Gå til innhold

Verdt å reise til London før jul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bestille på forhånd hvis du ønsker å sikre deg bestemte gode plasser, bestille på dagen hvis du ønsker billigere billetter og ikke er så opptatt av hvor du vil sitte eller hvilken musical du vil se. 

Anonymkode: 48acf...47d

Sikkert lurt det ja. Jeg har pleid å bestille hjemme fra, ellers er det å ta det som er ledig.

Anonymkode: ae53e...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er ikke bare kursen men det er blitt helt latterlig dyrt med hotell. Selv Ibis og Premier Inn er overpriset. Jeg liker London men for meg er det viktigere å ha nok penger i buffer og da utgår det. Hva din situasjon er, vet jo ikke vi. 

Anonymkode: 44790...c81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller dratt til Kjøben eller Berlin. Eller en av de flotte østeuropeiske byene, f.eks. Riga, Vilnius, Krakow etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sinnsykt dyrt der nå med kursen. Brukte over 25000kr på fire dager og det var uten hotell og fly… Shoppa heller ikke nevneverdig. 

Anonymkode: ed135...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er så sinnsykt dyrt der nå med kursen. Brukte over 25000kr på fire dager og det var uten hotell og fly… Shoppa heller ikke nevneverdig. 

Hva brukte du da penger på? Mat? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i siste uken i november. Styrer unna desember for det er fullstendig kaos har jeg hørt, og jeg synes det er folksomt nok fra før av 😅

Bor billig, slik at jeg kan shoppe mer. 

Anonymkode: 8cea3...e9d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva brukte du da penger på? Mat? 

Lurer på det samme som Anonym over her, jeg brukte vel rundt 10 000 på en uke, der jeg var to dager i en annen mindre by (selvsagt billigere), og resten av tiden i London. Dette inkluderte mat, severdigheter og transport. Hotell var kjempedyrt for helt ok standard, men sånn er det jo i London dessverre. 

Anonymkode: 4e3b0...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bruker man 25 000 på fire dager, shopper man nevneverdig. Evt spiser på ekstremt dyre restauranter, eller tar drosje over alt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Bruker man 25 000 på fire dager, shopper man nevneverdig. Evt spiser på ekstremt dyre restauranter, eller tar drosje over alt?

25000 må ha blitt brukt på noe ja..Det sier seg selv.

TS her, ser jeg får hotell og fly for 14000 for to personer. En langhelg.

Anonymkode: ae53e...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...