AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Handlet en vare på clas olson, kom hjem å ser at varen er ikke slik jeg forsetillte meg så den er for meg ubrukelig, kan jeg da levere den tilbake og få igjen pengene for den? Anonymkode: 426ca...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 Om den fortsatt har emballasje så går det jo. Ikke ellers Anonymkode: 0b829...d11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #3 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ja, så lenge den er uåpnet og du har kvittering har Clas Olson veldig lang frist for deponering. Tror det er 100 dager du har. Anonymkode: 533d0...300 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #4 Del Skrevet 14. oktober 2024 Åpnest esken og så at dette blir feil så pakket den ned igjen, ikke brukt bare sett på den og esken er hel. Handlet i butikk ikke på nett. Anonymkode: 426ca...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 Du kan lese alt du trenger å vite om dette på Clas Ohlsons nettsider. Se lenke under. https://www.clasohlson.com/no/terms-and-conditions#rightsofregret 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 Har flere ganger returnert vare kjøpt i butikk hos CO, og har alltid fått pengene tilbake evnt byttelapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Clas har vel en et av markedets beste tilbud på retur, med 365 dager angrerett. Fordrer likevel at varen har emballasjen, og at det er tilnærmet ubrukt. Dvs at du kan kjøpe varer fra dem, ha dem liggende lagret hjemme hos deg i inntil et år for så å returnere dem. Du kan selvsagt ikke kjøpe noe og bruke det i noen måneder for så å angre og returnere (uten at det er noe feil med varen). CO er løsningsorienterte og svært gode på kundeservice. Anonymkode: 574f3...49e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Handlet en vare på clas olson, kom hjem å ser at varen er ikke slik jeg forsetillte meg så den er for meg ubrukelig, kan jeg da levere den tilbake og få igjen pengene for den? Anonymkode: 426ca...8ad Kvittering og emballasje = retur. Bare kvittering? Ikke emballasje? Spør butikken. Anonymkode: c407a...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 aksase skrev (7 timer siden): Du kan lese alt du trenger å vite om dette på Clas Ohlsons nettsider. Se lenke under. https://www.clasohlson.com/no/terms-and-conditions#rightsofregret Dette. Eller les kvitteringen. Anonymkode: 6c199...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå