Gå til innhold

Når sa du "Jeg elsker deg"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 13.21):

Jeg har vært sammen med en mann i litt over 4 måneder nå, vi er begge i 50-åra. Vi har sagt at vi er glad i hverandre i mange måneder og vi har det så fint sammen. Jeg har så lyst til å si at jeg elsker han, for jeg gjør jo det, men er litt redd for at det er for tidlig og at det blir for mye... Er det det?

Anonymkode: 8c4d4...be4

For meg personlig hadde det nok føltes for tidlig. Både å si det selv og at han sier det. Tror ikke at jeg sa at jeg elsker deg før etter halvannet år. Minst. Ikke han heller. 

Anonymkode: ec62e...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så har jeg egentlig ikke sagt det til han enda...

Bare skrevet det til han...

Så det er spesielt å tenke på...

Håper jeg får muligheten til å si det til han ❣️

Han vet nok hvor mye han betyr for meg, men det er noe annet å høre det....

Anonymkode: 8ac9d...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Vi har sagt/sier «glad i deg» men hjertet mitt har bare lyst til å si elsker deg ❤️

Det er kanskje tidlig etter bare noen uker men vi har kjent hverandre lenger og vi har vært mye sammen. Ikke noe spill eller rare «datingstrategier» med han her, bare kjærlighet. Planen er å gjøre det offisielt snart nå å da er nok også elsker deg på sin plass…🥰

Anonymkode: e2f99...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Fant denne tråden, og måtte lese litt. Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år, men vi har enda ikke sagt «Jeg elsker deg». Jeg syns det er litt trist hele greia, for han sa nylig at han ikke bruker begrepet «elske», at «glad i deg» er det sterkeste å bruke for han. Men jeg vet at han sa «jeg elsker deg» til eksen sin, som han var gift med i mange år og som er moren til barnet hans. Men til meg kan han visst ikke si det. Jeg føler på flere andre ting i forholdet også, som gjør at jeg føler st forholdet er middelmådig. Han er lite raus med fine ord og kjærlighetserklæringer, lite raus med å tilby tjenester og hjelp (men kan nølende si ja hvis jeg spør direkte), han er ellers litt lukket og vanskelig å få i prat om de større temaene, følelser og tanker, og ang hva og hvordan vi har det i forholdet, og hva vi ønsker mer/mindre av/ annerledes osv. Jeg føler kjærligheten hans til meg er lunken, jeg prioriteres for sjelden, blir ikke sett, det er lunken interesse i meg og mitt. Han er nølende når jeg snakker om samboerskap i fremtiden, og ikke vil han gifte seg på nytt. Likevel sier han at han er veldig veldig glad i meg, og vil at det skal være oss to. Men det er altfor mye som skurrer her. Aner ikke hvor jeg skal begynne i den samtalen jeg vet jeg må ha med han..

Anonymkode: a0775...551

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi møttes online så vi hadde "kjent" hverandre et par år alt, men jeg sa det omtrent en uke etter at vi møttes ansikt til ansikt for første gang.

(Vi har vært et par i 20 år nå, og følelsene jeg har for ham er fremdeles de samme.)

Anonymkode: 5abd4...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...