Ellevill Skrevet 8. januar #101 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (6 timer siden): Men er det derfor de har gått fra hverandre da? Det lurer jeg på også. For alt vi vet kan det vel være mannen hennes som har brutt med henne av helt andre grunner? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #102 Del Skrevet 9. januar Ellevill skrev (4 timer siden): Det lurer jeg på også. For alt vi vet kan det vel være mannen hennes som har brutt med henne av helt andre grunner? Mye som tyder på at M og S har hatt en greie (fortsatt har). Først var det på M sin side det skurret, da det ble brått slutt med H, som satt sjokkert og knust igjen. Hun sa noe sånt som «det får M svare på» da en følger spurte om S var årsaken til bruddet. Rett etterpå annonserte S at hun og mannen gikk fra hverandre. H følger ikke lengre S på insta. M og S ble vel fersket da de lagde video fra samme hotellrom, og et familiemedlem fikk det med seg. If it walks like a duck… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 9. januar #103 Del Skrevet 9. januar Molly85 skrev (4 timer siden): Mye som tyder på at M og S har hatt en greie (fortsatt har). Først var det på M sin side det skurret, da det ble brått slutt med H, som satt sjokkert og knust igjen. Hun sa noe sånt som «det får M svare på» da en følger spurte om S var årsaken til bruddet. Rett etterpå annonserte S at hun og mannen gikk fra hverandre. H følger ikke lengre S på insta. M og S ble vel fersket da de lagde video fra samme hotellrom, og et familiemedlem fikk det med seg. If it walks like a duck… Men å lage reklame fra samme hotellrom når de er på jobb sammen uansett er vel ikke det samme som utroskap? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. januar #104 Del Skrevet 9. januar Hvordan jeg tror det hele kommer til å foregå (husk denne meldingen om noen mnd 🤭); Om en stund, så kommer en av de til å selge huset sitt. Den andre flytter inn. De kommer hardnakket til å si at bruddene med eksene ikke hadde NOE med den andre å gjøre, men at de tilfeldigvis ble interessert i hverandre x antall mnd etter hvert sitt samlivsbrudd. De flytter inn sammen, alt virker rosenrødt utad. Men, på innsiden så skurrer det fort. M er ikke typen til å like å ha 3 barn boende annenhver uke, så han kommer kjapt til å gå lei. Men, når man har slått opp med hver sin partner, og alt skal virke "perfekt" på sosiale medier, så kommer forholdet til å skure og gå en god stund. Blir vel til og med en forlovelse tenker jeg. Så blir det brudd. Så vi får se da. Bare en historie man har sett sååå mange ganger før 😅 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #105 Del Skrevet 9. januar Livetskjer skrev (3 timer siden): Men å lage reklame fra samme hotellrom når de er på jobb sammen uansett er vel ikke det samme som utroskap? For all del. Men når man må skjule det for omgivelsene at man deler hotellrom er det vel sjelden fordi det er jobbrelatert. Ingen gift mann og gift dame deler hotellrom i jobbsammenheng uten at der er ugler i mosen. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. januar #106 Del Skrevet 9. januar Molly85 skrev (2 minutter siden): For all del. Men når man må skjule det for omgivelsene at man deler hotellrom er det vel sjelden fordi det er jobbrelatert. Ingen gift mann og gift dame deler hotellrom i jobbsammenheng uten at der er ugler i mosen. De er vel begge såpass garva i gamet at jeg tviler på at de har skjult noe så dårlig. Og som nevnt tidligere så er jo hotellrom like. Hadde de ville holdt det skjult hadde de nok klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #107 Del Skrevet 9. januar Palmemor skrev (15 minutter siden): De er vel begge såpass garva i gamet at jeg tviler på at de har skjult noe så dårlig. Og som nevnt tidligere så er jo hotellrom like. Hadde de ville holdt det skjult hadde de nok klart det Er dette en diskusjon rundt hvorvidt de ønsket å bli fersket, eller hva? Noen spurte hva som var greia, jeg gav et lite sammendrag. Ballen begynte å rulle etter det med hotellrommet. Noen som kjenner de sa det her, men ble moderert bort. Ellers: At de har hatt et forhold, fortsatt har, og nå skal late som om de finner hverandre i ettertid er tror jeg 100% ut i fra alt jeg har lest og med tanke på tidslinjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. januar #108 Del Skrevet 9. januar Molly85 skrev (6 minutter siden): Er dette en diskusjon rundt hvorvidt de ønsket å bli fersket, eller hva? Noen spurte hva som var greia, jeg gav et lite sammendrag. Ballen begynte å rulle etter det med hotellrommet. Noen som kjenner de sa det her, men ble moderert bort. Ellers: At de har hatt et forhold, fortsatt har, og nå skal late som om de finner hverandre i ettertid er tror jeg 100% ut i fra alt jeg har lest og med tanke på tidslinjen. Nei, ingen diskusjon. Bare en betraktning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #109 Del Skrevet 9. januar Palmemor skrev (Akkurat nå): Nei, ingen diskusjon. Bare en betraktning Skjønner😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 9. januar #110 Del Skrevet 9. januar De bruker virkelig enhver mulighet til å snakke om og tagge hverandre. Begynner å bli litt mye. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 9. januar #111 Del Skrevet 9. januar Ikkekokkendin skrev (4 minutter siden): De bruker virkelig enhver mulighet til å snakke om og tagge hverandre. Begynner å bli litt mye. Utrolig umoden oppførsel på de begge to. 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. januar #112 Del Skrevet 9. januar Ikkekokkendin skrev (1 time siden): De bruker virkelig enhver mulighet til å snakke om og tagge hverandre. Begynner å bli litt mye. Og veldig vanskelig å gjennomskue... 😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. januar #113 Del Skrevet 9. januar Jeg klarer ikke helt å se hva som er umodent? Ifølge de selv er de bare venner, det kan jeg godt tro på. Begge har snapkontoer med et spesifikt innhold, noe jeg regner med flere av deres følgere er interessert i. Jeg syns Stine har en tendens til å eksponere barn og familieliv litt mye og syns dette er bedre innhold enn barna. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #114 Del Skrevet 9. januar Sammy! skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke helt å se hva som er umodent? Ifølge de selv er de bare venner, det kan jeg godt tro på. Begge har snapkontoer med et spesifikt innhold, noe jeg regner med flere av deres følgere er interessert i. Jeg syns Stine har en tendens til å eksponere barn og familieliv litt mye og syns dette er bedre innhold enn barna. Mangelen på hesyn som tas til ekspartnere er det umodne i mitt hode. De oppfører seg som forelska fjortiser, og det er helt ok det, bare at her er det to ekser, og forholdene tok slutt like før jul. Hadde mannen min gått fra meg etter ett år som gift og flørtet sånn offentlig rett etterpå hadde jeg syntes det var kjipt. Sikkert ulike grenser for folk for hva de blir såret av og ikke. Og nei, tipper ikke H følger M lenger, men hun følger garantert med på hva han foretar seg. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 10. januar #115 Del Skrevet 10. januar Molly85 skrev (12 timer siden): Mangelen på hesyn som tas til ekspartnere er det umodne i mitt hode. De oppfører seg som forelska fjortiser, og det er helt ok det, bare at her er det to ekser, og forholdene tok slutt like før jul. Hadde mannen min gått fra meg etter ett år som gift og flørtet sånn offentlig rett etterpå hadde jeg syntes det var kjipt. Sikkert ulike grenser for folk for hva de blir såret av og ikke. Og nei, tipper ikke H følger M lenger, men hun følger garantert med på hva han foretar seg. Det er da ingen flørting i snapkontoene? læl. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 10. januar #116 Del Skrevet 10. januar Molly85 skrev (12 timer siden): Mangelen på hesyn som tas til ekspartnere er det umodne i mitt hode. De oppfører seg som forelska fjortiser, og det er helt ok det, bare at her er det to ekser, og forholdene tok slutt like før jul. Hadde mannen min gått fra meg etter ett år som gift og flørtet sånn offentlig rett etterpå hadde jeg syntes det var kjipt. Sikkert ulike grenser for folk for hva de blir såret av og ikke. Og nei, tipper ikke H følger M lenger, men hun følger garantert med på hva han foretar seg. Like før jul stemmer ikke, det ble slutt i sommer for begge deler. De har begge gått ut og avkreftet at de var grunnen til at det ble slutt. Og H har selv sagt at Mads gjorde det slutt 4-5 ganger før de ble gift, så tydelig at han har vinglet før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 10. januar #117 Del Skrevet 10. januar Molly85 skrev (13 timer siden): Mangelen på hesyn som tas til ekspartnere er det umodne i mitt hode. De oppfører seg som forelska fjortiser, og det er helt ok det, bare at her er det to ekser, og forholdene tok slutt like før jul. Hadde mannen min gått fra meg etter ett år som gift og flørtet sånn offentlig rett etterpå hadde jeg syntes det var kjipt. Sikkert ulike grenser for folk for hva de blir såret av og ikke. Og nei, tipper ikke H følger M lenger, men hun følger garantert med på hva han foretar seg. Nettopp pga dette er det helt usannsynlig at de har et forhold. De er bare venner. Må slutte å lage rykter bare fordi det er to venner av forskjellige kjønn. De har en god kjemi, som kollegaer og venner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 10. januar #118 Del Skrevet 10. januar Stein-saks-papir skrev (1 time siden): Nettopp pga dette er det helt usannsynlig at de har et forhold. De er bare venner. Må slutte å lage rykter bare fordi det er to venner av forskjellige kjønn. De har en god kjemi, som kollegaer og venner. De ble ferska i å dele hotellrom under innspilling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 10. januar #119 Del Skrevet 10. januar Mio-lio skrev (5 minutter siden): De ble ferska i å dele hotellrom under innspilling. Bare en tanke, men kan de ha vært hverandres rebound, i stedet for hovedgrunnen til hverandres brudd? Det vil også gi mer mening, med tanke på hvor forskjellige liv de lever mht forpliktelser. Kanskje de bare er venner med litt benefits, som støtter hverandre gjennom samlivsbrudd? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 10. januar #120 Del Skrevet 10. januar Mio-lio skrev (15 minutter siden): De ble ferska i å dele hotellrom under innspilling. Det der har jeg lest en kommentar på her inne, føler ikke at det er bevist akkurat. Så det tror jeg ikke på. Dessuten er det ekstremt urealistisk at de har delt hotell rom. Om man er utro så kan det jo skje at man havner på samme rom. Men ikke at man deler. Hele resten av crewet ville kunne oppdaget at de bare hadde et rom. Og det er også sannsynlig at rommene ble betalt av produksjonen. Da tar man to rom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå