Sophie1988 Skrevet 1. februar #221 Del Skrevet 1. februar Lawyer skrev (10 minutter siden): Tror mange misforstår. Mads og Stine har selv gått ut og avkreftet at det er noe mellom dem, de er kun kollegaer og gode venner. Men så skjer det ting gang på gang som «motbeviser» dette. Er jo det det reageres på. Klart de kan være sammen med hvem de vil. Er bare rart å avkrefte noe som tydeligvis er sant. Slette snapper som avslører at de er på samme sted osv. Er det som blir dumt i mine øyne. Ja, det er akkurat det! Er det snakk om utroskap, løgn og sniking rundt så mister de jo troverdighet, og det har de ikke råd til… De er avhengig av at folk skal like dem. Perfekte Stine ønsker ihvertfall ikke at bildet folk har av henne skal rakne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 1. februar #222 Del Skrevet 1. februar (endret) Mads har kommentert bruddet i dagbladet. Jeg skulle legge kommentaren inn der, men la den i feil tråd. Endret 1. februar av faltforfristelsen Lagt inn i riktig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 1. februar #223 Del Skrevet 1. februar Hva slags tv program/innspilling med de to er det som snakkes om? Ikke fulgt så mye med på verken Stine eller Mats før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1. februar #224 Del Skrevet 1. februar Kartoffel skrev (16 minutter siden): Hva slags tv program/innspilling med de to er det som snakkes om? Ikke fulgt så mye med på verken Stine eller Mats før nå. «Kan vi hjelpe til?» hvor de hjelper folk med å pusse opp. Stine har vært influenser lenge, han vet jeg ikke så mye om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 1. februar #225 Del Skrevet 1. februar Palmemor skrev (30 minutter siden): «Kan vi hjelpe til?» hvor de hjelper folk med å pusse opp. Stine har vært influenser lenge, han vet jeg ikke så mye om Takk. Vet du når/hvor det kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 1. februar #226 Del Skrevet 1. februar Sneblomst skrev (2 timer siden): For en timing. De klarer å bli hele bransjens to sorte får måneden før de slipper serien sin, og er helt avhengig av å være folkets yndlinger med et slikt feelgood-program. Tror de kan se langt etter en sesong 2. Og Mads antageligvis se langt etter fler gjesteopptreden i Eventyrlig oppussing. Hele greia lukter bare så barnslig og uproff. Veldig influencersk. 🤨 Men får «folket» - Viaplays målgruppe for slike oppussingsserier - virkelig med seg at det går rykter om at kanskje, muligens, ifølge en håndfull av brukere på Kvinneguiden, så har programlederne et hemmelig forhold? Jeg tror ikke en gang flertallet får det med seg. Og i den influenser-bransjen er det jo alltid noe drama som folk har glemt om en måned. Jeg ser fortsatt ikke problemet - veldig kjipt at de har blitt skilt og alt det medfører, men for min del trenger Stine kun å være troverdig når hun snakker om hvilken søm som er smart å bruke når man syr skjørt, eller hvordan man setter opp en lettvegg. Som noen nevnte før her i tråden er det også helt normalt på ulike TV-innspillinger at de som jobber der får et godt øye til hverandre, uten at jeg har fått med meg at det går utover seertallene på produksjonen av den grunn. Men det er mulig jeg ikke følger godt nok med 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanskapning Skrevet 1. februar #227 Del Skrevet 1. februar Kartoffel skrev (12 minutter siden): Takk. Vet du når/hvor det kommer? Tv3/Viaplay, i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 2. februar #228 Del Skrevet 2. februar Er dette bare kødd/avledning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 2. februar #229 Del Skrevet 2. februar Miss.Wildfox skrev (2 timer siden): Er dette bare kødd/avledning? Er han i det hele tatt hetero? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. februar #230 Del Skrevet 2. februar Nei.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 2. februar #231 Del Skrevet 2. februar Så flaut Stine. Dette gjorde det bare enda dummere. Lev livet ditt som du vil, bli sammen med den du vil. Ikke gjør deg til. Prøv å vær ekte og ærlig (hvis du klarer). Og nyhetens intr. legger seg fort. De som skal se på denne serien på tv kommer uansett til å skjønne hvis det er noe mellom dere. Men gjør det noe? 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #232 Del Skrevet 2. februar (endret) Mads fikser det vettu 😅 Endret 3. februar av Klittings 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 2. februar #233 Del Skrevet 2. februar Miss.Wildfox skrev (8 timer siden): Er dette bare kødd/avledning? Han er homofil så ja dette er bare avledning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 2. februar #234 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (13 minutter siden): Mads fikser det vettu 😅 Eller evnt jentetrioen; sånn som hun elger seg som en kåt høne 🤣☀️ Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #235 Del Skrevet 2. februar (endret) Sophie1988 skrev (21 timer siden): Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18? Har mista helt sansen for hun…. Vulgær og kvalmende oppførsel 🤮 Endret 3. februar av Klittings 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 3. februar #236 Del Skrevet 3. februar (endret) Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Dette! Dette ble rett og slett alt for 14iss for meg. Har alltid hatt sansen for henne, men etter bruddet så føler jeg det bare har gått en vei. Tror hun hadde hatt godt av å logge av litt og roe ned. Finne seg selv igjen uten å skal prøve å måtte underholde halve Norges befolkning om alt hun gjør og ikke gjør. Endret 3. februar av Horselady 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 3. februar #237 Del Skrevet 3. februar Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. februar #238 Del Skrevet 3. februar faltforfristelsen skrev (1 time siden): Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest. Garantert ikke bare et stunt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 5. februar #239 Del Skrevet 5. februar Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 5. februar #240 Del Skrevet 5. februar Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå