AnonymBruker Skrevet 15. oktober #41 Del Skrevet 15. oktober Eric_B skrev (39 minutter siden): Å ikke bruke fordeler er tegn på man ikke kan å regne. Å harselere med det er fordummende på egne vegne, som å takke nei til et lønnstillegg. Ikano har veldig liten verdi når de kutter rabattene. Funker begrenset på netthandel og Vipps er vel også et problem. Ikano posisjonerer seg for å trekke seg ut av Norge det er jeg ganske trygg på. coop kreditt 3% er nok det som er nærmest, er ikke umulig andre kredittkort prøver å tette gapet som kommer. Santander selger også sin kredittvirksomhet. Sverige og Norge blir med over til Avida, men i Danmark er det over og ut. Anonymkode: a47c9...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 16. oktober #42 Del Skrevet 16. oktober Bruker trumf pay 4% rabatt på dagligvare i oktober, 6% ekstra på trippetrumf torsdager i oktober Til alt annet bruker jeg komplett mastercard med vipps for 2% i butikker som støtter det, eller minst 1% i alle andre + medlemsbonuskort som ofte gir 1% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #43 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 18.09): Dette må du bare overse og lete ekstra godt etter flere tilbud. 20 kr i uken holder. Burde være oppnåelig for alle. Anonymkode: a47c9...83b Tar med meg alt jeg kan få. Tilbud, handler bulk. Kundeklubber. Supertilbud. Og så cashback på toppen. Er ikke for å spare penger, i seg selv. Men fordi jeg ikke ser vitsen med å kjøpe noe til full pris når jeg jevnt over sparer 12 - 50% på alt som kjøpes inn. Anonymkode: 5c9e4...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #44 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 17.48): Det er gratis penger som jeg kan bruke på noe annet i stedet for at VISA eller REMA får pengene. Jeg har satt penger fra Ikano, Trumf, Coop etc på en egen ASK, og nå er det nesten 14 000kr på den kontoen. På bare 2-3 år. Bare fordi jeg har kjøpt varer og tjenester jeg uansett skulle kjøpt. Da blir det slutt på Ikano for min del, regner med de mister alle kundene. Det er jo ingen grunn til å fortsette å bruke dem. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg handler på REMA siden det eneste brødet et av barna mine spiser kun selges der. Jeg ønsker ikke å handle på flere butikker… Men vurderer nå Kiwi (2% med Trumf kredittkort) eller Coop Extra (1% med Coops kredittkort + 3% kjøpeutbytte). Det spørs om det blir Coop Extra… prisene i de tre er vel ganske like? Anonymkode: 90da2...66a Digger deg! Fjompenisser som ikke forstår elementær økonomi går glipp av mye 🙂 Anonymkode: 58b60...664 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #45 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du får iallefall ikke tittelen årets mor! Barnet ditt spiser kun brød fra Rema, men du synes det er viktigere at du mister 1000 kr i bonus enn å faktisk handle det som barnet ditt spiser. Herregud for en patetisk mamma! Anonymkode: 3bc71...b12 Er dette ironi ? Har aldri sett en kommentar som er mer typisk for kvinneguiden. Anonymkode: b085d...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. oktober #46 Del Skrevet 16. oktober (endret) Trumf Pluss: 1% på alt og 3% på enkelte torsdager, 15% på fersk frukt og grønt Rema Æ: Personlige priskutt på mellom 10 og 30% på ting man kjøper mye av, 10% på frukt og grønt, innimellom cræzy dæys med 50% rabatt (denne uka får man 50% på yoghurt fra mandag til onsdag). Coop Extra: 1% på alt, 11% på frukt og grønt når man scanner appen, kuponger, ekstra tilbud når man kjøper to av en ting. Kortet gir også mange andre fordeler. Alle gir 50% rabatt på bleier, bind, tamponger og truseinnlegg. Endret 16. oktober av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #47 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du får iallefall ikke tittelen årets mor! Barnet ditt spiser kun brød fra Rema, men du synes det er viktigere at du mister 1000 kr i bonus enn å faktisk handle det som barnet ditt spiser. Herregud for en patetisk mamma! Anonymkode: 3bc71...b12 Måte på å velge å misforstå hva enkelte av oss holder på med. Jeg gidder ikke gi mer penger enn jeg må for samme produkt. Ja, jeg har alle medlemsapper, jeg ser gjennom ukas tilbudsavviser, og jeg har 6 kredittkort. Samtidig kjøper jeg kjøtt og egg, økologisk, via Rekoringen. Fersk fisk. Fond fremfor buljongterninger. Og brød fra baker. Vi har ikke dårlig råd. Men gidder heller ikke putte enda mer penger rett i lomma til butikkmogulene og bankene. Anonymkode: 5c9e4...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:24 #48 Del Skrevet torsdag kl 20:24 I morgen blir det et siste hamstringsraid med Ikano-kortet, før det havner i skuffen som reservekort. Anonymkode: a328c...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:49 #49 Del Skrevet torsdag kl 21:49 AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 8.04): Digger deg! Fjompenisser som ikke forstår elementær økonomi går glipp av mye 🙂 Anonymkode: 58b60...664 Takk! Ser enkelte her i denne tråden mener at folk som benytter slike ting som cashback og diverse kundeprogrammer er idioter, men jeg har en ASK med 14900kr på som kun er cashback, kjøpeutbytte, Trumf etc, i tillegg til 2000kr i cashpoints hos Norwegian, som sier noe annet. Og jeg har ikke engang gått inn i det som virkelig kan være lønnsomt hvis man går all in, som er å være Eurobonusjeger. Anonymkode: 90da2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:52 #50 Del Skrevet torsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 8.29): Måte på å velge å misforstå hva enkelte av oss holder på med. Jeg gidder ikke gi mer penger enn jeg må for samme produkt. Ja, jeg har alle medlemsapper, jeg ser gjennom ukas tilbudsavviser, og jeg har 6 kredittkort. Samtidig kjøper jeg kjøtt og egg, økologisk, via Rekoringen. Fersk fisk. Fond fremfor buljongterninger. Og brød fra baker. Vi har ikke dårlig råd. Men gidder heller ikke putte enda mer penger rett i lomma til butikkmogulene og bankene. Anonymkode: 5c9e4...484 Ja, ikke sant! I tillegg til at den frekke personen du quotet ikke forsto det jeg skrev, som selvsagt ikke var at barnet mitt ikke skal få det eneste brødet hen spiser. 🙄 Men klart, hvis man ikke forstår grunnleggende økonomi, er kanskje leseforståelse et problem også. Jeg er helt enig i alt du skriver! Anonymkode: 90da2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå