AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hei! Jeg og ei til skal til Oslo senere i uken, og ønsker å finne butikker som ikke er typiske kjedebutikker som finnes overalt. Her vi bor er det h&m, cubus, kappahl, zavannah, claire, og noen av de typiske ungdomskjedebutikkene. Vi ønsker å se på klær som ikke kommer fra disse kjedene. Ønsker kvalitet, kan koste noe, men ikke ekstremt dyrt heller. Hvor i all verden går vi da? Vi er 40+, den ene har timeglassfigur og går oftere for litt mer klassiske klær, gjerne med en vri. Den andre er slank med litt ekstra på magen, liker fargesterke klær og litt spesielle klær (men også en del basisplagg). Jeg var en del kjent i Oslo tidligere, men følte at både sentre og etterhvert også Bogstadveien var fylt opp med samme kjedebutikkene som nevnt over. Jeg kjenner ikke til hvor noen aktuelle butikker fra andre kjeder som vi ikke har, eller selvstendige butikker med helt annet utvalg er lenger. Er det noen som har noen gode butikker å anbefale meg, og også hvor i Oslo de ligger? Vi kommer stort sett til å forholde oss til Oslo sentrum, type Jernbanetorget - Grünerløkka, Carl Johan, Bogstadveien. Anonymkode: c3e46...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg handler mye på "Fine ting" i Byporten og "Glasmagasinet" på Stortorget. Anonymkode: d3d31...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Gå opp i 2. etg på Byporten. Flere fine butikker der. Anonymkode: 66c23...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 2. etasje på Byporten hadde jeg helt glemt! Samme med Glassmagasinet! Takk begge to! Er det noen aktuelle butikker på Grünerløkka? Anonymkode: c3e46...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Frøken Dianas salonger, Manillusion og min favoritt Gudrun Sjödén. Jeg vet at en del her på KG misliker sistnevnte, men for den som liker farger er det verdt et besøk Oppdatering: De to første ligger på Grünerløkka. Gudrun Sjöden er ved Grensen. Endret 15. oktober 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 Älskar personligen Lululemon, är väl lite kedja men tror inte det finns på något annat ställe i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 Steen og strøm og gatene rundt, mange finere kjedebutikker som Acne, Filippa K, Ganni, Isabel Marant, Samsøe, Lululemon, Trumph, osv osv. Stor Zara og stor hm langs Karl Johan kan kanskje også høre noe. Anonymkode: 812e4...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 Steen og strøm Kashmina ligger i sentrum. En liten samsøe butikk ligger i sentrum ikke langt unna kashmina. Woolland men de har ikke butikk i sentrum. Anonymkode: b296a...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå