Gå til innhold

Verdt å reise til London før jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg har lyst, men kursen skremmer.

Hva tenker dere?

Anonymkode: ae53e...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du reiser vel om du har lyst til det og råd til det? Du trenger jo ikke bruke mer penger enn du har råd til. Du kan jo gjøre mye morsomt ganske rimelig eller til og med gratis, f eks parkene, vandre på oppdagelsesferd, museer osv.

Anonymkode: 850de...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er nydelig før jul! Julelys i Regent street og Kings road, vinduer på Selfridges… Men dyrt og deilig!

Anonymkode: 5dc4e...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

London er nydelig før jul! Julelys i Regent street og Kings road, vinduer på Selfridges… Men dyrt og deilig!

Anonymkode: 5dc4e...79a

Ja dyrt og deilig, tror nesten jeg må dra! Trenger å ha noe å glede meg til

Anonymkode: ae53e...9b1

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bestille bord på restauranter i god tid før du drar, i desember er mange steder fullbooket.

Anonymkode: fdf0e...598

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, London før jul er herlig! Verdt det.

Anonymkode: 7c2f7...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julelysene i Covent garden og Regent street er alene verdt turen. De kommer vanligvis opp tidlig i november, så man trenger ikke vente til helt oppunder jul hvor det er mer trengsel. Alle de store varehusene har allerede julebutikkene sine åpne, Harrods, Selfridges, Liberty osv. 

Anonymkode: 48acf...47d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om krona er svak så er det mye som er rimeligere i England enn i Norge så det blir ikke så gæli lell!

 

Anonymkode: 7fd4f...6e5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

turen er en ting, den er alltid verdt det :D handling not so much.. kursen er ræva og det er dyrt i London.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. London er fint. Flere andre europeiske byer er fine og mer prisvennlige, samt har triveligere desembervær. 

Jeg hadde nok valgt en av de andre.

Anonymkode: 19cbc...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tja. London er fint. Flere andre europeiske byer er fine og mer prisvennlige, samt har triveligere desembervær. 

Jeg hadde nok valgt en av de andre.

Anonymkode: 19cbc...456

Vi reiste til Frankfurt i fjor. Der er det billigere og veldig vakkert. Stoooort julemarked. Men London er London da 😍

Anonymkode: 2976c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi reiste til Frankfurt i fjor. Der er det billigere og veldig vakkert. Stoooort julemarked. Men London er London da 😍

Anonymkode: 2976c...506

Ja London er noe eget. Jeg må jo litt standard og jeg da, så det er ikke så lett å finne billig tur. Må ha ok hotell og minst 4 stjerner

Anonymkode: ae53e...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja London er noe eget. Jeg må jo litt standard og jeg da, så det er ikke så lett å finne billig tur. Må ha ok hotell og minst 4 stjerner

Anonymkode: ae53e...9b1

Du velger selvsagt selv hvordan du vil prioritere, men for meg er det helt bortkastet å reise til London og bruke masse penger på fancy hotell - jeg er kun på hotellet for å dusje og sove, så alt jeg trenger er at det er rent og sentralt. Bor som regel på Premier Inn eller Travelodge, og så bruker jeg pengene jeg "sparer" på shopping og gode restauranter. :nigo: 

Anonymkode: bc90a...1d9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

London i desember er kaos. Altfor mye folk. Det er ikke noe å spare mer heller.

Anonymkode: e5955...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

London i desember er kaos. Altfor mye folk. Det er ikke noe å spare mer heller.

Anonymkode: e5955...26a

Det er ikke mer kaos i London i desember enn ellers. London er en verdensmetropol med mye folk uansett. Spare eller ikke spare. Vil tro folk reiser til London for andre ting enn bare å gjøre "kupp".

 

Anonymkode: 0d49f...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke mer kaos i London i desember enn ellers. London er en verdensmetropol med mye folk uansett. Spare eller ikke spare. Vil tro folk reiser til London for andre ting enn bare å gjøre "kupp".

 

Anonymkode: 0d49f...cab

Ts spør om «verdt», om hun sparer er en del av det.

Og jeg har vært i London veldig mange ganger, har hatt familie i England. Ja, London er fullt av folk hele året, men desember er i en egen klasse. Jeg angret at jeg stoppet der da jeg besøkte familien tidlig i desember for to år siden. Gikk i kø på fortauene.

Anonymkode: e5955...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...