skruf Skrevet 27. januar #181 Del Skrevet 27. januar Vanilje70 skrev (17 timer siden): Da dukket hun plutselig opp i jeans på snap. Like trang som tightsene da seff. Tydlig at de leser her inne Og så? Skinny jeans har vært i motebildet lenge, og selv om moten har endret seg til mere baggy jeans og boot cut (heldigvis for meg, jeg har aldri likt skinny jeans, og nå er det endelig mere tilgjengelig i handel med boot cut) så er det fortsatt mange som sverger til skinny jeans. Man kan kvinner i skinny jeans hver dag, i alle aldersklasser. Likedan med tights; mange kvinner bruker tights, og Stine holder på med fysisk jobbing så og si daglig. I går så var det en sort tights + en stor college-genser som gikk nedom baken. Hun går ikke akkurat rundt i tights og treningsbh aka fotballfrue. Tights er behagelig å bruke når man er i aktivitet som ved oppussing, husvask, klippe plen, jogge/løpe, trene styrke…..mange foretrekker også å ta av seg kontorklærne eller jeansen når de kommer hjem fra jobb og bytte til stillongs eller en tights; mere behagelig enn jeans/dressbukse/skjørt. Er det pga hun er slank hun får kritikk her i tråden for å bruke tights eller skinny jeans? Hadde det vært lettere å svelge at hun liker å bruke tights og skinny jeans hadde hun hatt en annen kroppsfasong? Jeg har fulgt henne helt fra tvillingene ble født, og hun har ikke endret noe særlig klesstilen. Tights (noe som må ha vært praktisk og behagelig å bruke når man har to små å håndtere samtidig som det tar ei stund før magen trekker seg tilbake etter fødsel+samtidig med at hun tok seg av to babyer så pusset hun også opp det første huset som de bodde i på gården) i hverdagen når man er hjemme og ikke har noe grunn til å pynte seg ser jeg seriøst ikke problemet med. Skinny jeans har også alltid vært den type fasong på buksen som hun har brukt i mange år. Så hvorfor skal hun begynne å bruke baggy jeans nå hvis det er skinny jeans hun alltid har likt best? Ikke alle endrer garderobe ut i fra motebildet, heldigvis Jeg kjenner så mange, både slanke og de som er rundere, som bruker tights eller skinny jeans; hadde ikke ramlet meg inn å kritisere de for det selv om jeg ikke bruker det selv (eller jo; jeg bruker tights på tur når det ikke er kaldt ute, og elsker å gå i ullstilongs hjemme når det er kaldt)…..you do you er et uttrykk som er ganske passende. . 17 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 27. januar #182 Del Skrevet 27. januar Mio-lio skrev (På 10.1.2025 den 23.59): Jeg vet at det stemmer. Å crewet gir da totalt beng i at de har ett forhold. Det har ikke akkurat vært hemmelig hva som har foregått i produksjonen. Skal vi danse f.eks også. Utroskap der hvert eneste år, noe alle de andre danserne og produksjonen vet om. Ingen som bryr seg om dems private drama så lenge dem møter på jobb å gjør det dem skal der. Du har helt rett. Tror ikke folk skjønner helt at det er mye som skjer på produksjon. Tenk, borte fra hjemmet i et par, tre uker, alle er kjendiser, altså i samme båt, alkohol blir drukket og vips, like normalt som på puben i byen. Og ingen bryr seg nevneverdig. Så er det noen som ikke klarer å holde helt tett, rykter oppstår og plutselig er et forhold slutt og de skilles som venner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 27. januar #183 Del Skrevet 27. januar Sweet Caroline skrev (1 minutt siden): Du har helt rett. Tror ikke folk skjønner helt at det er mye som skjer på produksjon. Tenk, borte fra hjemmet i et par, tre uker, alle er kjendiser, altså i samme båt, alkohol blir drukket og vips, like normalt som på puben i byen. Og ingen bryr seg nevneverdig. Så er det noen som ikke klarer å holde helt tett, rykter oppstår og plutselig er et forhold slutt og de skilles som venner Men dette er da ikke forbeholdt kjendiser. Det skjer jo like mye på andre arbeidsplasser? Min sjef innleda ett forhold til en kollega mens hun var gift. Og hva så? Vi vet jo ingenting om hvordan folk har det på hjemmebane med mindre de forteller det. Følelser får man ikke styrt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 27. januar #184 Del Skrevet 27. januar Palmemor skrev (Akkurat nå): Men dette er da ikke forbeholdt kjendiser. Det skjer jo like mye på andre arbeidsplasser? Min sjef innleda ett forhold til en kollega mens hun var gift. Og hva så? Vi vet jo ingenting om hvordan folk har det på hjemmebane med mindre de forteller det. Følelser får man ikke styrt Nei, jeg har ikke sagt noe om dette heller. Jeg svarte på et innlegg, skrev ikke noe om at dette er forbeholdt kjendiser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 27. januar #185 Del Skrevet 27. januar skruf skrev (1 time siden): Og så? Skinny jeans har vært i motebildet lenge, og selv om moten har endret seg til mere baggy jeans og boot cut (heldigvis for meg, jeg har aldri likt skinny jeans, og nå er det endelig mere tilgjengelig i handel med boot cut) så er det fortsatt mange som sverger til skinny jeans. Man kan kvinner i skinny jeans hver dag, i alle aldersklasser. Likedan med tights; mange kvinner bruker tights, og Stine holder på med fysisk jobbing så og si daglig. I går så var det en sort tights + en stor college-genser som gikk nedom baken. Hun går ikke akkurat rundt i tights og treningsbh aka fotballfrue. Tights er behagelig å bruke når man er i aktivitet som ved oppussing, husvask, klippe plen, jogge/løpe, trene styrke…..mange foretrekker også å ta av seg kontorklærne eller jeansen når de kommer hjem fra jobb og bytte til stillongs eller en tights; mere behagelig enn jeans/dressbukse/skjørt. Er det pga hun er slank hun får kritikk her i tråden for å bruke tights eller skinny jeans? Hadde det vært lettere å svelge at hun liker å bruke tights og skinny jeans hadde hun hatt en annen kroppsfasong? Jeg har fulgt henne helt fra tvillingene ble født, og hun har ikke endret noe særlig klesstilen. Tights (noe som må ha vært praktisk og behagelig å bruke når man har to små å håndtere samtidig som det tar ei stund før magen trekker seg tilbake etter fødsel+samtidig med at hun tok seg av to babyer så pusset hun også opp det første huset som de bodde i på gården) i hverdagen når man er hjemme og ikke har noe grunn til å pynte seg ser jeg seriøst ikke problemet med. Skinny jeans har også alltid vært den type fasong på buksen som hun har brukt i mange år. Så hvorfor skal hun begynne å bruke baggy jeans nå hvis det er skinny jeans hun alltid har likt best? Ikke alle endrer garderobe ut i fra motebildet, heldigvis Jeg kjenner så mange, både slanke og de som er rundere, som bruker tights eller skinny jeans; hadde ikke ramlet meg inn å kritisere de for det selv om jeg ikke bruker det selv (eller jo; jeg bruker tights på tur når det ikke er kaldt ute, og elsker å gå i ullstilongs hjemme når det er kaldt)…..you do you er et uttrykk som er ganske passende. . Så enig med dette! Jeg er chubby og kler meg ganske likt. Ikke for å vise kropp, men fordi det er behagelig. Dette er baksiden av KG synes jeg. Når influensere helt oppriktig fortjener kritikk for oppførsel, så må noen alltid dra det et hakk videre og gå på utseende/stil. Husker i CBE-tråden også da hun ble sponset av Floyd og alle skulle hate på floyd-klærne som om det var det verste man kunne bli sett i. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 28. januar #186 Del Skrevet 28. januar Vanilje70 skrev (På 26.1.2025 den 19.50): Da dukket hun plutselig opp i jeans på snap. Like trang som tightsene da seff. Tydlig at de leser her inne Sånt som dette er vel bare sladrekjerringer som finner interessant? Har det betydning hva slags bukser hun bruker? Jeg antar hun trives i de og synes de er behagelige. Sannsynligvis synes hun at hun kler de godt også. Hvordan velger du ut hvilke klær du bruker i det daglige? 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 28. januar #187 Del Skrevet 28. januar Lawyer skrev (På 14.1.2025 den 22.30): Og når eksen hans kommer hjem fra Dubai og får en knekk pga noe privat i et par dager🙆🏻♀️ Tipper hun fikk en knekk av å få vite at Mads og Stine hadde «byttet hus» for riving og tapetsere… Ble vel en bekreftelse på mistanker om at der er/blir noe mer 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 28. januar #188 Del Skrevet 28. januar Lawyer skrev (På 24.1.2025 den 23.58): Tenkte det samme. Hvorfor skal hu bli med på guttebursdag. sa Helene noe? Ikke sett Ifølge Mads så hadde han planer om å ha en rolig lørdagskveld hjemme; med ett vinglass i hånda. Men så ble han henta av gutta for å feire bursdag til en kompis. Stine var tydelig hos Mads og måtte derfor blir med. Mads har med to flasker hvitvin i det han går ut. I bilen holder jo Stine samme type vinglass som Mads med hvitvin i. På flere snapper den kvelden ser vi de to flørte. Og dagen etter legger nok Mads ut en snap der vi hører Stine i bakgrunnen mens han skjærer opp en Dubai-sjokolade… som han så sletter når han skjønner at han tråkka i salaten der. Så Stine var hjemme hos Mads fra lørdag til søndag; og er det som venner/kollegaer..? Neppe 🤣 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 28. januar #189 Del Skrevet 28. januar Jeg har egentlig aldri fulgt Stine, men sett ett par snapper siste månenden etter tråden her ble mer aktiv 😅 har heller ikke fulgt med på hvem Mads er, eller hvorfor han ble "kjent". Men jeg ser jo hva Mats kan se i Stine. Hun står på, kan oppussing, interiør, hun er veldig selvstendig. Hun har barn, så hun er på en måte opptatt, og krever sikkert ikke for mye av han.. Men jeg fatter ikke hva hun ser i han... Han er surrete, bruker enorme summer på alt mulig ting og tang. Han er veldig "guttete", med vennegjenger, fri flyt av alkohol og penger. Alt skal være gøy og moro. Han er som en forvokst 19åring med friår. 20 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 28. januar #190 Del Skrevet 28. januar Banænie skrev (1 time siden): Jeg har egentlig aldri fulgt Stine, men sett ett par snapper siste månenden etter tråden her ble mer aktiv 😅 har heller ikke fulgt med på hvem Mads er, eller hvorfor han ble "kjent". Men jeg ser jo hva Mats kan se i Stine. Hun står på, kan oppussing, interiør, hun er veldig selvstendig. Hun har barn, så hun er på en måte opptatt, og krever sikkert ikke for mye av han.. Men jeg fatter ikke hva hun ser i han... Han er surrete, bruker enorme summer på alt mulig ting og tang. Han er veldig "guttete", med vennegjenger, fri flyt av alkohol og penger. Alt skal være gøy og moro. Han er som en forvokst 19åring med friår. Bare en teori, men hun var vel ganske ung mamma, så mulig hun har behov for sitt "ungdomsopprør" nå. Det blir aldri i verden langvarig ihvertfall. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. januar #191 Del Skrevet 28. januar Disse kan aldri bli et par offisielt. Da vil all troverdighet ryke. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 28. januar #192 Del Skrevet 28. januar Vanilje70 skrev (På 26.1.2025 den 19.50): Da dukket hun plutselig opp i jeans på snap. Like trang som tightsene da seff. Tydlig at de leser her inne Dagen etter snabelkjøring hos Mads 🤣 Følte seg vel litt ekstra deilig da etter det… 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 28. januar #193 Del Skrevet 28. januar Helene var gjest i podcast i dag, spent på om hun sier noe angående bruddet 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. januar #194 Del Skrevet 28. januar Snoker45 skrev (3 timer siden): Disse kan aldri bli et par offisielt. Da vil all troverdighet ryke. Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 28. januar #195 Del Skrevet 28. januar Jeg følger Stine fordi jeg liker å se på DIY-prosjekter og oppussing, det er jo det hun er «kjent» for, og jeg antar de fleste følgerne hennes er interessert i det samme. For meg er det revnende likegyldig hvem hun er sammen eller ikke sammen med, eller om hun går i tights 24/7 eller hva hun gjør. 15 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enik82 Skrevet 29. januar #196 Del Skrevet 29. januar Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. 2 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #197 Del Skrevet 29. januar Enik82 skrev (12 minutter siden): Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. Så Mads er uskyldig om han har liggi med andre? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. januar #198 Del Skrevet 30. januar Enik82 skrev (8 timer siden): Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. Det gjelder bare den ene veien, altså? Nei, nå må det roes ned her. Dette er to voksne mennesker som kan gjøre det de vil. Om de ryddet opp hjemme først eller om de er sammen i det hele tatt, det vet jo ikke vi. Det kokes opp masse historier utfra noen mener å ha sett på snap. Herlighet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 30. januar #199 Del Skrevet 30. januar Stine virker så utrolig falsk. Stoler ikke ett sekund på henne. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 30. januar #200 Del Skrevet 30. januar Denne saken er enkel. Å dere kommer til å skjønne det etter å ha hørt podcast episodene. Mads dumpa Helene helt ut av det bli etter han fikk vite at Stine hadde blitt singel. Samme dag han fant ut av det kom han hjem å sa til Helene nå skilles vi. Kom helt uventet på Helene. Så her har nok Mads hatt en liten forelskelse på Stine under innspilling å handla på impuls (som vanlig) fra Stine sin side er nok Mads bare en reband. Mads er tatt i løgn flere ganger. F.eks sa han på snap at det ikke var dårlig stemning mellom han og Helene å at han skulle hjelpe henne med leiligheten osv. Ren løgn. Helene har ikke vært interessert i å se Mads i det hele tatt. å selv sagt hun ikke vil se trynet hans. Hun har vært helt knust og sinnsykt forvirret da hun også har sett det samme som oss og mistenk ugler i mosen. Mads hjalp ikke Helene en eneste gang med leiligheten, han har klart å «snike» seg inn en gang siden bruddet med å bruke hundene som unnskyldning. At han savnet de å trengte å se de. under innspilling (etter begges brud vel å merke) har de delt hotellrom osv. de har rett på slett lappa over forholdene sine. Gått rett fra den ene til den andre. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå