AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #61 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, har iallefall ikke et veldig lyst syn på ting. Så kanskje deprimert. Men hvis det er det som har ødelagt for meg, så føler jeg igjen at det ikke er noe vits å fikse. Er 39 år, og er det noe vits å prøve å blir bedre da jeg uansett blir alene fremover.. Har egentlig lyst til å få trent mer, føle meg bedre, ha det gøy. Men gøy bør man vel snart være ferdig med. Har hatt 2 flotte år med så mye moro, men sånn er det å leve i nuet.. det tar deg igjen 😒 Ts Anonymkode: 53c4e...1af Du trenger ikke være det, men du er veldig trist. Hvorfor må du være ferdig med å ha det gøy? Når du sier det tar deg igjen, er det snakk om noe alvorlig? Du trenger ikke å dele, jeg skjønner det blir utleverende. Jeg lurer bare på om jeg kan støtte deg i å ha det gøy eller ikke, for gøy kan jo være så masse ulikt. Vil jo du skal ha det bra, og kanskje har du funnet en livstil du trives med allerede. Du trenger ikke bli alene heller 😅 Husk at dette kan gå over, kan være en midlertidig sorg du har. Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #62 Del Skrevet 18. oktober 2024 Fordi når man er i den alderen bør man jo roe ned og ta seg av mann og barn.. det er jo det vanlige. Ikke noe alvorlig som har tatt meg igjen, men er bare at jeg nøt her og nå, og ikke tenkte fremover. Som førte til at jeg ikke planla eller tenkte på fremtiden, og derfor føler jeg det ikke ordner seg. Må legge til at jeg dater en mann nå, men tviler på at det er det store. Han gjør jo alt for meg, men klarer bare ikke å ta imot.. han har barn også, så det er jo ikke ideelt. Anonymkode: 53c4e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #63 Del Skrevet 18. oktober 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, har iallefall ikke et veldig lyst syn på ting. Så kanskje deprimert. Men hvis det er det som har ødelagt for meg, så føler jeg igjen at det ikke er noe vits å fikse. Er 39 år, og er det noe vits å prøve å blir bedre da jeg uansett blir alene fremover.. Har egentlig lyst til å få trent mer, føle meg bedre, ha det gøy. Men gøy bør man vel snart være ferdig med. Har hatt 2 flotte år med så mye moro, men sånn er det å leve i nuet.. det tar deg igjen 😒 Ts Anonymkode: 53c4e...1af Du høres deprimert ut. Jeg har et barn og er alenemor i førtiårene. Ufør er jeg også da jeg ble alvorlig syk under svangerskapet🥳 Jeg hadde vært lykkelig som barnløs også btw. Har aldri hatt dette enorme ønsket om å bli mor, men eks drømte om å bli pappa og det føltes rett da. Les; er nå alenemor 100% da dedikert pappa syntes det ble slitsomt å ha er barn som krevde alt🙄 Jeg elsker barnet mitt og han får alt han trenger. OG jeg har det gøy. Drar ut med venninner der vi doller oss opp og koser oss med vin og musikk. Trene gjør jeg også. Hovedsakelig hjemme, men er slank og veltrent. Møtte så drømmemannen. Han har 2 barn(barnemor døde) Vi har slått oss sammen i ferier og helger og finner på masse gøy sammen. Jeg er nok den mest høylytte og aggressive når vi spiller lazertag👀😅 Poenget er at livet ikke alltid blir som en så for seg. Men du må se på det du har og så må du gjøre det beste ut av de kortene du har fått tildelt. Finn lykken der du er og i det du har nå. Anonymkode: 1d4c0...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #64 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, har iallefall ikke et veldig lyst syn på ting. Så kanskje deprimert. Men hvis det er det som har ødelagt for meg, så føler jeg igjen at det ikke er noe vits å fikse. Er 39 år, og er det noe vits å prøve å blir bedre da jeg uansett blir alene fremover.. Har egentlig lyst til å få trent mer, føle meg bedre, ha det gøy. Men gøy bør man vel snart være ferdig med. Har hatt 2 flotte år med så mye moro, men sånn er det å leve i nuet.. det tar deg igjen 😒 Ts Anonymkode: 53c4e...1af Jeg er 41 og har tenkt å ha det gøy helt til jeg dør. Jeg visste ikke at det er noe man bør slutte med på et visst tidspunkt. Hva liker du å drive med på fritiden? Kanskje du burde skaffe deg en hobby og komme deg litt ut? Det hjalp meg i hvert fall. Anonymkode: 99fea...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå