ada@ Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Jeg fulgte henne en stund, men det er flere år siden. Nå har hun dukket opp på snappen min igjen. Noen som kan oppdatere meg? Hun flipper leiligheter? Venter barn? Med hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 15. oktober #2 Del Skrevet 15. oktober Hun er vel gift med den samme hun har vært en stund og er ikke gravid så vidt vi vet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober #3 Del Skrevet 15. oktober Er vel ikke gravid, nei. Gift med samme mann. Spiller inn en oppussingsserie (har ikke sjekka hvilken) og har flippa en leilighet for litt siden. Og jeg er misunnelig på det overskuddet og den driven hun har! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 15. oktober Forfatter #4 Del Skrevet 15. oktober Ok, var bare noen snapper som jeg har misforstått da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 15. oktober Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober Hun er knallflink til oppussing🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november Magetaske skrev (3 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Syns hu har hatt en glow up. Kan jo være derfor😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 15. november #8 Del Skrevet 15. november Magetaske skrev (23 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Jepp.. Det sees i sammenheng med mye av ryktene som går 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november #9 Del Skrevet 15. november Magetaske skrev (23 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 15. november #10 Del Skrevet 15. november elskersommer skrev (10 minutter siden): Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen Uten tvil. De fleste influensere som startet opp som fine folk med beina godt planta på jorda, ender ofte opp som det motsatte da. 💰 Dessverre! Reklamerer for alt mulig rart bare det gir penger i kassa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 18. november #11 Del Skrevet 18. november Nå driver ikke Stine å reklamerer for så mye da, føler hun er en av de som jobber og virkelig er flink til det hun gjør. Samtidig føler jeg også at det har blitt en annen tone i måten hun er på etter at hun ble med på den oppussings serien. Mere meeeeg liksom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakfisken Skrevet 18. november #12 Del Skrevet 18. november Horselady skrev (6 minutter siden): Nå driver ikke Stine å reklamerer for så mye da, føler hun er en av de som jobber og virkelig er flink til det hun gjør. Samtidig føler jeg også at det har blitt en annen tone i måten hun er på etter at hun ble med på den oppussings serien. Mere meeeeg liksom. Synes hun reklamerer masse, jeg. Lego, fotokalender, gardiner og annet interiør, byggvare, hudpleie. Stadig noe nytt, og når det blir så bredt spenn i hva det reklameres for forsvinner troverdigheten litt (for min del i alle fall). Når det er sagt er hun absolutt dyktig både når det kommer til oppussing og sying, og har en ekstrem drive. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 18. november #13 Del Skrevet 18. november Noen som vet hvor den serien skal sendes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 19. november #14 Del Skrevet 19. november Magetaske skrev (På 14.11.2024 den 18.02): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Det gjør alle influensere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 20. november #15 Del Skrevet 20. november Lerke987 skrev (På 18.11.2024 den 22.19): Noen som vet hvor den serien skal sendes? Det offentliggjøres i starten av desember ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teralv Skrevet 21. november #16 Del Skrevet 21. november I kveld sier hun på snap at hun har det «tøft» om dagen. Står hu ved ett veiskille i kjærleiken ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. november #17 Del Skrevet 22. november Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 23. november #18 Del Skrevet 23. november Teralv skrev (På 21.11.2024 den 20.15): I kveld sier hun på snap at hun har det «tøft» om dagen. Står hu ved ett veiskille i kjærleiken ? Garantert! Får snart vite at hun og mannen går fra hverandre. Hun og en viss oppusser har en greie. Stakkars eksen hans, han går fra henne for ei dame med unger, som de aaaabsolutt ikke skulle ha… 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 25. november #19 Del Skrevet 25. november Molly85 skrev (På 23.11.2024 den 1.28): Garantert! Får snart vite at hun og mannen går fra hverandre. Hun og en viss oppusser har en greie. Stakkars eksen hans, han går fra henne for ei dame med unger, som de aaaabsolutt ikke skulle ha… Da var det ute! Nytt hus er kjøpt og hun skal skape et nytt hjem 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiorella Skrevet 25. november #20 Del Skrevet 25. november Trodde bare det var rykter men neida 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå