Gå til innhold

Når sa du "Jeg elsker deg"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en mann i litt over 4 måneder nå, vi er begge i 50-åra. Vi har sagt at vi er glad i hverandre i mange måneder og vi har det så fint sammen. Jeg har så lyst til å si at jeg elsker han, for jeg gjør jo det, men er litt redd for at det er for tidlig og at det blir for mye... Er det det?

Anonymkode: 8c4d4...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes ikke det er for tidlig. Vi sa det til hverandre etter rundt 1 1/2-2 måneder sammen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sa det etter 9 mnd. Vi har sagt vi er glad i hverandre og vi hadde kjent på elske følelsen en god stund, men det kjente rett for meg å si det etter 9 mnd når jeg var trygg på at det var mer enn forelskelse og kjemi. Han sa det tilbake og følte på det samme.

Anonymkode: 30faf...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært gift med samme mann i nesten førti år, men tror jeg aldri har sagt jeg elsker deg. Det faller ikke baturlig for meg, blir litt som en floskel. Sier ofte jeg er glad i ham, setter pris på han og det han gjør for meg osv. Det har vi nok gjort siden første måneden vi var sammen.

Anonymkode: 12f96...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vært gift med samme mann i nesten førti år, men tror jeg aldri har sagt jeg elsker deg. Det faller ikke baturlig for meg, blir litt som en floskel. Sier ofte jeg er glad i ham, setter pris på han og det han gjør for meg osv. Det har vi nok gjort siden første måneden vi var sammen.

Anonymkode: 12f96...399

Er du gift med broren din ?

Anonymkode: 88966...657

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du gift med broren din ?

Anonymkode: 88966...657

Er du helt dust?😂

Anonymkode: f0e5e...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i et år, kjent hverandre i tre og vi har ikke sagt det. Likevel har jeg aldri følt meg nærmere en annen person før og det vet jeg at han også føler❤️

Anonymkode: 70570...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt i overkant infantil språkbruk for folk på oppløpssida til pensjonslivet.

Anonymkode: ca2d8...0b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jeg når jeg kjenner på de følelsene ❤️. Er ikke noen fasit på det...

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at "glad i" er det samme som "jeg elsker deg", til sin kjæreste

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det da jeg følte «glad i» skalaen ble for liten. Han sa det tilbake. 
Tror det hadde gått nærmere et år?

Vi forteller hverandre at vi er «glad i» hver dag før leggetid. E-ordet tar vi i bruk sjeldnere. Par ganger i måneden? 

Anonymkode: 42fa2...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun sagt det til to mennesker i mitt liv, og en hund selvfølgelig, men i begge mennesketilfellene har jeg ventet til vedkommende sa det til meg først. Det skjedde etter 2-4 måneder i forhold. 

Så synes absolutt at kjærlighetserklæringen er klekkeklar etter 4 måneder :) 

Men så er spørsmålet om han er typen til å vandre rundt med så store ord. Ikke alle menn er det. Du må nesten kjenne på det, men ta gjerne første steget nå, ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, kvinne, etter 2.5 mnd. Han etter 4 mnd ca. 

Anonymkode: 5d424...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 7 uker etter vi møttes. 

Anonymkode: f2bb8...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...