Gå til innhold

Fhuzzy vil ha en til!

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Fhuzzy skrev (5 minutter siden):

9 DPO

Hmm… Synes liksom det er noe som kan skimtes veeeeeldig svakt her. Antagelig har jeg strekøyne 😅 Sov litt urolig i natt og drømte selvfølgelig at jeg var gravid 😂 jaja, blir ekstra spennende i morgen tidlig!

IMG_4789.jpeg

Å herreguuud! Jeg ser en strek! Du har ikke strekøyne! Nå blir det mange utropstegn, men så gøy!!! Og merkelig nok, hadde jeg det litt på følelsen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gakkepus skrev (53 minutter siden):

Å herreguuud! Jeg ser en strek! Du har ikke strekøyne! Nå blir det mange utropstegn, men så gøy!!! Og merkelig nok, hadde jeg det litt på følelsen. 😁

Whaaat?!?! Nå tror jeg kanskje jeg må teste igjen til kvelden om jeg klarer å holde meg noen timer før jeg skal legge meg :juhu: Ulidelig spennende dette her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (7 timer siden):

Whaaat?!?! Nå tror jeg kanskje jeg må teste igjen til kvelden om jeg klarer å holde meg noen timer før jeg skal legge meg :juhu: Ulidelig spennende dette her altså!

Virkelig! Spent! 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei med skuffelsen denne syklusen også dessverre. Det må rett og slett ha vært en skyggestrek jeg så. Alle tester siden har vært kliss negative og på fredag kom mensen. Så da ble det whopping 22 dager lang syklus 🙄

Jeg hadde dessverre rukket å håpe alt for tidlig, så jeg ble naturlig nok ganske skuffet. Mest er jeg likevel skuffet over kroppen min som ikke klarer å få til en sunn syklus. Den er strengt tatt innenfor normalen, akkurat(!), men med el på dag 13 så blir jo lutealfasen for kort…. Jeg har begynt med både B6 bidronninggele, i tillegg til at jeg smører med wild yam etter el, men jeg må nok holde på litt lenger for at det skal ha noen effekt. 

Nå er jeg bare sur og gretten og det har jeg i grunn vært hele helgen. Vil egentlig bare ligge i senga… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...