Stjertmeis Skrevet 14. oktober 2024 #21 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo en fantastisk gave! Anonymkode: 35510...b84 Enig! Ett år fikk vi to skotørkere. Bor i Bergen, så vurderte å montere begge 😂 Den vi beholdte har vært flittig brukt! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Stearinlys, pynteting, kremer og såper. Er ellers fornøyd med det meste. Liker godt å få spiselig og hjemmestrikka. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. oktober 2024 #23 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg skrev ikke kommentaren du siterte, men jeg haaaater å få hjemmestrikket. Det klør, passer ikke og er ikke min stil. Kan til nøds godta sokker eller votter, men vil ikke ha det heller Anonymkode: 35510...b84 Jeg hadde elsket å få hjemmestrikket produkter ❤️ Spesielt siden jeg ikke kan strikke selv og ikke kjenner så mange som kunne strikket på bestilling. Det er noe eget med det folk har lagt tid og ressurser i å lage til meg, som gjør at jeg setter ekstra pris på det ❤️ 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 14. oktober 2024 #24 Del Skrevet 14. oktober 2024 Symaskin? Hjemmelaget ræl, og strikka klær. Jeg må ikke ha julegave.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 14. oktober 2024 #25 Del Skrevet 14. oktober 2024 Gavekort, og "jeg har gitt en geit til afrika"-type gaver. Gavekort fordi giveren ikke har prøvd å finne en gave som passer, og organisasjonsgaver fordi det strengt tatt ikke er en gave til meg. Det hadde vært mye bedre hvis jeg fikk velge organisasjon selv. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 14. oktober 2024 #26 Del Skrevet 14. oktober 2024 Penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #27 Del Skrevet 14. oktober 2024 Penger. Givere som ikke tar seg bryet med å kjøpe en gave. Ellers er jeg takknemlig for det meste. Anonymkode: 962b3...a85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. oktober 2024 #28 Del Skrevet 14. oktober 2024 Mardina skrev (17 minutter siden): Jeg hadde elsket å få hjemmestrikket produkter ❤️ Spesielt siden jeg ikke kan strikke selv og ikke kjenner så mange som kunne strikket på bestilling. Det er noe eget med det folk har lagt tid og ressurser i å lage til meg, som gjør at jeg setter ekstra pris på det ❤️ Jeg elsker også hjemmestrikka greier, synes det er så stas at noen har brukt tid på å strikke noe! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #29 Del Skrevet 14. oktober 2024 Servietter, stearinlys og pakker fra apotek osv med krydder, kaffe, sjokolade og annet tull, blir aldri spist. Heller ikke spekepølser🤢 Synes slike julegaver er bare tull, og har heldigvis klart å avslutte endel slike julegaveavtaler. Orker ikke. Da kan jeg heller bruke pengene på en julegave til meg selv, som jeg liker😇 Anonymkode: 8c41e...8af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. oktober 2024 #30 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Sminke, kremer, parfyme. Nips. Mat jeg ikke tåler. Vil helst ha noe hjemmestrikket. Endret 14. oktober 2024 av Kålrota 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #31 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hjemmelagde spiselige ting. Håndkler (har mer enn nok) Vin (drikker enormt lite og aldri rød) Anonymkode: 20cf7...03b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. oktober 2024 #32 Del Skrevet 14. oktober 2024 Det kjedeligste jeg kan få, er servietter og pyntegreier/putetrekk/duker. Ingen treffer smaken min med mindre jeg ønsker meg noe spesifikt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14. oktober 2024 #33 Del Skrevet 14. oktober 2024 Spekepølser. Da forstår man at man har kommet i kategorien «eldre som har alt». 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #34 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg blir skuffet (men viser det ikke) når jeg får ting som er brukt. Har til dags dato aldri fått noe jeg trenger eller har lyst på av brukt-ting. Får brukte bøker, brukt bæremeis som stinker fisk, brukte klær som ikke passer. De som gir brukt er ofte veldig stolt av at de bare har gitt brukt, for miljøets del, men da bør man vite at personen faktisk ønsker seg det de gir. Hvis ikke er det ikke særlig miljøvennlig, og skaper merarbeid. Har og opplevd å få et gavekort på en restaurant som er på andre siden av landet. Ønsker meg bare sjokolade, kaffe og te hos de som ikke er aller nærmest, men likevel vil gi gave, for det blir brukt og det kan koste så lite som 20-30 kr. Heller det enn folks søppel. Anonymkode: c73b5...ac5 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hokjerringa Skrevet 14. oktober 2024 #35 Del Skrevet 14. oktober 2024 Håndkrem, servietter, konfekt, stearinlys. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #36 Del Skrevet 14. oktober 2024 Her må jeg nesten si drikkeflasker og karafler. 🤭 Ikke fordi det er dårlige gaver, men fordi jeg har en venninne som liker å gi dette, og jeg har etter hvert fått en stor samling av ulike varianter. 🤭 Anonymkode: 0c159...610 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #37 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du vil ikke ha en hjemmestrikket genser? Anonymkode: fa552...1f4 Absolutt ikke. Vil folk strikke så får de gå med det selv. Anonymkode: a47d4...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #38 Del Skrevet 14. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (17 minutter siden): Jeg elsker også hjemmestrikka greier, synes det er så stas at noen har brukt tid på å strikke noe! De strikker jo fordi de liker å drive med det og de må bli kvitt det de produserer. Det er ikke fordi de har tenkt på deg. Anonymkode: a47d4...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #39 Del Skrevet 14. oktober 2024 Duftlys. Og nips og pyntedill som ikke tilfredsstiller min kresne smak. De fleste som kjenner meg vet at jeg er vanskelig å finne gave til, så jeg får ofte god vin i presang, noe som passer meg aldeles utmerket! Anonymkode: afed8...f72 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 14. oktober 2024 #40 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Absolutt alt fra Kähler/Hammershøi. Det er etter min mening ganske grufullt å se på og lite vase for pengene Endret 14. oktober 2024 av Laraa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå