AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hunden min har fått blodøre, etter å ha gått seg på en bordkant. Det virker ikke som om han gjør seg noe av det, men piper hvis vi tar på øret. Jeg har smertestillende hjemme, som jeg kan gi han. Han ligger forresten på det vonde øret og hviler, så jeg er usikker på hvor vondt det kan være. Jeg googler og ser at man alltid skal oppsøke dyelege ved blodøre, men det er det jo typ Evidensia og Anicura som skriver.... Hva gjør dere? Jeg har hatt blodøre på min forrige hund også, og da var vi hos veterinær og tappet øret. Tror vi var inne 3 ganger, fordi det fylte seg opp igjen. Usikker på om det er bedre å tappe, enn å bare la det gå over av seg selv. Anonymkode: e360a...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 Har du hørt om veterinær?🙄 Anonymkode: 59348...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #3 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hørt om veterinær?🙄 Anonymkode: 59348...c23 Ehh...ja.... Hva mener du? Anonymkode: e360a...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 14. oktober 2024 #4 Del Skrevet 14. oktober 2024 Du tar selfølgelig hunden til veterinæren tenker jeg. Ikke alltid at sykdom og skader går over av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 LadyGrey skrev (1 minutt siden): Du tar selfølgelig hunden til veterinæren tenker jeg. Ikke alltid at sykdom og skader går over av seg selv. Er enig i det, men dette går jo over av seg selv. Men takk for innspill 😊 Anonymkode: e360a...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 Vet kan tappe øret for blod, men det kan komme tilbake..Så noen vet sier at man bare skal la kroppen ordne opp selv. Anonymkode: cdf39...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet kan tappe øret for blod, men det kan komme tilbake..Så noen vet sier at man bare skal la kroppen ordne opp selv. Anonymkode: cdf39...997 Det har du helt rett i, for jeg snakket med dyrehospitalet nå. Og de sa at jeg kunne se det an, og at man ikke er like raske til å tappe øret som før. Anonymkode: e360a...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 Har snakket med dyrehospitalet nå. De ba meg se det an, hvis det stabiliserer seg eller går ned, er det ikke nødvendig å gjøre noe. Anonymkode: e360a...3e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er enig i det, men dette går jo over av seg selv. Men takk for innspill 😊 Anonymkode: e360a...3e4 Vel det var du du som spurte i HI: "Hva gjør dere?" Hvis det går over av seg selv, hvorfor spør du? 🤔 Nå er jeg en person som tar hunden til veterinær heller en gang for mye enn en gang for lite. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #10 Del Skrevet 14. oktober 2024 Du har allerede fått svar fra veterinær ser jeg, bra! Jeg hadde ringt å spurt (som du har gjort) før jeg evt durer bort. Om hunden har det helt greit og kroppen ordner seg selv, så er jo det kjempefint. Man merker når alvorlighetsgraden går opp og det er best å tappe øret. Det er når hunden har det tydelig ukomfortabelt eller at tilstanden ikke viser tegn til forbedring at jeg tar med hunden til veterinær. Å ta den dit for hver eneste skramme er ikke noe vits, mener jeg. Hunder er ikke så skjøre! Anonymkode: 2d72d...f95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå