Gå til innhold

Stine Skoli

ada@

Anbefalte innlegg

Mio-lio skrev (18 minutter siden):

De ble ferska i å dele hotellrom under innspilling.   

Var det ikke bare at de var på samme hotell med like rom? Eller ble de faktisk ferkset i å være på samme rom sammen? Og delte de det eller bare hang de hos hverandre? Det kan jo være tilfeldig. Jeg tenker at OM bruddene handler om hverandre så gjør de dumt i å være så offentlige, noe jeg tror de vet. Derfor skjønner jeg ikke om de skulle dumpet sine for hverandre. Bare en tanke :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (1 time siden):

Var det ikke bare at de var på samme hotell med like rom? Eller ble de faktisk ferkset i å være på samme rom sammen? Og delte de det eller bare hang de hos hverandre? Det kan jo være tilfeldig. Jeg tenker at OM bruddene handler om hverandre så gjør de dumt i å være så offentlige, noe jeg tror de vet. Derfor skjønner jeg ikke om de skulle dumpet sine for hverandre. Bare en tanke :)

Nå har vel Mads dumpet Helene mens gubben til Stine dumpet henne som jeg leser det. Mads er ikke veldig skarp så jeg er ikke overrasket om han ikke tenker mer over det😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullfallto skrev (17 minutter siden):

Nå har vel Mads dumpet Helene mens gubben til Stine dumpet henne som jeg leser det. Mads er ikke veldig skarp så jeg er ikke overrasket om han ikke tenker mer over det😅

Har det kommet frem da, hvem som dumpet hvem? Det blir jo bare spekulasjoner, men jeg personlig tror ikke hun velger Mads. Han er en fin fyr på mange måter, men de har helt forskjellig utgangspunkt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (39 minutter siden):

Har det kommet frem da, hvem som dumpet hvem? Det blir jo bare spekulasjoner, men jeg personlig tror ikke hun velger Mads. Han er en fin fyr på mange måter, men de har helt forskjellig utgangspunkt. 

Helene har vært ganske klar på at dette ikke var hennes ønske. Ifht Stine skal jeg ikke påstå noe hardt her men hun la opp til spekulasjoner om at mannen valgte det da hun plutselig måtte finne annet sted og bo, snakk om ensomhet osv. Men den fulgte ikke jeg helt med på

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Stine er utrolig inspirerende med alt av oppussing hun gjør. Blitt inspirert til å tørre og prøve mer når det gjelder å fikse ting selv jeg også. Vi trenger flere som bretter opp ermene og viser at damer også kan! 😊 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres ut som mye rykter. Og mulig ryktene er sanne, men jeg kvier meg litt for å henge meg på sladder før jeg vet mer. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (5 timer siden):

Syns Stine er utrolig inspirerende med alt av oppussing hun gjør. Blitt inspirert til å tørre og prøve mer når det gjelder å fikse ting selv jeg også. Vi trenger flere som bretter opp ermene og viser at damer også kan! 😊 

Ja, isteden for de som lever av å promotere overforbruk og utseende, dagens antrekk og GRWM. 🥱

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (15 minutter siden):

Ja, isteden for de som lever av å promotere overforbruk og utseende, dagens antrekk og GRWM. 🥱

Ja! Eller drama med barnefedre eller media stunt med kontroversielle meninger om ditt og datt for å få oppmerksomhet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein-saks-papir skrev (11 timer siden):

Det der har jeg lest en kommentar på her inne, føler ikke at det er bevist akkurat. Så det tror jeg ikke på. Dessuten er det ekstremt urealistisk at de har delt hotell rom. Om man er utro så kan det jo skje at man havner på samme rom. Men ikke at man deler. Hele resten av crewet ville kunne oppdaget at de bare hadde et rom. Og det er også sannsynlig at rommene ble betalt av produksjonen. Da tar man to rom. 

Jeg vet at det stemmer. Å crewet gir da totalt beng i at de har ett forhold. Det har ikke akkurat vært hemmelig hva som har foregått i produksjonen.   Skal vi danse f.eks også. Utroskap der hvert eneste år, noe alle de andre danserne og produksjonen vet om. Ingen som bryr seg om dems private drama så lenge dem møter på jobb å gjør det dem skal der. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (27 minutter siden):

Jeg vet at det stemmer. Å crewet gir da totalt beng i at de har ett forhold. Det har ikke akkurat vært hemmelig hva som har foregått i produksjonen.   Skal vi danse f.eks også. Utroskap der hvert eneste år, noe alle de andre danserne og produksjonen vet om. Ingen som bryr seg om dems private drama så lenge dem møter på jobb å gjør det dem skal der. 

Hvordan vet du det? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå er det ikke lenge før de annonserer sin kjærlighet for hverandre. 

new year, new me, new boyfriend! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskomsnusk
SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Ååå nå er det ikke lenge før de annonserer sin kjærlighet for hverandre. 

new year, new me, new boyfriend! 

Det er kun deres valg, de er voksne, de står fritt til å gjøre hva de vil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein-saks-papir skrev (På 10.1.2025 den 11.20):

Nettopp pga dette er det helt usannsynlig at de har et forhold. De er bare venner. Må slutte å lage rykter bare fordi det er to venner av forskjellige kjønn. De har en god kjemi, som kollegaer og venner. 

Når to av ulikt kjønn er gode venner, så vil den ene som regel noe mer. Sånn er det bare. Hvis man ikke forstår ut i fra snapper at disse to liker hverandre mer enn som venner, da er man blåøyd..

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruskomsnusk skrev (2 timer siden):

Det er kun deres valg, de er voksne, de står fritt til å gjøre hva de vil.  

Eeeeh, Are you new here?🤭

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruskomsnusk
SeBraHaHa skrev (12 minutter siden):

Eeeeh, Are you new here?🤭

Ikke så ny som deg, som registrerte deg ca 20 dager etter meg. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (På 9.1.2025 den 22.14):

Mangelen på hesyn som tas til ekspartnere er det umodne i mitt hode. De oppfører seg som forelska fjortiser, og det er helt ok det, bare at her er det to ekser, og forholdene tok slutt like før jul. Hadde mannen min gått fra meg etter ett år som gift og flørtet sånn offentlig rett etterpå hadde jeg syntes det var kjipt. Sikkert ulike grenser for folk for hva de blir såret av og ikke. Og nei, tipper ikke H følger M lenger, men hun følger garantert med på hva han foretar seg. 

Men jeg bare digger Helene som STRÅLER på tur alene til Dubai nå da. Hun følger sikkert med, men hun virker så mye mer moden enn han.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
faltforfristelsen skrev (1 time siden):

Men jeg bare digger Helene som STRÅLER på tur alene til Dubai nå da. Hun følger sikkert med, men hun virker så mye mer moden enn han.

Ja, SÅ enig!🙌🏻😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (2 timer siden):

Litt rart at hu har vært stille i 2 dager nå bare🙆🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det virker troverdig at Stine skal ha vært utro og dermed årsaken til bruddet. Eksmannen hennes var jo med når hun hadde kjøpt det nye huset, eller på visning. Tror ikke jeg vet om noen som hadde gjort det når har vært snakk om utroskap, da er det som regel isfront mellom partene. Og så lei seg som hun har vært, jeg synes det virker som om dette har kommet brått på henne. Men det er nå min mening 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomman skrev (41 minutter siden):

Synes ikke det virker troverdig at Stine skal ha vært utro og dermed årsaken til bruddet. Eksmannen hennes var jo med når hun hadde kjøpt det nye huset, eller på visning. Tror ikke jeg vet om noen som hadde gjort det når har vært snakk om utroskap, da er det som regel isfront mellom partene. Og så lei seg som hun har vært, jeg synes det virker som om dette har kommet brått på henne. Men det er nå min mening 🤷‍♀️

Da legger hun litt opp til spekulasjoner selv ved å flørte med en som dumper kona i akkurat samme tidsrom. Ifht kjøp/visning så ser jeg ikke problemet med å skulle støtte en eks der sålenge man har barn sammen da det tross alt er de som er viktigst. Men det er jo såklart opp til hver. Jeg bor i nærheten av Mads så vet mer om "hans" spekulasjoner en hennes forsåvidt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...