Gå til innhold

Sex med damer fra Iran/Midtøsten/latinamerika, anbefales det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sinnsyk greie for iranske damer, eller generelt Midtøsten, og ikke minst latina. Dere menn, hva er deres erfaring med disse? Og spesifikt hvilket land, er de like gærne som det sies?

Anonymkode: 33114...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har nok penger til å forsørge  dem og et par av familiemedlemmene.

Anonymkode: 7a901...fab

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hårete

Anonymkode: daaa8...257

Har de så mye hår, at det hindrer dem å ha sex?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler sex med damer fra Irak, ikke Iran. 

Anonymkode: e99cf...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anbefaler sex med damer fra Irak, ikke Iran. 

Anonymkode: e99cf...df3

Motsatt,iran er mer frigjorte , irak😭😱 ??? Helt annet land.

Anonymkode: 8253d...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en sinnsyk greie for iranske damer, eller generelt Midtøsten, og ikke minst latina. Dere menn, hva er deres erfaring med disse? Og spesifikt hvilket land, er de like gærne som det sies?

Anonymkode: 33114...30e

Hadde en iransk venninne. Ganske så lett på tråden og frigjort ja. Hår fjerner de som alle andre😅 Latinske damer er jo no go....DRAMA. Brasilianske f eks😵

Anonymkode: 8253d...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler sex med damer fra Irak, ikke Iran. 

Anonymkode: e99cf...df3

Å? Hvorfor?

Anonymkode: 33114...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en iransk venninne. Ganske så lett på tråden og frigjort ja. Hår fjerner de som alle andre😅 Latinske damer er jo no go....DRAMA. Brasilianske f eks😵

Anonymkode: 8253d...1b1

Knullet du hun iranske?

Anonymkode: 33114...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har en sinnsyk greie for iranske damer, eller generelt Midtøsten, og ikke minst latina. Dere menn, hva er deres erfaring med disse? Og spesifikt hvilket land, er de like gærne som det sies?

Anonymkode: 33114...30e

Gift med Chilensk dame. Om de er gærne vet jeg ikke, men jeg er veldig fornøyd med former, hoftebevegelsene sine og hyppig lyst. Om dette er spesifikt for latinere generelt vet jeg ikke men det jeg er fornøyd med. Vil vel tro at uansett hvor i verden er det ville og mindre ville damer :)

Anonymkode: f2674...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift meg ei iransk dame, og uten at jeg kan si at det nødvendigvis har noe å gjøre med at hun er fra Iran, så er det den beste og villeste sexen jeg har hatt noen gang.

Iranere er dessuten et usedvanlig vakkert folkeslag, kan ikke komme på at noen iranere i vennekretsen vår ikke er pene.

Hvorfor hun har valgt å ta til takke med en småtjukk, bleik nordmann vet jeg ikke, men jeg klager ikke 😅

Anonymkode: 31c64...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Iranere er dessuten et usedvanlig vakkert folkeslag, kan ikke komme på at noen iranere i vennekretsen vår ikke er pene.

Anonymkode: 31c64...3c6

De er vel ikke penere enn andre i utgangspunktet, men er flinkere enn norske damer flest til å gjøre det beste ut av det de har (stelle hud, hår, trene, ta barten osv). Flere av iranske damer jeg kjenner har forresten gjennomført neseplastikk.

Anonymkode: 39607...922

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er damene fra Midtøsten romsligere nedentidål siden gutta har noen alvorligere rugger eller er de generelt smake i hoftene som andre asiater ?

Anonymkode: 9f7ee...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere må spørre hvordan et menneske et, uten å forstå- ulike.

Er dere så dumme i pappen at jeg for all del håper damene slipper, så fremt ikke de er like dumme de også.

Anonymkode: aa301...733

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En biologisk norsk kvinne er tilpasset vinter året rundt og har fra naturens side egenskaper i den retningen. En biologisk afrikansk kvinne er derimot tilpasset sommer året rundt og har fra naturens side egenskaper i den retningen. Har den norske kvinnen levd det meste av livet i vinteren så forsterkes biologien hennes i den retningen. Som den afrikanske kvinnen dras i motsatt retning som den norske hvis hun har levd det meste av livet i sommeren.

Hva er kraftigst biologi eller miljø får man ikke greie på før man har forsøkt seg på biologisk norsk kvinne som har levd i vinter, biologisk norsk kvinne som har levd i sommer, biologisk afrikansk kvinne som har levd i sommer og biologisk afrikansk kvinne som har levd i vinter.

Uansett om det er afrikansk, latinsk eller kvinne fra midtøsten man sammenlikner med den norske så er forskjellene de samme bare i større eller mindre grad. Det er den norsk mot røkla så lenge de andre er langt mer like hverandre enn noen av de andre er like den norske.

Norsk kvinne blir norsk uansett hvor lenge hun bor i sommeren. Dog drar hun seg litt i retning sommerkvinne hvis hun er lenge nok i sommeren. Afrikansk kvinne blir afrikansk uansett hvor lenge hun bor i vinteren. Dog drar hun seg litt i retning vinterkvinne hvis hun er lenge nok i vinteren.

Hva er å foretrekke for en norsk mann? Kald vinterkvinne eller varm sommerkvinne? Er man opptatt av at kvinnen også skal jobbe fulltid og yte sitt på det økonomiske området, og man er villig til å gjøre halvparten av husarbeidet, så velger man en norsk kvinne. Er man opptatt av at kvinnen skal være varm og villig, og man ikke er så veldig glad i husarbeid at man gleder seg hemningsløst med å bare gjøre 10 % av husarbeidet, så velger man ikke en norsk kvinne.

De individuelle forskjellene gjør knapt forskjell på hva man bør velge av nasjonalitet på kvinnen. De individuelle forskjellene bør kun være interessante for hvilken kvinne man velger fra den nasjonaliteten man trives best med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke merket noen forskjell på sexen. Jeg har hatt sex med flere med etnisitet fra Midtøsten og en fra Sør-Amerika. Sistnevnte ønsket hyppig sex. Ble fort to timer med sex, inkludert pauser og kos. For meg som er i 100% jobb og trenger 6 timer søvn om natta ble det litt vanskelig. Tror etnisitet har lite å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (2 timer siden):

Har ikke merket noen forskjell på sexen. Jeg har hatt sex med flere med etnisitet fra Midtøsten og en fra Sør-Amerika. Sistnevnte ønsket hyppig sex. Ble fort to timer med sex, inkludert pauser og kos. For meg som er i 100% jobb og trenger 6 timer søvn om natta ble det litt vanskelig. Tror etnisitet har lite å si

Hva synes du om Midtøsten damene?

Anonymkode: 33114...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.45):

Hadde en iransk venninne. Ganske så lett på tråden og frigjort ja. Hår fjerner de som alle andre😅 Latinske damer er jo no go....DRAMA. Brasilianske f eks😵

Anonymkode: 8253d...1b1

Amen! Brasilianske er bare drama. Min bror er godt med en slik.

Anonymkode: 640e6...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...