Gå til innhold

Fhuzzy vil ha en til!

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

CD 14

Venter og venter og venter… Blir liksom ikke klok på kroppen og hva den holder på med. Får neeeesten positive EL-tester, men ikke helt. Hadde vært så kjekt om kroppen min bare kunne oppført seg litt mer textbook… Blir bare usikker og forvirra når den går sånn frem og tilbake. Fikk 8,5 på testen i morges, så den er jo fortsatt negativ, men neeeeesten positiv. Kan jeg ikke bare få en perfekt syklus med gradvis stigning i lh, en tydelig topp med positiv test, en tydelig dropp i lh og dermed en positiv g-test om 10-12 dager? 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at det skjer noe nå 🤞🏻 har selvfølgelig lært av mine feil forrige syklus og tatt med tester på hytta. Fikk 9,1 nå i kveld og beskjed om å hoppe i høyet. Appen regner egentlig alt fra 9 og oppover som positiv, men nå er jeg spent på i morgen tidlig for det var rimelig utvannet urin på kveldsprøven nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15

I knew it! Knallpositiv test i morges hvor teststreken faktisk var sterkere enn kontrollstreken 🥳 vi har lagt inn aksjer hver dag de siste fire dagene nå, men det blir nok mer til kvelden og. Litt badstu etter at mini er i seng så blir det sikkert sving på sakene 🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16 EL!

Da har det altså skjedd! Tror jeg da… Helt tydelig positiv test i går, men også helt tydelig negativ test igjen i dag så da regner jeg med at selve el-dagen er i dag. Vi har lagt inn godt med aksjer så nå må jeg finne roen i DPO-land og fortsette å kose meg med mannen min ☺️

Begynte å smøre med krem med wild yam i dag for å booste progesteron. Forrige syklus ble jo veldig kort og med særlig kort lutealfase, så kanskje denne kremen kan hjelpe noe. Spennende dager blir det i alle fall fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO

Holdt ganske lenge da, men i dag cavet jeg gitt. Hatt ganske vondt nederst i magen i dag, særlig på høyre side, men det er nok bare luft dessverre 😂 fyrte av en test nå nettopp, men den var jo selvfølgelig helt blenda. Målet mitt nå er å klare å holde meg til fredag. Får prøve så godt jeg kan å begrave meg i jobb denne uka og finne på hyggelig ting på ettermiddagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...