Bombasi Skrevet 16. oktober 2024 #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nei, aldri. Utgangspunktet for sex ligger alltid i lyst og vilje. Noe annet helt virkelighetsfjernt for meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 Irak skrev (På 15.10.2024 den 22.56): Har aldri hatt sex med noen for at jeg synes synd i dem. Det passer ikke for meg. Ikke jeg heller. Det ville føltes helt feil. Tror aldri jeg har vært på det punktet at det kunne vært vurdert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Del Skrevet 20. oktober 2024 "Knullet noe"?!?!? Hva slags perverse, forferdelige tilståelser er det du er ute etter nå? Anonymkode: c02b5...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #24 Del Skrevet 20. oktober 2024 Nei. Det nedverdiger jeg meg ikke til. Anonymkode: 32b92...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 20. oktober 2024 #25 Del Skrevet 20. oktober 2024 Ja, en gang med en fyr som hadde det skikkelig kjipt etter et brudd og følte seg helt verdiløs. Jeg følte liksom at det var en måte å trøste ham på, selv om det egentlig ikke var det han trengte. Var en dårlig idé, angret etterpå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #26 Del Skrevet 21. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (På 15.10.2024 den 19.23): Ja..mange ganger.. Men for det meste til kvinner som er blitt nektet skillsmisse, sex og onani.. Eller single kvinner som svært sjelden har sex.. ❣️ Håper de ikke er klar over at det bare er veldedighets sex. Det er jo så trist og nedverdigende Anonymkode: c2964...bef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #27 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ja, flere ganger - skal ha det i dag faktisk. Stort sett er det kvinner som er ulykkelige, eller ikke får noe sex i sitt nåværende forhold - men det kan også være andre ting som gjør at man vil gi dem nærhet og omsorg. Anonymkode: d063d...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #28 Del Skrevet 21. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (På 15.10.2024 den 19.23): Ja..mange ganger.. Men for det meste til kvinner som er blitt nektet skillsmisse, sex og onani.. Eller single kvinner som svært sjelden har sex.. ❣️ Med dine meritter....hva ca er antallet du har pult..? Anonymkode: 0895b...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #29 Del Skrevet 21. oktober 2024 Dette er nok mer vanlig for begge kjønn enn mange vil innrømme.. Genrellt er dette litt som ‘’alle kjenner noen som har gjort det, men ville selvsagt ikke gjort det selv’’ Anonymkode: e4bd3...d76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #30 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ja. Ble med en nerdete fyr hjem på nachspiel. Hjelpeløs fyr, en gamer, som sikkert aldri hadde vært nær en jente før. Han var vel nærme klimaks allerede da jeg begynte å kle av meg. For det tok vel maks 30 sek fra han penetrerte til det gikk for han. 🤣 Hadde null utbytte av det. Og gjorde det vel fordi jeg syntes litt synd på han. Følte meg ikke brukt i det hele tatt. Fordi han var av den typen som viste kvinner masse respekt. Syntes det var hyggelig å hjelpe. Han var veldig takknemlig og glad. Anonymkode: 9941e...f95 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 21. oktober 2024 #31 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ja, faktisk. Jaja. Ta en for laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #32 Del Skrevet 21. oktober 2024 Lenge siden, men jeg sugde en gang en ung mann som ikke hadde helt utseende med seg, men han hadde ståpikk i en Adidas kneppebukse, som daterer at dette ikke var i går, og var så kåt, og den ståpikken tente meg også. Når jeg tenker meg om har jeg hatt sex et par ganger til, med noen som ikke akkurat var tiltrekkende, bare fordi de gikk sexy kledd. Tente på klærne, ikke personen. Anonymkode: 0b4ad...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #33 Del Skrevet 21. oktober 2024 Nei, det har jeg heldigvis aldri funnet på å gjøre. Pitty sex.... herregud, hva slags mann er det som nedlater seg til å "ta i mot" det? Anonymkode: f0708...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #34 Del Skrevet 21. oktober 2024 Nei, aldri i verden Anonymkode: 7b440...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #35 Del Skrevet 21. oktober 2024 De fleste menn tvinges ofte til å senke kravene, så ja, av medynk til meg selv. Anonymkode: b8ad2...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. oktober 2024 #36 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Håper de ikke er klar over at det bare er veldedighets sex. Det er jo så trist og nedverdigende Anonymkode: c2964...bef Veledighets sex? Nedverdigende? Hvorfor tror du det mest negative om meg? Neida.. vi samtykker til sex.. vi prater om temaet.. vi har hærlig sex sammen.. vi treffes gjentatte ganger for det gjør oss begge godt💞 Men hvorfor svarte du ikke på innlegget til TS? Endret 22. oktober 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. oktober 2024 #37 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Med dine meritter....hva ca er antallet du har pult..? Anonymkode: 0895b...ceb Hva skal du med antallet da? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #38 Del Skrevet 23. oktober 2024 Sympatisex og pliktsex er samme sak, og noe de aller fleste kvinner i forhold holder på med til vanlig. Anonymkode: 4de38...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #39 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 19.14): gikk sexy kledd. Tente på klærne, ikke personen Slik har det vært med meg og flere damer. Ofte Bedt de beholde kjolen/skjørtet på, helst bakfra så jeg slipper å se ansiktet. (spesielt eldre) Fantaserer ofte da om helt andre. Kan pule ganske så uattraktive damer, bare de er sexy/horete kledd. For ordens skyld .... Hva er sexy klær på en mann ? Anonymkode: 201bd...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #40 Del Skrevet 23. oktober 2024 Ja ettparganger. Så lenge han ikke vet det tenker jeg litt selvtillit er bra 😂 en gang jeg angrer på da men det vet han stakkar får jeg begynte å grine 😅 skal sies at jeg var 16. også i mine yngredager var jeg så redd får og bli voldtatt at jeg bare lå med alle som prøvde seg så jeg slapp.. tidligere erfaringer gjorde meg får redd får og si nei. Men går fint nå null sympatisex og null reddsex Anonymkode: b9dda...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå