Gå til innhold

Stine Skoli

ada@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bullfallto skrev (1 time siden):

Da legger hun litt opp til spekulasjoner selv ved å flørte med en som dumper kona i akkurat samme tidsrom. Ifht kjøp/visning så ser jeg ikke problemet med å skulle støtte en eks der sålenge man har barn sammen da det tross alt er de som er viktigst. Men det er jo såklart opp til hver. Jeg bor i nærheten av Mads så vet mer om "hans" spekulasjoner en hennes forsåvidt. 

Og når eksen hans kommer hjem fra Dubai og får en knekk pga noe privat i et par dager🙆🏻‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (9 timer siden):

Har hun ingen bukser? Hvorfor går hun i tights hele tiden?

Får ikke vist seg frem like mye I bukser som i tights vettu 👍

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (51 minutter siden):

Får ikke vist seg frem like mye I bukser som i tights vettu 👍

Hvis jeg skal tippe er det fryktelig upraktisk å drive med oppussing i olabukser. Jeg skifter og til tights om jeg skal male eller snekre. Eller gjøre vanlig husarbeid for den saks skyld

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (21 minutter siden):

Hvis jeg skal tippe er det fryktelig upraktisk å drive med oppussing i olabukser. Jeg skifter og til tights om jeg skal male eller snekre. Eller gjøre vanlig husarbeid for den saks skyld

Det er sant det. Likevel, får som regel litt vibber på at influensere skal vise seg frem, og at både valg av klær og kameravinkler ikke nødvendigvis handler (bare) om hva som er praktisk 😅 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (29 minutter siden):

Jepp. Sykt mye mer praktisk å gå med tights når man klatrer opp og ned fra kjøkkenbenker og bøyer seg opp og ned for å snekre. 

Har fulgt henne i mange år og hun har da alltid gått i tights. I det gamle huset var hun ofte i låven for å snekre eller red eller stelte med kaninene. 

Har aldri tenkt tanken en gang at hun går i tights for å «vise seg fram». 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å klage, hun er skamdeilig i tights og barbeint. En fryd å se på det støkke der gå å jobbe. Man kjenner man lever.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teralv skrev (6 minutter siden):

Slutt å klage, hun er skamdeilig i tights og barbeint. En fryd å se på det støkke der gå å jobbe. Man kjenner man lever.

Mads?

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffaloDuck skrev (36 minutter siden):

Jepp. Sykt mye mer praktisk å gå med tights når man klatrer opp og ned fra kjøkkenbenker og bøyer seg opp og ned for å snekre. 

Har fulgt henne i mange år og hun har da alltid gått i tights. I det gamle huset var hun ofte i låven for å snekre eller red eller stelte med kaninene. 

Har aldri tenkt tanken en gang at hun går i tights for å «vise seg fram». 

Ja jeg har og fulgt henne i mange år. Har aldri tenkt at hun er så opptatt av å vise seg frem på den måten. Men hun er jo utrolig vakker, sånn rent utseendemessig. Jeg har bare ikke fått følelsen av at hun dojer seg for å vise seg frem. 

Hilsen hu som må ha sportsbh for å hogge ved! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (12 timer siden):

Har hun ingen bukser? Hvorfor går hun i tights hele tiden?

Fordi hun ikke vil gå i bukser sikkert, er det noe å henge seg opp i da?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Olabukse/dongeribukser var jo laga for å jobbe i ,so tipper det er praktisk å jobbe i. Tenker ho liker gå i tights og difor jobber i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (4 minutter siden):

Olabukse/dongeribukser var jo laga for å jobbe i ,so tipper det er praktisk å jobbe i. Tenker ho liker gå i tights og difor jobber i det. 

Ja eller liker å gå i det. Tror ikke datidens jeans og nåtidens skinnyjeans har helt samme passform og funksjon heller 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (16 minutter siden):

Ja eller liker å gå i det. Tror ikke datidens jeans og nåtidens skinnyjeans har helt samme passform og funksjon heller 

Sant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (1 time siden):

Sant, men de ble laget for å være slitesterke for arbeiderne nede i gruva.

Ikke akkurat det behovet Stine har heldigvis 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke arbeidsbuksen som hun bruker i programmet?  Mye mer praktisk og man sparer sine egne klær! Men, det er jo pga.hun vil vise fram kropp selvfølgelig..viktig å deige seg te framfor kamera vettu!

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke bruke arbeidsbuksen som hun bruker i programmet?  Mye mer praktisk og man sparer sine egne klær! Men, det er jo pga.hun vil vise fram kropp selvfølgelig..viktig å deige seg te framfor kamera vettu!

Jeg har også arbeidsbukse (rosa, faktisk) men jeg tar ikke den alltid på meg når jeg skal fikse ting hjemme. Den bruker jeg kun når jeg vet jeg kommer til å bli bedriten eller er dømt til å søle maling på meg. Utover det bruker jeg joggebukse eller tights. Og det er ikke fordi jeg skal deige meg altså

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Palmemor skrev (52 minutter siden):

Jeg har også arbeidsbukse (rosa, faktisk) men jeg tar ikke den alltid på meg når jeg skal fikse ting hjemme. Den bruker jeg kun når jeg vet jeg kommer til å bli bedriten eller er dømt til å søle maling på meg. Utover det bruker jeg joggebukse eller tights. Og det er ikke fordi jeg skal deige meg altså

Nei, for du er ikke avhengig av å tjene nok penger på snap..og kropp selger sies det.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Nei, for du er ikke avhengig av å tjene nok penger på snap..og kropp selger sies det.. 

nå har hun jobba i de klærne lenge før hun tjente penger på snap da ✌️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Handlet om å vise seg fram før hun tjente penger på snap og ..for å oppnå nok følgere..😉..og nå er det enda mer fokus på det.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 timer siden):

Yes. Hun gikk rundt i tights da hun delte babymat-oppskrifter og bygde kaningård for 10 år siden også 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...