Gå til innhold

Hva skal du gi bort i julegave i år, til den som har alt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 19.25):

Jeg har noen "den som har alt"-personer i kretsen min, og er så usikker på hva jeg skal finne på å gi dem. Det er foreldrene mine, svigerforeldrene mine, svigerinne og bestefar. Jeg pleier å gi håndklær, fine stearinlys, duker og annet ræl man egentlig ikke trenger. De ønsker seg aldri noe annet enn det, men jeg er lei av dette. Hva gir dere til den som har alt? 

Anonymkode: 73e5c...702

Opplevelse!

Anonymkode: 84e5a...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Pleier å gi noe spiselig. Er mange spesialbutikker som kan sette sammen gavekurver tilpasset mottaker. 

Eksklusive duftlys og handsåper er også alltid greit å få

Om jeg får handklær og slikt går det rett til Freetex. Har det vi trenger, og ønsker ikke skapfyll. 

Anonymkode: b35eb...91b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på hva familie og venner liker, har lyst til å bruke fritiden på osv. Så skriver jeg ned ideer i løpet av året som jeg tar frem til jul og bursdag. For eksempel svigermor er veldig glad i å gå tur. Og jeg så at hennes dagstursekk var veldig stor. Så jeg kjøpte en mindre og hendig en. Noe hun ble veldig glad for (ikke alltid jeg treffer, men den fungerte bra :) ) Jeg skriver også ned hva jeg gir til hvem hvert år, slik at jeg ikke skal gi det samme. 

Men nå er jeg over snittet glad i å gi gaver 😄

Anonymkode: af185...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi et hjemmelaget kort hvor du beskriver hvor glad du er i dem.

Anonymkode: 470c4...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...