AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #41 Del Skrevet 23. oktober 2024 I hvert fall med to stykker Anonymkode: 32994...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #42 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.30): Ja...en tinderdate. en keitete ung fyr som ikke så spesielt bra ut og var bare veldig snål ... han hadde så lyst til å ligge. samma det tenkte jeg... så tok vi en kjedelig kjapp en, han kom på to minutter... men han ville ikke møtes igjen, siden han mente jeg var ikke var tent nok, siden jeg ikke fikk orgasme🤣 Anonymkode: 45870...e83 👎🏼 Anonymkode: 65edc...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 24. oktober 2024 #43 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ikke direkte men jeg ga en kompis en hand job en gang jeg syntes synd på ham og det landet på en måte i at jeg angret på at jeg ikke dro det lenger😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #44 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sympatisex og pliktsex er samme sak, og noe de aller fleste kvinner i forhold holder på med til vanlig. Anonymkode: 4de38...382 Merkelig at så mange kvinner gidder å gjøre dette. Jeg ville følt meg komplett patetisk om jeg hadde hatt sex med en kvinne fordi jeg syntes synd på henne Anonymkode: c7e61...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 25. oktober 2024 #45 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ja. Absolutt. Sympatisex og pliktsex. Har hatt mye av det som ung. Følte ofte at jeg var forpliktet til å ligge med fyren. Om jeg hadde sagt a måtte jeg også si b, liksom. En gang dro jeg på date til Oslo (noen timer unna hjembyen min) for å treffe en fyr jeg hadde hatt kontakt med et par uker på en datingside. Dette var før smarttelefonen virkelig tok av, så jeg hadde bare sett et profilbilde. Han så kjekk nok ut på dét bildet. Det som møtte meg var en liten spirrevipp som så ut som han var 12 og ikke 31. Han var hyggelig og ivrig. Dro meg med på karaokebar, sang for meg og jobbet på for å få snøret i bunn. Jeg hadde ikke hjerte til å ikke ligge med ham. Og ikke hadde jeg hotellrom å ta inn på. Så der lå jeg i den smale sengen hans med ham kavende oppå meg. Det føltes litt som å ha en apebaby på brystet. Jeg var høyere enn han var og jeg hadde ganske mye pupp og rumpe. Heldigvis tok det ikke så lang tid før han kom. Jeg ble liggende våken til det ble lyst nok ut til å komme meg ut for å finne en drosje. Dro hjem til noen av mine venner som vi også hadde møtt på byen kvelden før, og de lo godt av historien. Overnattet hos dem og traff mannen min for første gang den helgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #46 Del Skrevet 25. oktober 2024 HMK skrev (22 minutter siden): Ja. Absolutt. Sympatisex og pliktsex. Har hatt mye av det som ung. Følte ofte at jeg var forpliktet til å ligge med fyren. Om jeg hadde sagt a måtte jeg også si b, liksom. En gang dro jeg på date til Oslo (noen timer unna hjembyen min) for å treffe en fyr jeg hadde hatt kontakt med et par uker på en datingside. Dette var før smarttelefonen virkelig tok av, så jeg hadde bare sett et profilbilde. Han så kjekk nok ut på dét bildet. Det som møtte meg var en liten spirrevipp som så ut som han var 12 og ikke 31. Han var hyggelig og ivrig. Dro meg med på karaokebar, sang for meg og jobbet på for å få snøret i bunn. Jeg hadde ikke hjerte til å ikke ligge med ham. Og ikke hadde jeg hotellrom å ta inn på. Så der lå jeg i den smale sengen hans med ham kavende oppå meg. Det føltes litt som å ha en apebaby på brystet. Jeg var høyere enn han var og jeg hadde ganske mye pupp og rumpe. Heldigvis tok det ikke så lang tid før han kom. Jeg ble liggende våken til det ble lyst nok ut til å komme meg ut for å finne en drosje. Dro hjem til noen av mine venner som vi også hadde møtt på byen kvelden før, og de lo godt av historien. Overnattet hos dem og traff mannen min for første gang den helgen. omg lol Anonymkode: fb085...3e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 25. oktober 2024 #47 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) Uff ja. Det skjedde flere ganger når jeg var i slutten av tenårene. Var redd for å såre og at de skulle bli lei seg eller sint. Jeg var kjempedårlig på å si nei. Så da ble det sex da.. Jeg endte til og med opp i ett forhold som varte i over ett år med en mann jeg egentlig ikke likte fordi jeg ikke ville skuffe han når jeg var rundt den alderen. Snakk om mangel på grensesetting. Jeg angret i ettertid alle gangene. Kommer aldri til å gjenta det. Men nå er det så lenge siden at det bare er hva det er. Pliktsex har jeg også hatt min dose av. Men det har i det minste vært med en mann jeg har vært forelska i eller elsker. Så det blir ikke helt det samme. Noe av den sexen angrer jeg på, men det meste av den har vært helt grei. Heldigvis har jeg ofte også hatt sex jeg virkelig ønsker selv. Endret 25. oktober 2024 av Nonstop1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #48 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 11.33): Dette er nok mer vanlig for begge kjønn enn mange vil innrømme.. Genrellt er dette litt som ‘’alle kjenner noen som har gjort det, men ville selvsagt ikke gjort det selv’’ Anonymkode: e4bd3...d76 Kjenner ingen som har gjort det. For en rar ting å gjøre... Anonymkode: 39d2a...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #49 Del Skrevet 25. oktober 2024 Nonstop1 skrev (52 minutter siden): Det skjedde flere ganger når jeg var i slutten av tenårene. Var redd for å såre og at de skulle bli lei seg eller sint. Jeg var kjempedårlig på å si nei. Så da ble det sex da.. Jeg endte til og med opp i ett forhold som varte i over ett år med en mann jeg egentlig ikke likte fordi jeg ikke ville skuffe han når jeg var rundt den alderen. Snakk om mangel på grensesetting. Samme her. Han maste sånn om at vi skulle bli sammen, så til slutt gikk jeg med på det. Skjønte fort at dette var en dårlig idé, men da var han så happy med at vi var et par, så da ble det bare enda vanskeligere å bryte opp. Ville hele tide ut av forholdet, men klarte ikke å skuffe han. Uff... aldri mer 😣 Anonymkode: 67de5...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #50 Del Skrevet 25. oktober 2024 Av medynk? Nei, men jeg har hatt sex med kvinner jeg ikke har syntes har vært så attraktive fordi de ville ha sex og jeg var kåt. Anonymkode: 59200...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #51 Del Skrevet 26. oktober 2024 På danskebåten før Drøbaksundet. Hu var så diger at jeg nesten ikke greide å ta'a i doggy i køyesenga, men hun måtte jo få seg pikk stakkars. Fikk tømt meg og fortsatte heisaturen. Anonymkode: 4de38...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå