Skoge/annet sted, tatt en lang dusj, sett en film eller serie. Bestilt meg noe god middag på døren. Anonymkode: 10821...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 Har en liten feiring/markering med samboer hvor jeg får gave fra ham og jeg ofte får velge hva vi skal ha til middag. Så er det jo koselig med alle gratulasjonene på SoMe. Større feiringer har jeg kun til runde tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg feirer bare om dagen faller på en fredag eller lørdag, og jeg ikke har noen andre planer. Da sender jeg en melding i gruppechatten vår om at "i morgen har jeg bursdag, skal vi drikke på X?". De som kommer, de kommer. Det er maksimum feiring. Det er flaut å gjøre noe ut av bursdagen sin, synes jeg. Anonymkode: 3901c...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 Har ingenting imot å feire om ungene elns vil ta turen, utover det så ser jeg det alltid ann form og lyst, har bursdag tett oppunder jul, så folk og jeg er ofte litt for travle til å orke styr. Men kommer ungene som bor ett stykke unna, så bakes det jo alltids ei kake, ungene har alltid synes det er stas att mamma feirer seg selv. Noe store vennefester har jeg aldri orket, tror muligens jeg hadde noe større styr på 30 års dagen, men kjente att det ikke var noe for min del. Anonymkode: f4e9c...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 Koser meg hjemme eller på på restaurant med samboeren Anonymkode: a0e04...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.57): Typisk bursdag i ei helg og ikke planer om å ut. Er det trist? Føler jeg visner 😅 blir 38år og er barnefri men ingen planer for bursdags helg. Anonymkode: 44ea0...2e4 Samme her. Ble 37 og jeg satt hjemme og så på netflix og spiste melkesjokolade. Hadde ikke behov for noe annet. Og ja....jeg tror vi visner. Neida. Jeg tror det komme og går. Bursdager føles bare ikke så sjeldne lenger. Gratulerer med overstått. Anonymkode: 48d68...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #38 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei jeg liker ikke å bli dullet med andre enn min kjæreste. Men nå er jeg uten da 🙃 Anonymkode: 44ea0...2e4 Så du har kun feiret ved å bli dullet bort tidligere, og når du ikke kan bli dullet bort av en kjæreste så visner du? Da vil mitt tips være å bruke bursdagen din til å gjøre en endring og bli mer selvstendig. Man kan ha godt sosialt liv selv uten kjærester. Man kan ha fine dager uten kjærester. Man kan leve livet uten å visne, selv om man er singel. Ta kontakt med tidligere venner, og la dette bli året hvor du skaper ditt eget selvstendige liv. Anonymkode: f7486...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #39 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. Ble 37 og jeg satt hjemme og så på netflix og spiste melkesjokolade. Hadde ikke behov for noe annet. Og ja....jeg tror vi visner. Neida. Jeg tror det komme og går. Bursdager føles bare ikke så sjeldne lenger. Gratulerer med overstått. Anonymkode: 48d68...46e 😂🥰🥰 Takk! Anonymkode: 44ea0...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #40 Del Skrevet 19. oktober 2024 Er snart 50 men har ikke feiret noe bursdag som jeg kan huske. Sikkert noe feiring når jeg var barn men ikke noe jeg husker. Ingen har vel gratulert meg med dagen heller som jeg kan huske. Like greit. Anonymkode: 898ff...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå