AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Hei. Sønnen min begynte på storbarnsavdeling i høst, og i tilegg ny barnehage. Han fylte tre på begynnelsen av året. I den forrige fikk de sove inne på madrasser eller i sofaen dersom de ikke var vant til å sove i vogn. Han har ikke vært vant til å sove i vogn fordi jeg hadde han hjemme såpass lenge. Uansett - trodde han skulle bli ferdig med dagdupp i løpet av sommeren, den gang ei. Vogna er for liten, så den ble solgt. Lammeskinnet ble gitt bort til søsteren min. Ungen sover fortsatt, men de sover ute. Jeg kan ikke kjøpe en hel vogn for at han skal sove i den i barnehagen? Eller ser det ut til at jeg må det? Har noen noe tips til eventuelt billige og gode løsninger ? Anonymkode: 026cb...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Nå får han låne vogn og han har en godt ullteppe.. Anonymkode: 026cb...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Kjøp en billig og romslig vogn på finn, og klipp opp et gammelt ullteppe eller liggeunderlag og bruk som underlag i vogna. Vognpose får du også kjøpt billig på finn. Eller hør om du kan få låne vogna en liten stund til hvis han er klar for å droppe dupp hvert øyeblikk? Anonymkode: d2b1a...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøp en billig og romslig vogn på finn, og klipp opp et gammelt ullteppe eller liggeunderlag og bruk som underlag i vogna. Vognpose får du også kjøpt billig på finn. Eller hør om du kan få låne vogna en liten stund til hvis han er klar for å droppe dupp hvert øyeblikk? Anonymkode: d2b1a...9c9 Han er veldig soveglad, så mulig jeg må kjøpe, men hadde vært veldig fint om jeg kunne låne den ja.. takk for tips ❤️ Anonymkode: 026cb...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Mange billige/gratis vogner på Finn og lokale grupper på Facebook Anonymkode: ea91d...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå