Måne Rampelyset Skrevet 3. desember 2024 #61 Del Skrevet 3. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 5. desember 2024 #62 Del Skrevet 5. desember 2024 Får vondt av Stine, men det er noe med det å sette opp kamera, legge på melankolsk musikk, sette seg på gulvet og stirre inn i vedovnen….og få betalt for det. 24 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 5. desember 2024 #63 Del Skrevet 5. desember 2024 RandiO skrev (3 minutter siden): Får vondt av Stine, men det er noe med det å sette opp kamera, legge på melankolsk musikk, sette seg på gulvet og stirre inn i vedovnen….og få betalt for det. Var flere som hadde en tung første natt alene i går så det ut som 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 5. desember 2024 #64 Del Skrevet 5. desember 2024 Lawyer skrev (14 timer siden): Var flere som hadde en tung første natt alene i går så det ut som Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5. desember 2024 #65 Del Skrevet 5. desember 2024 oss-to skrev (11 minutter siden): Hvem? Eksen til Mads? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syra Skrevet 6. desember 2024 #66 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er iallefall åpenlyst på stine sin snap at hun ikke har vert velkommen hjemme..når man har barn sammen og et liv de siste 15 årene kaster man ikke bare den ene part ut over natten..da bor man vel heller på hver sitt rom til en har funnet en annen løsning..virker ikke som er brudd der dette er noe de har kommet fram til er best over tid iallefall.. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. desember 2024 #67 Del Skrevet 6. desember 2024 syra skrev (1 time siden): Det er iallefall åpenlyst på stine sin snap at hun ikke har vert velkommen hjemme..når man har barn sammen og et liv de siste 15 årene kaster man ikke bare den ene part ut over natten..da bor man vel heller på hver sitt rom til en har funnet en annen løsning..virker ikke som er brudd der dette er noe de har kommet fram til er best over tid iallefall.. Hæ? De hadde jo felles middag med ungene på gården for ikke mange dagene siden. Heller ikke lenge siden hun snakket om at i hennes jobb som influenser så er det oppdrag som skal gjøres og der hun må fremstå blid uansett. De har delt at det er brudd mellom de nå, men det er nok noe de har kommet frem til en god stund før de delte det, hun har tross alt rukket å kjøpe hus også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enik82 Skrevet 8. desember 2024 #68 Del Skrevet 8. desember 2024 Herregud.. jeg skjønner jo nå at jeg er helt ute 😅 jeg er ny følger og trodde at Mads ( madspusseropp) er eksen hennes ?! Kan noen gi meg en liten oppdatering her ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. desember 2024 #69 Del Skrevet 8. desember 2024 Enik82 skrev (3 minutter siden): Herregud.. jeg skjønner jo nå at jeg er helt ute 😅 jeg er ny følger og trodde at Mads ( madspusseropp) er eksen hennes ?! Kan noen gi meg en liten oppdatering her ? Mads er makker i nytt program de har sammen. Han var sammen med ei som heter Helene, og Stine var gift med BT (aldri visst navnet). Nå har både Mads og Stine gått fra sine tidligere partnere og alle tror de er ett par. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. desember 2024 #70 Del Skrevet 8. desember 2024 På Stine høres det ut som om dette bruddet ikke er hennes valg. Jeg blir helt forvirret…? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 8. desember 2024 #71 Del Skrevet 8. desember 2024 syra skrev (På 6.12.2024 den 20.40): Det er iallefall åpenlyst på stine sin snap at hun ikke har vert velkommen hjemme..når man har barn sammen og et liv de siste 15 årene kaster man ikke bare den ene part ut over natten..da bor man vel heller på hver sitt rom til en har funnet en annen løsning..virker ikke som er brudd der dette er noe de har kommet fram til er best over tid iallefall.. Ja, hun har jo bodd på sofaen hos venninner i ukevis og sin egen sofa fordi hun ikke har hatt seng. Da er det ikke god stemning. Det er mer enn nok plass i huset på gården til at hun kunne sovet et annet sted der. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. desember 2024 #72 Del Skrevet 8. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. desember 2024 #73 Del Skrevet 10. desember 2024 Er ei stund siden jeg var innom Stine sine sosiale medier tydeligvis….ikke fått med meg noe brudd jeg.. Men at folk vokser fra hverandre er ikke så uvanlig, og Stine og BT var vel sammen i rundt 15 år, så de må ha vært ganske unge da de ble sammen. Sist jeg fulgte med i timen så hadde de akkurat flyttet inn i det nye huset (som Stine har gjort det meste av selv…..de fikk hjelp til å sette opp grunnmur og selve «skallet» samt det elektriske og rørarbeid, alt annet er det i hovedsak Stine som har utført. Jeg er enormt imponert over evnen hun har til å tilegne seg kunnskap og i bunn og grunn ikke bare designe men også bygge opp et helt hus. Sist jeg fulgte henne så drev hun på å kuttet opp og la beleggningsteiner (eller hva det heter) rundt hele tomta; gjennomført til fingerspissene Hvis det virkelig stemmer at hun i en mellomfase til hun fikk kjøpt seg eget hus og kom seg på plass ikke fikk bo hjemme i sitt eget hjem som hun selv i hovedsak har bygget, så var det ufattelig dårlig gjort av BT….skulle tro at det er et gjesterom der hun midlertidig kunne bodd på. Det er også 3 barn inne i bildet her. Selv om det er han sin gård så har verdiøkningen gått kraftig opp takket være Stine. Fra å bo i et falleferdig hus med rotter overalt til å flytte inn i et stort og flunkende nytt hus der hun tok på seg jobben for å spare mye penger (tror det var over 1mill de sparte ved å ikke leie inn håndverkere) Vet ikke hvordan det er med odel og å kjøpe ut den andre parten når man er gift, men jeg håper det gikk rettferdig for seg og hun fikk betalt for all den jobben hun har lagt ned Gleder meg til å se hvordan det nye huset blir; hun er et realt arbeidsjern, kreativ og dyktig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 11. desember 2024 #74 Del Skrevet 11. desember 2024 Syns det er litt usjarmerende jeg, hvordan hun flere ganger skal vise kvittering, hvor mye hun har brukt liksom. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma84 Skrevet 11. desember 2024 #75 Del Skrevet 11. desember 2024 Sammy! skrev (30 minutter siden): Syns det er litt usjarmerende jeg, hvordan hun flere ganger skal vise kvittering, hvor mye hun har brukt liksom. Det viser vel heller hva det koster å skulle bygge opp et nytt hjem igjen, med alt fra håndklær til kjøkkenutstyr. Tror ikke det er ment som skryt akkurat. Lurer som andre over her, hva hun sitter igjen med fra alt arbeidet hun har lagt ned på gården. Uavhengig av odel, så skal/bør hun få betalt for jobben hun har gjort. Får skikkelig vondt av henne. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 11. desember 2024 #76 Del Skrevet 11. desember 2024 skruf skrev (På 10.12.2024 den 14.47): Er ei stund siden jeg var innom Stine sine sosiale medier tydeligvis….ikke fått med meg noe brudd jeg.. Men at folk vokser fra hverandre er ikke så uvanlig, og Stine og BT var vel sammen i rundt 15 år, så de må ha vært ganske unge da de ble sammen. Sist jeg fulgte med i timen så hadde de akkurat flyttet inn i det nye huset (som Stine har gjort det meste av selv…..de fikk hjelp til å sette opp grunnmur og selve «skallet» samt det elektriske og rørarbeid, alt annet er det i hovedsak Stine som har utført. Jeg er enormt imponert over evnen hun har til å tilegne seg kunnskap og i bunn og grunn ikke bare designe men også bygge opp et helt hus. Sist jeg fulgte henne så drev hun på å kuttet opp og la beleggningsteiner (eller hva det heter) rundt hele tomta; gjennomført til fingerspissene Hvis det virkelig stemmer at hun i en mellomfase til hun fikk kjøpt seg eget hus og kom seg på plass ikke fikk bo hjemme i sitt eget hjem som hun selv i hovedsak har bygget, så var det ufattelig dårlig gjort av BT….skulle tro at det er et gjesterom der hun midlertidig kunne bodd på. Det er også 3 barn inne i bildet her. Selv om det er han sin gård så har verdiøkningen gått kraftig opp takket være Stine. Fra å bo i et falleferdig hus med rotter overalt til å flytte inn i et stort og flunkende nytt hus der hun tok på seg jobben for å spare mye penger (tror det var over 1mill de sparte ved å ikke leie inn håndverkere) Vet ikke hvordan det er med odel og å kjøpe ut den andre parten når man er gift, men jeg håper det gikk rettferdig for seg og hun fikk betalt for all den jobben hun har lagt ned Gleder meg til å se hvordan det nye huset blir; hun er et realt arbeidsjern, kreativ og dyktig. Han trenger ikke å kjøpe henne ut, for hun eide formelt sett ingenting. Men får jo håpe de har en kontrakt seg i mellom. Det ryktes om utroskap og at det er derfor hun ikke fikk bo hjemme. Jeg antar at det er en god grunn til det, og at han ikke bare gjorde det for å være kjip. Det var nok ikke et helt fredelig brudd dette. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 11. desember 2024 #77 Del Skrevet 11. desember 2024 Wilma84 skrev (6 timer siden): Det viser vel heller hva det koster å skulle bygge opp et nytt hjem igjen, med alt fra håndklær til kjøkkenutstyr. Tror ikke det er ment som skryt akkurat. Lurer som andre over her, hva hun sitter igjen med fra alt arbeidet hun har lagt ned på gården. Uavhengig av odel, så skal/bør hun få betalt for jobben hun har gjort. Får skikkelig vondt av henne. Nå vet vi ikke hvorfor det er slutt, da. Hun kan ha tatt valg som har ført til at hun er i den situasjonen hun er. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 11. desember 2024 #78 Del Skrevet 11. desember 2024 For å si det sånn så tviler jeg på at Stine står på bar bakke, både fordi hun uansett har rettigheter og fordi hun slår meg som ei dame som vet hva hun vil ha og hva hun har krav på. Det er synd å gå gjennom et samlivsbrudd, for all del, men jeg tror hun stiller ganske sterkt økonomisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. desember 2024 #79 Del Skrevet 12. desember 2024 Fenomen skrev (16 timer siden): Han trenger ikke å kjøpe henne ut, for hun eide formelt sett ingenting. Men får jo håpe de har en kontrakt seg i mellom. Det ryktes om utroskap og at det er derfor hun ikke fikk bo hjemme. Jeg antar at det er en god grunn til det, og at han ikke bare gjorde det for å være kjip. Det var nok ikke et helt fredelig brudd dette. De var gift og uavhengig av odel så er jeg ganske sikker på at hun har krav på å bli betalt for den verdiøkningen hun har brakt inn i/ utført i felles hjem. Verdiøkningen på gården har nok økt noe enormt etter at hun i hovedsak bygde mesteparten av nyhuset alene og det gamle, kalde, rottebefengte hovedhuset ble revet. Synes å huske at hun sa at de sparte 1mill ved å bare få satt opp grunnmur og selve huset, mens hun/de (for det meste hun) isolerte vegger, gulv og tak, delte inn romløsning, ordnet bad, bygde en gedigen peis osv osv. Huset ble tipp topp og skikkelig estetisk fint, Bare all jobben hun la ned i å legge ned steinheller rundt huset og uteområdet… Så gården har nok økt med flere millioner i takst/verdi takket være Stine. Eksen hennes var i perioder ikke hjemme hver vinter pga han tok på seg snørydding ettermiddag/kveld mens hun var hjemme med tvillinger + pusset opp det gamle huset sånn at det var midlertidig beboelig der for to små barn (etterhvert tre barn) Selv om det mulig var utroskap (som bare blir spekulasjoner) så har hun likevel krav på å få det hun er økonomisk berettiget, Heldigvis var de gift, og det medfører mere økonomisk trygghet og rettigheter ved et brudd kontra samboerskap (med mindre man har en vanntett samboerkontrakt) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 12. desember 2024 #80 Del Skrevet 12. desember 2024 skruf skrev (1 time siden): De var gift og uavhengig av odel så er jeg ganske sikker på at hun har krav på å bli betalt for den verdiøkningen hun har brakt inn i/ utført i felles hjem. Verdiøkningen på gården har nok økt noe enormt etter at hun i hovedsak bygde mesteparten av nyhuset alene og det gamle, kalde, rottebefengte hovedhuset ble revet. Synes å huske at hun sa at de sparte 1mill ved å bare få satt opp grunnmur og selve huset, mens hun/de (for det meste hun) isolerte vegger, gulv og tak, delte inn romløsning, ordnet bad, bygde en gedigen peis osv osv. Huset ble tipp topp og skikkelig estetisk fint, Bare all jobben hun la ned i å legge ned steinheller rundt huset og uteområdet… Så gården har nok økt med flere millioner i takst/verdi takket være Stine. Eksen hennes var i perioder ikke hjemme hver vinter pga han tok på seg snørydding ettermiddag/kveld mens hun var hjemme med tvillinger + pusset opp det gamle huset sånn at det var midlertidig beboelig der for to små barn (etterhvert tre barn) Selv om det mulig var utroskap (som bare blir spekulasjoner) så har hun likevel krav på å få det hun er økonomisk berettiget, Heldigvis var de gift, og det medfører mere økonomisk trygghet og rettigheter ved et brudd kontra samboerskap (med mindre man har en vanntett samboerkontrakt) Dessverre er det slik at gårdhus er lite verdt i det store og hele. En gård takseres utifra hvor stor inntektsmuligheter det er på den blant annet. Håper hun har sikret seg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå