Gå til innhold

Hvordan tenker menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han jeg har datet fast i to år og jeg har hatt litt utfordringer siste tiden, men vi snakket om våre følelser og behov i helgen. Vi hadde en koselig helg etter en tøff samtale om veien videre. Jeg sa blant annet klart og tydelig i fra at jeg synes det er hyggelig å høre fra han gjennom dagen og at det er mitt kjærlighetsspråk. Selvfølgelig ikke at han skal tekste meg mens han er på jobb, men en god morgen og god natt melding er alltid koselig. Han nikket bekreftende. Jeg reiste fra han i går og ingen melding på kvelden. I dag tidlig var det ingen melding...

Er han ikke interessert i å satse videre da? Jeg kommer ikke til å løpe etter noen som ikke vil ha meg. Jeg vet han har det tøft på jobb for tiden, så skal jeg bare la han være og se om han kommer til meg etterhvert? Men tar det flere dager, så synes ikke jeg det viser interesse akkurat. Jeg har jo til og med tatt opp hvor viktig det er for meg med kontakt han utenom disse helgene vi sees (bor ikke i nærheten av hverandre). Jeg orker ikke å være den som tar initiativ hele tiden.

Anonymkode: fcdca...6f3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er hans kjærlighetsspråk?

Vi kvinner har lett, meg selv inkludert) til å ønske oss "bekreftelser" på meldinger etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LissiN skrev (7 minutter siden):

Hva er hans kjærlighetsspråk?

Vi kvinner har lett, meg selv inkludert) til å ønske oss "bekreftelser" på meldinger etc. 

Fysisk berøring og det får jeg bare gitt i helger :) Det er det kjærlighetsspråket jeg har minst av, men han vet årsaken til dette. Sexlivet vårt er helt fantastisk så ingen uenigheter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ment som kritikk på noen måte, men kjenner meg igjen i det. Hvorfor har vi jenter så mye større behov for disse bekreftelsene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver at dere har datet i et par år. Er dere ikke enige om veien videre? Eller er dere begge ok med at det ikke er et forhold, men kun uforpliktende? Altså jeg tenker det er ulikt hva man kan forvente i en uforpliktende relasjon i forhold til i et kjæresteforhold. Det er ikke vanlig å date så lenge om man ønsker et fast forhold. Og det virker som du tenker dere har et fast forhold?

Anonymkode: 7b932...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har datet i 2!!! År og du skjønner ikke at han egentlig ikke er interessert i deg? 

Du er tidsfordriv, noen å ha sex med, til noen han vil satse på kommer.

ALLE mine forhold har startet med at mannen vil være kjæresten min innen noen måneder. 

Anonymkode: 7bd8f...d45

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du skriver at dere har datet i et par år. Er dere ikke enige om veien videre? Eller er dere begge ok med at det ikke er et forhold, men kun uforpliktende? Altså jeg tenker det er ulikt hva man kan forvente i en uforpliktende relasjon i forhold til i et kjæresteforhold. Det er ikke vanlig å date så lenge om man ønsker et fast forhold. Og det virker som du tenker dere har et fast forhold?

Anonymkode: 7b932...36d

Det er ikke uforpliktende, men seriøst og eksklusivt. Vi har ikke gått ut offentlig med at vi er kjærester, men det er jeg som ikke ønsker det. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke uforpliktende, men seriøst og eksklusivt. Vi har ikke gått ut offentlig med at vi er kjærester, men det er jeg som ikke ønsker det. TS

...da ville jeg ikke følt meg veldig spesiell altså🤔

Anonymkode: 73bc7...c05

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har det tøft, så kan han fort bli innesluttet, og da trenger at du tar litt av initiativet. Man klarer ikke helt å tenke klart på hva som er lurt og forventet av seg av andre, om man har det tøft. 

Selv om man tenker at det kan være lurt å sette krav i en vanskelig periode, og at det faktisk er lurt å lage seg en plan, så er det lett å se utenfra. Om du er interessert i å fortsette, så ville jeg prøvd å tilgi han litt for tiden han har det vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skulle en mann ville ha lyst til å forplikte seg frivillig?? Forhold er jo bare jobb, mas og angst. I lengden er det ikke sex engang.

Anonymkode: 967ac...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke vil være kjæreste med han så kan du jo ikke forvente at han skal behandle deg som en kjæreste.

Anonymkode: d7de3...9e8

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du ikke vil være kjæreste med han så kan du jo ikke forvente at han skal behandle deg som en kjæreste.

Anonymkode: d7de3...9e8

Enig, dagting er noen få måneder så forventer i hvert fall jeg at man man er kjæreste eller ikke (Maks 4-5 mnd for min del)

Synes ikke man kan forvente meldinger hver dag, da blir det jo en jobb.

Men noen i uka kan en forvente + svar på meldinger i hvert fall innen 4-5 timer med mindre det er noe  helt spesielt såpass ofte sjekker  ihvertfall jeg alltid telefon å vil ha tid til å svare på en melding.

Normal responstid bør være en liten time men ikke en lang melding men en smiley eller hjerte eller noe i det minste.

Mann

Anonymkode: 2eba5...17a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Why? 

Anonymkode: 98237...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere har datet i 2!!! År og du skjønner ikke at han egentlig ikke er interessert i deg? 

ALLE mine forhold har startet med at mannen vil være kjæresten min innen noen måneder. 

Jeg tar aldri statistikk og erfaringer fra noen med mange forhold bak seg som gode referanser. (Mulig du ikke har så mange, men bruken av ALLE indikerer at det er en del).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh..... hvorfor han ikke tar seg de sekundene det tar å sende en god morgen/god nattmelding ? Fordi han er busy med den andre (hverdagsdamen) og da blir det litt mye plunder å sende meldinger i tilfelle du begynner å svare og vil dra igang en dialog. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at du uttrykker kjærlighet via tekst? eller forventer du å motta kjærlighet via tekst? Om sistnevnte, mulig det ikke er hans måte å uttrykke kjærlighet. Kanskje han heller gir uttrykk for det via tjenester og "kos"? 

Hvordan tok du opp savnet etter slik type kommunikasjon? Det kan være han ønsker du skal stole på at hans følelser er genuine og at du er i hans tanker uavhengig om du mottar en tekstmelding eller ikke. :vetikke:

Du skriver at han har det tøft på jobb om dagen. Stol på det - vis forståelse og tålmodighet. Om alt annet i forholdet fungerer godt kanskje bare akseptere at dere er forskjellig der? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme her. Aldri vært tvil om at menn som ville ha meg ville ha meg. Menn er såpass konkurranse- innstilt at de ikke lar kvinne de vil ha være fri til å bli tatt av annen mann. 

Hvordan en mann viser at du ikke er viktig nok bør du ta på alvor, og ikke lure deg selv med hva du ønsker å tro og håpe på. 

Anonymkode: 30fb5...52a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...