Gå til innhold

På tide og gi opp, eller hva er vitsen når man er sent i 30 årene..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. 

Min grandtante på godt over 80 fikk seg "en venn" da hun ble enke.

Kan hun, så kan du.

Anonymkode: 7cda4...721

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Først og fremst må du slutte å snakke ned deg selv , og slutte å ta bekymringer ( overgangsalder ) på forskudd . Du har jo levd bare halve livet ditt enda , du finner noen ved å endre litt på innstillingen din🫶

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Eh, såklart er det det 😊 Kjerringer er undervurdert, og interessen for kvinner i den alderen er nærmest på en all-time high.
Kvinner rundt 35-45 år hanker menn i alle aldre, alt etter hva som klaffer. 

Så ingen grunn til å henge med hodet. ;) 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om par som har funnet hverandre ved 60- og 70-årsalderen, så det er aldri for sent! 

Anonymkode: 446e3...d9f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et veldig negativt syn du har på mennesker (eller er det bare kvinner?). 39 er da ingen alder?? Mennesker finner også kjærlighet og vennskap og nye interesser og alt mulig absolutt hele livet. Med mindre de låser seg i en tankegang om at det er for sent, da. Nei, kom deg opp fra den mørke grøfta du er i 😄

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriblerinna skrev (Akkurat nå):

Det er et veldig negativt syn du har på mennesker (eller er det bare kvinner?). 39 er da ingen alder?? Mennesker finner også kjærlighet og vennskap og nye interesser og alt mulig absolutt hele livet. Med mindre de låser seg i en tankegang om at det er for sent, da. Nei, kom deg opp fra den mørke grøfta du er i 😄

Skjønner det godt som folk omtaler oss kvinner. Jeg får høre jeg har gått ut på dato og er 9 år yngre enn ts. 

Men dette er jo bare frekke mennekser, ikke alle sammen. Så det er enda mye håp for kjærligheten  😊 Men jeg gråt senest idag til mamma da jeg fortalte henne hvordan det prates om kvinner og dating idag. Hun sier jeg må møte noen, men forstår nå at det er svært vanskelig. 

Anonymkode: 96f95...3de

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal satse og finne kjærligheten! Hilsen 44-åring gammel kjerring som er nyforelska og lykkelig

Anonymkode: 37bcb...29d

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner det godt som folk omtaler oss kvinner. Jeg får høre jeg har gått ut på dato og er 9 år yngre enn ts. 

Men dette er jo bare frekke mennekser, ikke alle sammen. Så det er enda mye håp for kjærligheten  😊 Men jeg gråt senest idag til mamma da jeg fortalte henne hvordan det prates om kvinner og dating idag. Hun sier jeg må møte noen, men forstår nå at det er svært vanskelig. 

Anonymkode: 96f95...3de

Leit at du lar det gå innpå deg. Jeg syns det er lett å møte mennesker selv, og jeg er eldre enn deg, så det er naturlig for meg å tenke at om det er vanskelig, så er det ikke på grunn av alderen. Mener ikke å si at det er noe galt med noen altså, mener vel mer at det kan hende det er noe med innstilling og åpenhet for å knytte bånd som gjør det vanskelig, for eksempel. Og de tingene kan man gjøre noe med, i motsetning til alderen som jo bare går en vei. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år gamle menn vil ha kjærester de og.

Ser virkelig ikke problemet.

Og hvem snakker om overgangsalder?

Det er for mye eldre folk.

Anonymkode: 5a444...b95

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri hørt om at noen som har funnet noen etter de fylte 39 år?

Anonymkode: 97cf1...120

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har aldri hørt om at noen som har funnet noen etter de fylte 39 år?

Anonymkode: 97cf1...120

* Du har aldri hørt om noen som har funnet noen etter at de fylte 39?

Anonymkode: 97cf1...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det finnes noen der ute for deg😊

Selv ønsker jeg ingen, men hadde jeg gjort det, så hadde det nok løst seg det😊

Anonymkode: 28368...cdc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far fikk seg kjæreste når han var i begynnelsen av 70 årene. Da har han vært enkemann siden 2004. 

Så selvfølgelig kan man finne kjærligheten i alle aldre. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den holdningen er det bare å gi opp. Med en annen holdning er det gode muligheter.

Anonymkode: 811f2...27a

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skriblerinna skrev (29 minutter siden):

Leit at du lar det gå innpå deg. Jeg syns det er lett å møte mennesker selv, og jeg er eldre enn deg, så det er naturlig for meg å tenke at om det er vanskelig, så er det ikke på grunn av alderen. Mener ikke å si at det er noe galt med noen altså, mener vel mer at det kan hende det er noe med innstilling og åpenhet for å knytte bånd som gjør det vanskelig, for eksempel. Og de tingene kan man gjøre noe med, i motsetning til alderen som jo bare går en vei. 

Har ingen steder å møte andre menn enn de jeg allerede gjør. Det er der problemet mitt ligger. 

Har lett for å knytte bånd. Blir bare utrygg av å skulle søke ut til steder som er mer tilgjengelig idag, som Tinder, når det er så mange giftige holdninger. Men på sikt vil jeg nok møte noen, men det hender tårene komme ja, for det blir jo veldig lenge til.

Anonymkode: 96f95...3de

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hei,

Bare prat om overgangsalder etc, så etter noen tøffe år i 30 årene, så er det dette som ventet tydeligvis.. 😒 Tenkte jeg kunne ha en mulighet til å finne kjærligheten, men er det virkelig noen som ønsker ei kjerring på snart 39 år?? 

Anonymkode: 53c4e...1af

Jeg har ikke beveget meg ut på markedet ennå, men har vel tenkt å sette aldersspenn på 40-60 når det skjer. Så 39 burde være innenfor manges kriterier, dog litt ung for min del ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har ingen steder å møte andre menn enn de jeg allerede gjør. Det er der problemet mitt ligger. 

Som menn her får råd om; utvid din sosiale krets, uten tanke på at du skal møte noen. Det vil ha en verdi for deg uansett. 

Anonymkode: 58031...c1d

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (11 timer siden):

Eh, såklart er det det 😊 Kjerringer er undervurdert, og interessen for kvinner i den alderen er nærmest på en all-time high.
Kvinner rundt 35-45 år hanker menn i alle aldre, alt etter hva som klaffer. 

Så ingen grunn til å henge med hodet. ;) 

Haha gjør vi? Har jeg ikke sett noe til 😄

Anonymkode: 99fea...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...