AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Liker du at han koser med puppene dine? Hvordan føles det og hvordan skal han gjøre det? Hilsen mann 40, puppeelsker Anonymkode: 66d4d...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 Brystene er min erogene sone nr 1( eller kanskje nr2…) Jeg elsker at mannen min koser med puppene mine. Han må gjerne ta på dem, klemme dem, massere dem, kysse eller gjerne suge dem. Han må starte litt forsiktig, men kan være mer hardhendt etter hvert som jeg blir kåt. Jeg blir veldig tent og fuktig av puppekos. Heldigvis er kjæresten min en flott og sexy puppegutt 🥰 Anonymkode: 3d1d8...11c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #3 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg leste en tråd her tidligere i dag der en fyr skrev at han likte "å kna" puppene. Jeg fikk nesten litt spy i halsen av å lese det. Svarte ikke på tråden. Det finnes ikke noe tennende ved at en fyr driver og "knar" kroppsdelene mine. De skal behandles med ømhet og forsiktighet og strykes og kysses. Ingen knaing. Grøss. Anonymkode: 7b626...b2d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #4 Del Skrevet 14. oktober 2024 Liker at han kysser, stryker og klemmer litt på dem, at han stryker ansiktet mot dem. Særlig hvis han har litt skjeggstubber😅 Anonymkode: 0befc...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 Elsker det. Men mange år siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 Det gir meg ikke så mye. Og som en annen skriver over her, knaing er bare vondt. Men kvinner er forskjellige, det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Du må spørre hun du har tilgang på puppene til, ts, bare hun kan gi deg et korrekt svar om hva som gjelder for henne. Anonymkode: dcf00...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg elsker at mannen min koser med puppene mine. Også når vi ikke har sex, men feks når vi legger oss på kvelden, eller bare sitter og ser på tv. Så deilig og intimt. Anonymkode: 25bbd...5be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Brystene er min erogene sone nr 1( eller kanskje nr2…) Jeg elsker at mannen min koser med puppene mine. Han må gjerne ta på dem, klemme dem, massere dem, kysse eller gjerne suge dem. Han må starte litt forsiktig, men kan være mer hardhendt etter hvert som jeg blir kåt. Jeg blir veldig tent og fuktig av puppekos. Heldigvis er kjæresten min en flott og sexy puppegutt 🥰 Anonymkode: 3d1d8...11c Signerer denne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 For meg, spesielt etter jeg fikk barn, så er ikke puppene mine noen erogen sone . Men for mange så er det jo det. Anonymkode: 13a20...81d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #10 Del Skrevet 14. oktober 2024 Nei. Det er som om en mann skal kose med en random fettvalk. Gir meg absolutt nada. Dette er individuelt og ikke det finnes ingen fasit svar. Anonymkode: d40e2...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 14. oktober 2024 #11 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg elsker at han koser med puppene mine, når vi har sex og ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #12 Del Skrevet 14. oktober 2024 Elsker det og alltid gjort det. Det må sies at de i perioder er ømme, kommer an på hvor i syklusen jeg er. K53 Anonymkode: 7ffd2...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #13 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du at han koser med puppene dine? Hvordan føles det og hvordan skal han gjøre det? Hilsen mann 40, puppeelsker Anonymkode: 66d4d...528 Ja! Liker det meste der, så lenge det ikkje er alt for hardt. Koser med dei for meg sjølv også. Anonymkode: 720cf...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 14. oktober 2024 #14 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg elsker kos med brystene. Absolutt en erogen sone hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #15 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du at han koser med puppene dine? Hvordan føles det og hvordan skal han gjøre det? Hilsen mann 40, puppeelsker Anonymkode: 66d4d...528 Koser du med pupper? Hvile pupper liker du? Anonymkode: 5a2e9...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. oktober 2024 #16 Del Skrevet 14. oktober 2024 Å få puppekos er veldig tennende, og deilig det ❤️. Stryke, lette kyss, slikking og lett suging er kjempedeilig 😍. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #17 Del Skrevet 14. oktober 2024 Turn off Anonymkode: e605c...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #18 Del Skrevet 14. oktober 2024 Turn on, når det gjøres som jeg liker det. Har ikke lyst til å fortelle hvordan 😅 Hos meg er det erogene sone, har ikke barn. Anonymkode: 2e7c6...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. oktober 2024 #19 Del Skrevet 14. oktober 2024 Turn ON ja 😍 Må selvfølgelig falle seg naturlig for begge og det må være med en mann jeg liker eller er forelsket i. Stryking, pusing, kyssing, slikking og litt suging får meg til å vri meg i nytelse, ganske fort. Føles helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. oktober 2024 #20 Del Skrevet 14. oktober 2024 Turn ON for meg 🥰 Digger puppekos. Dessverre fikk jeg det sjelden av eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå