Gå til innhold

På tide og gi opp, eller hva er vitsen når man er sent i 30 årene..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pfff, du er jo bare ungjenta, jo! Jeg er 51, singel og har ikke sett snurten av noen overgangsalder ennå. Jeg har absolutt både et ønske om og en tro på at jeg vil treffe en ny kjæreste en dag. Jeg har rynker og merker etter et levd liv, men jeg tenker da det finnes menn på min egen alder som har det på samme måte. Selvsagt kan du finne kjærligheten igjen, uansett alder!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bare begynner å tvile, men ikke føler deg helt desillusjonert ennå, så kom deg ut av alt som heter KG, kommentarfelt og andre giftige steder. Det er kanskje ikke for sent ennå og du kan reddes, begynne å tro igjen og finne kjærligheten. 

Menn som ferdes på de nevnte stedene er ødeleggende. Om man ikke står veldig sterkt i seg selv allerede, eller har haugevis av menn etter seg så det er lett å bevise at de tar feil, så kommer du ikke ut av det med troen på kjærligheten i behold. Tro meg. Jeg er ødelagt for alltid, for uansett om mirakelet skulle skje og jeg møtte noen (som jeg ikke kommer til å gjøre), så hadde jeg hele veien hatt en stemme i bakhodet som fortalte meg at jeg var en dum og naiv ku som faktisk trodde på at han ville ha meg, og ikke hadde valgt hun heite på 20 om han kunne. Om ikke du er like ødelagt som meg, så er det håp for deg, men du må vekk herfra. Med en gang!

Anonymkode: 502ff...311

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geez. Du er 39 år, ikke 99🤭

Jeg ble singel 40 år gammel.
Traff min livs kjærlighet 7 mnd etter. 

Aldri vært i et lykkeligere og enklere forhold. Alt bare flyter og jeg har funnet en bestevenn, kjæreste, elsker og livspartner❤️

Vi er som to fjortiser som elsker å holde hender, kysse og klemme uansett hvor vi er. 
 

Det er ALDRI for sent å finne kjærligheten.

Anonymkode: 1d4c0...355

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg snudde det da jeg fant det jeg brant for, dvs noe jeg aktivt jobbet mot og engasjerte meg i. Jeg innså min egen verdi i seg selv, uavhengig av hva andre mente om meg. Og den holdningen endret tydeligvis noe ved meg, for jeg har møtt flere oppegående menn etter det, og han siste tror jeg at jeg snart er kjæreste med 🥰

 

Ps. Kunne ikke falt meg inn å hverken tenke eller omtale meg selv som kjerring! Jeg er 39, og føler meg som meg selv, relativt barnslig og umoden som jeg alltid har vært ☺️

Anonymkode: 3d823...0cc

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mam har fortsatt mamge muligheter. Man kan få en pilot, lege, advokat, fabrikasjon.... altså, det er mange folk med høye stillinger som er single da deres andre halvpart f.eks. ikke hadd være med de lengre da de var på jobb og omtrent aldri så familien sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Gjerne! Men hva ønsker du selv da? Er i samme alder selv, men opplever ofte at kvinner på min alder har veldig spesifikke (gjerne ganske overfladiske) krav, og at det er mye lettere å date de som er 5-10 år yngre.

Anonymkode: b4b73...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja. 

Min grandtante på godt over 80 fikk seg "en venn" da hun ble enke.

Kan hun, så kan du.

Anonymkode: 7cda4...721

Så negativ tenking da. Er selv 47 å håper å finne en. Positiv tenking er en god ting. 
Negativitet avler negativitet. 

Anonymkode: 66ab3...235

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min mann 2 måneder før jeg fylte 40. Det er nå 22 år siden, og vi har det supert sammen. 

Jeg hadde også egentlig gitt opp. I hvert fall hadde venner og familie gitt meg opp for leeeeenge siden. 

Det er ikke for sent! 

Anonymkode: 3f328...ad5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Gjerne! Men hva ønsker du selv da? Er i samme alder selv, men opplever ofte at kvinner på min alder har veldig spesifikke (gjerne ganske overfladiske) krav, og at det er mye lettere å date de som er 5-10 år yngre.

Anonymkode: b4b73...91a

Overfladiske krav, så dater du såpass mye yngre som 10 år. Det er nok bare du som er problemet her.

Anonymkode: 96f95...3de

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Så negativ tenking da. Er selv 47 å håper å finne en. Positiv tenking er en god ting. 
Negativitet avler negativitet. 

Anonymkode: 66ab3...235

Sorry siterte deg ved en feil. 🙈Dette var til TS. 

Anonymkode: 66ab3...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Møtte min mann da jeg var 40, 15 år siden nå og vi er lykkelige sammen.

Men jeg har heller aldri sett på meg selv som ei kjerring heller ;) 

Anonymkode: d7a65...437

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel som 32-åring og følte meg utrolig gammel.  Traff en mann som jeg har vært sammen med siden. 

Nå er jeg 50 og føler meg mye yngre ;)  

🤣 (Alt sitter i hodet!) 

Anonymkode: 6165d...a56

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Geez. Du er 39 år, ikke 99🤭

Jeg ble singel 40 år gammel.
Traff min livs kjærlighet 7 mnd etter. 

Aldri vært i et lykkeligere og enklere forhold. Alt bare flyter og jeg har funnet en bestevenn, kjæreste, elsker og livspartner❤️

Vi er som to fjortiser som elsker å holde hender, kysse og klemme uansett hvor vi er. 
 

Det er ALDRI for sent å finne kjærligheten.

Anonymkode: 1d4c0...355

Der har du oss. Møttes i fjor sommer, og vi er 55 🤭

Anonymkode: 58031...c1d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Kjerring ved 39?

Hva er da 49? 59? Eller 89? 

Jeg er langt ifra en gammel kjerring, hadde ikke problemer med å finne noen. 

Men når man oser usikkerhet, tiltrekker man seg typer jeg absolutt ikke ville hatt. 

Anonymkode: 878a0...e63

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjerring ved 39?

Hva er da 49? 59? Eller 89? 

Jeg er langt ifra en gammel kjerring, hadde ikke problemer med å finne noen. 

Men når man oser usikkerhet, tiltrekker man seg typer jeg absolutt ikke ville hatt. 

Anonymkode: 878a0...e63

Dette. Dersom du titulerer deg selv som kjerring i en alder av 39, så er du nok en kjerring. 

jeg er 61 og ikke en kjerring. Langt derifra. 

Anonymkode: 3f328...ad5

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skjønner det godt som folk omtaler oss kvinner. Jeg får høre jeg har gått ut på dato og er 9 år yngre enn ts. 

Men dette er jo bare frekke mennekser, ikke alle sammen. Så det er enda mye håp for kjærligheten  😊 Men jeg gråt senest idag til mamma da jeg fortalte henne hvordan det prates om kvinner og dating idag. Hun sier jeg må møte noen, men forstår nå at det er svært vanskelig. 

Anonymkode: 96f95...3de

Hvem får du høre det av? Incelene som henger her? Ekte menn vil ha damer på sin egen alder.
De finner seg ingen i 20 årene heller. Ingen vil ha de

Anonymkode: 2b66a...264

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en ny og veldig fin kjæreste da jeg var 47, fortsatt sammen 5 år senere 😊💕

Anonymkode: cd5b3...e70

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.21):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Med mindre du sikter mot (mye) yngre menn.... Hvorfor ikke? 

Når du bikker 40 så vil du snart lærer å gi litt mer faen. Samtidig vil de fleste ta bedre vare på seg selv og helsen sin av naturlige årsaker. Du har masse livserfaring. Du vet mer hva du ønsker og ikke ønsker i livet. Normalt blir man mer selvsikker. Etc etc. 

En Mann som ønsker seg en partner ser ikke etter unge sprettromper som scroller some for bekreftelse. Men én kvinne med kvaliteter en ønsker å dele livet med. 

Anonymkode: 7416d...167

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem får du høre det av? Incelene som henger her? Ekte menn vil ha damer på sin egen alder.
De finner seg ingen i 20 årene heller. Ingen vil ha de

Anonymkode: 2b66a...264

Det er ulike mennesker. Her ser man ikke hvem som skriver, andre steder på nettet er det menn i ulike aldre, noen med familie, noen single, andre slike rike klyser. En del religiøse også. 

Men for min del er ikke det alt. Det er alle samtalene til sammen og at menn når de klager over å være ensomme, klager over mangelen på sex ikke forhold. 

Anonymkode: 96f95...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til å elske den du får?

Anonymkode: 2a217...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...