AnonymBruker Skrevet 15. oktober #21 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du ikke allerede er det, så må du melde deg inn i "Kiwi Pluss" og "Meny Mer". Da er det 16% bonus på frukt og grønt hos Kiwi og veldig mange gode tilbud på Meny. Jeg har alt 4000 kroner oppspart i bonus så langt i år. Anonymkode: 8116c...a44 Ja, jeg er allerede medlem i disse + Æ hos Rema. Man må ta med seg alt som finnes av rabatter og tilbud 💰 Anonymkode: df159...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #22 Del Skrevet 15. oktober Bruker Trumf Visa, men vi handler stort sett alt på Kiwi/Norgesgruppen. Anonymkode: 6afdd...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 15. oktober #23 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tusenlappen skal brukes på godteri som kan dempe den emosjonelle smerten jeg føler når jeg leser frekke tilbakemeldinger på Kvinneguiden. Anonymkode: df159...19b Beste kommentar ever 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #24 Del Skrevet 15. oktober Anbefaler å laste ned appen Rabble. Man kan få tilbake penger ved å kjøpe dagligvarer på hvilken som helst dagligvare butikk - ved å scanne kvitteringen i appen. Men det gjelder kun aktuelle tilbud i appen. I dag fikk jeg tilbake 2 kr, bare ved å kjøpe en Norvegia ost på Kiwi😅 Anonymkode: fc11a...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #25 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Da må du fortsette å handle på Rema. Ellers blir det ikke brød på barna. Anonymkode: a47c9...83b Jeg kan ganske på to butikker da, men helst ikke. Lurer på om jeg skal skaffe Morrow. Men jeg frykter dette bare er starten, at fordelene på alle kredittkort er på vei ned/ut, og at det kanskje ikke er noen vits? Anonymkode: 90da2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #26 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan ganske på to butikker da, men helst ikke. Lurer på om jeg skal skaffe Morrow. Men jeg frykter dette bare er starten, at fordelene på alle kredittkort er på vei ned/ut, og at det kanskje ikke er noen vits? Anonymkode: 90da2...66a Jeg kan *handle, ikke ganske (autocorrect). Anonymkode: 90da2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #27 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ganske på to butikker da, men helst ikke. Lurer på om jeg skal skaffe Morrow. Men jeg frykter dette bare er starten, at fordelene på alle kredittkort er på vei ned/ut, og at det kanskje ikke er noen vits? Anonymkode: 90da2...66a Tja, rabatten for streaming forsvant jo fra yx også. Meget mulig. Anonymkode: a47c9...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #28 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, rabatten for streaming forsvant jo fra yx også. Meget mulig. Anonymkode: a47c9...83b Nordea premium har dette. Anonymkode: 9e793...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #29 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nordea premium har dette. Anonymkode: 9e793...4eb Ikke det jeg kan se. Anonymkode: a47c9...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 15. oktober #30 Del Skrevet 15. oktober Merkelig hvor negativ folk er her inne. Å få 2% i retur på alle kjøp på matvarer er jo rett og slett gratis penger. I tillegg får en jo ekstra bonus hos trumf og Coop. Merkelig at ikke flere benytter seg av denne typen kredittkort. Det er gratis å ha, og matvarene blir 2% billigere. Jeg sendte inn oppsigelse på mitt Ikano kort fra og med 31.12. Ser ingen grunn til å ha dette kortet når rabatten forsvinner. Så får utnytte det ut året. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 15. oktober #31 Del Skrevet 15. oktober En får forøvrig 6% bonus på torsdag om en bruker TrumfPay, og 3% ut oktober. En får også 10% på en hel handel hos Meny om en blir Meny Mer medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #32 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 17.48): Det er gratis penger som jeg kan bruke på noe annet i stedet for at VISA eller REMA får pengene. Jeg har satt penger fra Ikano, Trumf, Coop etc på en egen ASK, og nå er det nesten 14 000kr på den kontoen. På bare 2-3 år. Bare fordi jeg har kjøpt varer og tjenester jeg uansett skulle kjøpt. Da blir det slutt på Ikano for min del, regner med de mister alle kundene. Det er jo ingen grunn til å fortsette å bruke dem. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg handler på REMA siden det eneste brødet et av barna mine spiser kun selges der. Jeg ønsker ikke å handle på flere butikker… Men vurderer nå Kiwi (2% med Trumf kredittkort) eller Coop Extra (1% med Coops kredittkort + 3% kjøpeutbytte). Det spørs om det blir Coop Extra… prisene i de tre er vel ganske like? Anonymkode: 90da2...66a Du får iallefall ikke tittelen årets mor! Barnet ditt spiser kun brød fra Rema, men du synes det er viktigere at du mister 1000 kr i bonus enn å faktisk handle det som barnet ditt spiser. Herregud for en patetisk mamma! Anonymkode: 3bc71...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #33 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får iallefall ikke tittelen årets mor! Barnet ditt spiser kun brød fra Rema, men du synes det er viktigere at du mister 1000 kr i bonus enn å faktisk handle det som barnet ditt spiser. Herregud for en patetisk mamma! Anonymkode: 3bc71...b12 Barn som er så kresne at de spiser bare en type brød, kan klare seg uten brød inntil de får lyst på brødet som serveres. Anonymkode: df159...19b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #34 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Barn som er så kresne at de spiser bare en type brød, kan klare seg uten brød inntil de får lyst på brødet som serveres. Anonymkode: df159...19b Og hi kan klare seg uten en skrave 1000 lapp! Anonymkode: 3bc71...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #35 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får iallefall ikke tittelen årets mor! Barnet ditt spiser kun brød fra Rema, men du synes det er viktigere at du mister 1000 kr i bonus enn å faktisk handle det som barnet ditt spiser. Herregud for en patetisk mamma! Anonymkode: 3bc71...b12 Hahaha har du lest hva jeg skrev? Barnet mitt skal få brødet hen liker OG jeg skal ta praktiske og økonomiske valg for familien min. Jeg skal nok få til begge deler. Ta det HELT med ro. Herregud, enkelte på KG kan virkelig ta seg en bolle. Anonymkode: 90da2...66a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #36 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Barn som er så kresne at de spiser bare en type brød, kan klare seg uten brød inntil de får lyst på brødet som serveres. Anonymkode: df159...19b Har du tenkt over at det kanskje ikke bare dreier seg om “kresen”, men at det kan være diagnoser involvert? Og at en slik taktikk kan få store konsekvenser? Tror jeg hører på fagfolk i helsevesenet og ikke “råd” fra folk på KG som ikke har peiling, faktisk . Foreslår at flere her inne - før de hopper i strupen på folk - burde tenke litt over at ting kanskje ikke er like enkle som de tror, og at det kan ligge helt andre årsaker bak. Og så kan man la være å poste innlegg som bare er dritt. Anonymkode: 90da2...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #37 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hahaha har du lest hva jeg skrev? Barnet mitt skal få brødet hen liker OG jeg skal ta praktiske og økonomiske valg for familien min. Jeg skal nok få til begge deler. Ta det HELT med ro. Herregud, enkelte på KG kan virkelig ta seg en bolle. Anonymkode: 90da2...66a Bolle kjøpt på Rema? Anonymkode: a47c9...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #38 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bolle kjøpt på Rema? Anonymkode: a47c9...83b Tja, hvis du vil spise de bollene, så vær så god… Anonymkode: 90da2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #39 Del Skrevet 15. oktober Kortet blir klippet første nyttårsdag. Virker som rabatter og cashback er på vei ned og bort på de fleste kort. Dersom det blir helt slutt på alt slikt, kommer jeg bare til å ha to kort, og da blir ikke ikano ett av dem. Men trenger to kort med ulikt utløpsår for blant annet å kunne gjøre hotellbestillinger langt frem i tid. Anonymkode: a328c...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 15. oktober #40 Del Skrevet 15. oktober Å ikke bruke fordeler er tegn på man ikke kan å regne. Å harselere med det er fordummende på egne vegne, som å takke nei til et lønnstillegg. Ikano har veldig liten verdi når de kutter rabattene. Funker begrenset på netthandel og Vipps er vel også et problem. Ikano posisjonerer seg for å trekke seg ut av Norge det er jeg ganske trygg på. coop kreditt 3% er nok det som er nærmest, er ikke umulig andre kredittkort prøver å tette gapet som kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå