AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #41 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er du villig til å elske den du får? Anonymkode: 2a217...53a Hvordan kan noen vite det? Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #42 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med mindre du sikter mot (mye) yngre menn.... Hvorfor ikke? Når du bikker 40 så vil du snart lærer å gi litt mer faen. Samtidig vil de fleste ta bedre vare på seg selv og helsen sin av naturlige årsaker. Du har masse livserfaring. Du vet mer hva du ønsker og ikke ønsker i livet. Normalt blir man mer selvsikker. Etc etc. En Mann som ønsker seg en partner ser ikke etter unge sprettromper som scroller some for bekreftelse. Men én kvinne med kvaliteter en ønsker å dele livet med. Anonymkode: 7416d...167 Jeg nærmer meg 40 og har datet menn som er opptil 13 år yngre enn meg, og de fineste relasjonene har jeg hatt til yngre menn. Menn rundt 40 og oppover er ofte mye mer kritisk til kvinnekroppen og gjerne sykelig opptatt av unge jenter (på en skjerm...) - helt uten at de har noe veldig bra å tilby selv. Nei, ellers takk. Anonymkode: 8e60b...5a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #43 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Overfladiske krav, så dater du såpass mye yngre som 10 år. Det er nok bare du som er problemet her. Anonymkode: 96f95...3de Hvordan da? Anonymkode: b4b73...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #44 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan da? Anonymkode: b4b73...91a Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde himlet med øynene om du mente vi skulle date fordi damer på din alder er så kravstore. Jeg hadde tenkt su var det, for jeg vil ikke date noen på 40. Anonymkode: 96f95...3de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høyeheler Skrevet 16. oktober 2024 #45 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 23.21): Det er ulike mennesker. Her ser man ikke hvem som skriver, andre steder på nettet er det menn i ulike aldre, noen med familie, noen single, andre slike rike klyser. En del religiøse også. Men for min del er ikke det alt. Det er alle samtalene til sammen og at menn når de klager over å være ensomme, klager over mangelen på sex ikke forhold. Anonymkode: 96f95...3de Enig med deg. Det du skriver er tilfelle. Tar meg friheten og gjenngir dette som, er skrevet av en kvinne. Denne kvinnen har et godt poeng. Om du ikke får treff på pene jenter og personligheten din ikke holder mål når du først får treff bør du justere dine krav og forventninger. Det sies at når jenter ikke får seg kjæreste skylder de på seg selv. Når menn ikke får seg kjæreste skylder de på alle andre. Det er en viss sannhet i det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #46 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde himlet med øynene om du mente vi skulle date fordi damer på din alder er så kravstore. Jeg hadde tenkt su var det, for jeg vil ikke date noen på 40. Anonymkode: 96f95.. Bare så jeg forstår: tenker du at hun er kravstor fordi hun dater yngre og du personlig ikke vil det? For slik jeg leser det er det jo menn på 40 og over som har overfladiske krav til kropp og at hun har hyggeligere erfaringer med yngre menn er at de rett og slett er mindre opptatt av uviktige detaljer (generelt, finnes åpenbart unntak ref. deg), ikke at yngre alder i seg er et mål? Kravstore og med overfladiske krav kan silkert yngre jenter som ennå ikke har innsett hvor mange nøtter som som finnes der ute og derfor ikke kan nøye seg med noe ordinært og stabilt være? Kanskje gjør dette at menn som kunne gått ned i alder heller velger tilsvarende alder oppover og at det ikke nødvendigvis er kvinner som leter nedover? Tror uansett ikke man velger yngre fordi man er kravstor som kvinne, det er nok av minus og ting man må kompensere for til at det er en lettere utvei og en drømmesituasjon. Både den yngre og den eldre må aktivt velge å kommunisere om forskjeller, interessant nok har en del yngre menn en større kapasitet til å diskutere og vise en emosjonell kapital enn mange menn over 40. Tenker det er en fin løsning for noen, en omvendt løsning er fin for andre og flertallet treffer blink sideveis- alle tre alternativ hadde vært så mye lettere om ikke de måtte mene så mye om de andre to, noe de helt åpenbart ikke forstå ellers hadde behovet for å dømme vært ikke-eksisterende. Å miste håpet rundt 30 er hvertfall helt unødvendig - for noen er dette møkkaår der man kan velge å se på det andre har med misunnelse eller være lykkelig over å ha frihet til å leve som det passer deg. Alder har bare de siste 10 årene mistet en del relevans da livsløp ser annerledes ut enn tidligere, man må forholde seg til biologi men også der tøyes grensene. Så kan man jo synes hva man vil om akkurat det, realiteten er uansett at man må forholde seg til utviklingen på godt og vondt. Sikkert liten trøst for TS men for egen del er livet 40 ganger bedre etter at jeg rundet 40, fysikk inkludert. Det beste er at man ikke lenger bryr seg om hva man burde gjøre, og hva andre tenker om en - å holde ut 30 årene var defintivt verdt det😊 Anonymkode: c8c71...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #47 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare så jeg forstår: tenker du at hun er kravstor fordi hun dater yngre og du personlig ikke vil det? For slik jeg leser det er det jo menn på 40 og over som har overfladiske krav til kropp og at hun har hyggeligere erfaringer med yngre menn er at de rett og slett er mindre opptatt av uviktige detaljer (generelt, finnes åpenbart unntak ref. deg), ikke at yngre alder i seg er et mål? Kravstore og med overfladiske krav kan silkert yngre jenter som ennå ikke har innsett hvor mange nøtter som som finnes der ute og derfor ikke kan nøye seg med noe ordinært og stabilt være? Kanskje gjør dette at menn som kunne gått ned i alder heller velger tilsvarende alder oppover og at det ikke nødvendigvis er kvinner som leter nedover? Tror uansett ikke man velger yngre fordi man er kravstor som kvinne, det er nok av minus og ting man må kompensere for til at det er en lettere utvei og en drømmesituasjon. Både den yngre og den eldre må aktivt velge å kommunisere om forskjeller, interessant nok har en del yngre menn en større kapasitet til å diskutere og vise en emosjonell kapital enn mange menn over 40. Tenker det er en fin løsning for noen, en omvendt løsning er fin for andre og flertallet treffer blink sideveis- alle tre alternativ hadde vært så mye lettere om ikke de måtte mene så mye om de andre to, noe de helt åpenbart ikke forstå ellers hadde behovet for å dømme vært ikke-eksisterende. Å miste håpet rundt 30 er hvertfall helt unødvendig - for noen er dette møkkaår der man kan velge å se på det andre har med misunnelse eller være lykkelig over å ha frihet til å leve som det passer deg. Alder har bare de siste 10 årene mistet en del relevans da livsløp ser annerledes ut enn tidligere, man må forholde seg til biologi men også der tøyes grensene. Så kan man jo synes hva man vil om akkurat det, realiteten er uansett at man må forholde seg til utviklingen på godt og vondt. Sikkert liten trøst for TS men for egen del er livet 40 ganger bedre etter at jeg rundet 40, fysikk inkludert. Det beste er at man ikke lenger bryr seg om hva man burde gjøre, og hva andre tenker om en - å holde ut 30 årene var defintivt verdt det😊 Anonymkode: c8c71...dca Vet ikke hvordan dette tar seg for eller mot svaret ditt, men Jeg er kvinne, og jeg syns det er ironisk med menn som er eldre og later som at de passer bedre med oss som er en del yngre fordi dem på egen alder er så kollektivt slitsomme, at vi må redde dem. Det er bare tull, damer på 40 er ikke noe mer kravstore enn andre generasjoner. Alle er en blanding av egenskaper. Å det handler bare om at mannen vil ha noen yngre, men skyller på damer for å grønnvaske sin egen overfladiskhet. Anonymkode: 96f95...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #48 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvordan dette tar seg for eller mot svaret ditt, men Jeg er kvinne, og jeg syns det er ironisk med menn som er eldre og later som at de passer bedre med oss som er en del yngre fordi dem på egen alder er så kollektivt slitsomme, at vi må redde dem. Det er bare tull, damer på 40 er ikke noe mer kravstore enn andre generasjoner. Alle er en blanding av egenskaper. Å det handler bare om at mannen vil ha noen yngre, men skyller på damer for å grønnvaske sin egen overfladiskhet. Anonymkode: 96f95...3de At dere vil ha yngre også, ja det er jo iallefall jevnt. Håper ikke vi mister våre jevnaldrende bare fordi alle eldre vil ha noen yngre. Må dere? Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #49 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.38): Skjønner det godt som folk omtaler oss kvinner. Jeg får høre jeg har gått ut på dato og er 9 år yngre enn ts. Men dette er jo bare frekke mennekser, ikke alle sammen. Så det er enda mye håp for kjærligheten 😊 Men jeg gråt senest idag til mamma da jeg fortalte henne hvordan det prates om kvinner og dating idag. Hun sier jeg må møte noen, men forstår nå at det er svært vanskelig. Anonymkode: 96f95...3de Akkurat det du skriver, det er bare frekke mennesker. Man går aldri ut på dato. Slike mennesker har en vel uansett ikke lyst til å henge med? Det er jo en grunn til at en til og med foretrekker katter fremfor det, selv om katter er noen psykopatiske seriemordere, det sier jo litt 😅 Anonymkode: b3530...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 17. oktober 2024 #50 Del Skrevet 17. oktober 2024 Ja jeg er ikke i tvil om det! ❤️😊 Det er jo heller ingen alder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #51 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er dame selv i midten av 30 årene. Det er mange som ønsker damer i våres alder 👍 så ikke mist motet. Fant meg en mann som er 40 år og vi har det supert sammen 😍 Anonymkode: d16d6...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #52 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke hvordan dette tar seg for eller mot svaret ditt, men Jeg er kvinne, og jeg syns det er ironisk med menn som er eldre og later som at de passer bedre med oss som er en del yngre fordi dem på egen alder er så kollektivt slitsomme, at vi må redde dem. Det er bare tull, damer på 40 er ikke noe mer kravstore enn andre generasjoner. Alle er en blanding av egenskaper. Å det handler bare om at mannen vil ha noen yngre, men skyller på damer for å grønnvaske sin egen overfladiskhet. Anonymkode: 96f95...3de Vi er vel relativt enige da, tenker i grunnen at kvinner som har bikket 40 er mindre kravstore jeg. Og det er ingen som har mer eder og galle å spy over kvinner som velger yngre selv enn menn som synes de passer bedre med yngre damer. Anonymkode: c8c71...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #53 Del Skrevet 17. oktober 2024 Mann 38 med 2 barn. Ferdig med barn. Umulig å vite om damene på 36-40 er desperate etter barn eller om de nærmere 40 av disse har innsett at det kanskje er for sent eller ikke ønsker barn, eøler at det er ok at jeg har barn. Da swiper jeg de bort. Kanskje jeg skal swipe riktig og så sende melding om de ønsker bsrn eller ikke? Og ved hvilken alder skal man sette den grensen å spørre om? Anonymkode: 8d6b0...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #54 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 10.19): Geez. Du er 39 år, ikke 99🤭 Jeg ble singel 40 år gammel. Traff min livs kjærlighet 7 mnd etter. Aldri vært i et lykkeligere og enklere forhold. Alt bare flyter og jeg har funnet en bestevenn, kjæreste, elsker og livspartner❤️ Vi er som to fjortiser som elsker å holde hender, kysse og klemme uansett hvor vi er. Det er ALDRI for sent å finne kjærligheten. Anonymkode: 1d4c0...355 Og hva er din tanke på barn eller om han har barn? Anonymkode: 8d6b0...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #55 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mann 38 med 2 barn. Ferdig med barn. Umulig å vite om damene på 36-40 er desperate etter barn eller om de nærmere 40 av disse har innsett at det kanskje er for sent eller ikke ønsker barn, eøler at det er ok at jeg har barn. Da swiper jeg de bort. Kanskje jeg skal swipe riktig og så sende melding om de ønsker bsrn eller ikke? Og ved hvilken alder skal man sette den grensen å spørre om? Anonymkode: 8d6b0...63f De ønsker sikkert å få det avklart fort. Om du skriver i profilen at du er ferdig med barn og ser hva som står I andre sin og ser at dere ønsker det samme, går det sikkert bra 😊 Vet ikke når grensen at det ikke lenger er et spørsmål går, er jo noen i 40 årene som enda ønsker, men sikkert litt sjeldent. Jeg tipper de sier det. Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #56 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De ønsker sikkert å få det avklart fort. Om du skriver i profilen at du er ferdig med barn og ser hva som står I andre sin og ser at dere ønsker det samme, går det sikkert bra 😊 Vet ikke når grensen at det ikke lenger er et spørsmål går, er jo noen i 40 årene som enda ønsker, men sikkert litt sjeldent. Jeg tipper de sier det. Anonymkode: 96f95...3de Sett en person skrive at hun ikke ønsker barn men at barn er ok hos mann. Ingen andre har sagt noe. Er det sånn st man burde like de på 36-37 og avklare det? Anonymkode: 8d6b0...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #57 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sett en person skrive at hun ikke ønsker barn men at barn er ok hos mann. Ingen andre har sagt noe. Er det sånn st man burde like de på 36-37 og avklare det? Anonymkode: 8d6b0...63f Ja, det går sikkert helt fint å avklare det fort. Å om noen blir sinnte, er de ikke normale. Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #58 Del Skrevet 18. oktober 2024 TS her. Jeg vet ikke om barn er noe jeg ønsker, men uansett for sent ja. Var vel bare et tidsspørsmål før det ble tatt opp her. Så jeg tenker at jeg uansett får et liv uten verdi, fordi man er ingenting uten barn tydeligvis. Forstår det, er jo det som er meningen med livet. Og hva er det meningen når man ikke har noen? Man er bare et mislykket utskudd... Selv om jeg har god jobb, venner, leilighet, hus i italia, spiller konserter etc etc. Bare føles som om ingenting av et betyr noe som helst. Jeg er bare ikke vanlig.. Anonymkode: 53c4e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #59 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): TS her. Jeg vet ikke om barn er noe jeg ønsker, men uansett for sent ja. Var vel bare et tidsspørsmål før det ble tatt opp her. Så jeg tenker at jeg uansett får et liv uten verdi, fordi man er ingenting uten barn tydeligvis. Forstår det, er jo det som er meningen med livet. Og hva er det meningen når man ikke har noen? Man er bare et mislykket utskudd... Selv om jeg har god jobb, venner, leilighet, hus i italia, spiller konserter etc etc. Bare føles som om ingenting av et betyr noe som helst. Jeg er bare ikke vanlig.. Anonymkode: 53c4e...1af Om du vil ha barn er opp til deg, det er en alt for stor oppgave til at tilhørighetsfølelsen vår kan bestemme om det blir eller ikke. Du må stå opp for deg selv. Du lever ditt liv, å det er det ingen andre som lever. Du kan ikke la en uforstående mening bestemme om du er noen for deg, utifra noe som hadde vært bare din oppgave å stå i uansett. Det er mange som ikke kan, eller har lyst på barn. Det er mange som dømmer, men da står du også fritt til å dømme tilbake. Nå kan det jo hende at du egentlig ønsker? Er du deprimert? Anonymkode: 96f95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #60 Del Skrevet 18. oktober 2024 Ja, har iallefall ikke et veldig lyst syn på ting. Så kanskje deprimert. Men hvis det er det som har ødelagt for meg, så føler jeg igjen at det ikke er noe vits å fikse. Er 39 år, og er det noe vits å prøve å blir bedre da jeg uansett blir alene fremover.. Har egentlig lyst til å få trent mer, føle meg bedre, ha det gøy. Men gøy bør man vel snart være ferdig med. Har hatt 2 flotte år med så mye moro, men sånn er det å leve i nuet.. det tar deg igjen 😒 Ts Anonymkode: 53c4e...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå