Thyra Skrevet 16. oktober 2024 #21 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, jeg tror ikke folk henter i 2024. Er så mye rare folk der ute. Jeg sender utelukkende det jeg selger - nekter å ha fremmede på døra. Ts: om du skal gi vekk ting er det enklere å gi det til en bruktbutikk eller et loppemarked. Finn er blitt et sted man skal utvise forsiktighet med. Anonymkode: 3a446...85c Jeg synes bare det virker litt stress å drive å sende ting som jeg kun skal ha småbeløp for. Har ikke skjønt helt hvordan Fiks ferdig virker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #22 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sitter du på et helt lager med gamle, tomme pappesker da? Jeg har i alle fall ikke noe sted hjemme og oppbevare sånt. Fullt på loftet og ingen plass inne. Så når folk prøver å få meg til å sende (selv om jeg skriver "må hentes, sender ikke" så spør folk om sending...) så sier jeg nei, for jeg har ikke noe pappesker liggende å pakke i. Dessuten må jeg gå 30 minutter tur/retur til posten, i tillegg tar det tid å stå i kø på posten, samt finne pappeske, emballere og pakke inn osv. Kan jo ta oppimot en time å bli kvitt en greie. Det gidder jeg altså ikke for småpenger i alle fall. ts Anonymkode: 27003...919 Ikke meg du spør, men jeg tar vare på noen pappesker som (nye) ting jeg kjøper kommer i ja, for å bruke til å sende varer jeg selger på Finn. Så bruker jeg helt hjem, da hentes pakken fra min dørmatte. Anonymkode: a6c76...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #23 Del Skrevet 16. oktober 2024 Det har jeg også opplevd, blitt kvitt gammelt spisebord og tv og juniorseng ganske kjapt Anonymkode: e7959...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå