Gå til innhold

Angst før dating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fjellmannover190 skrev (18 minutter siden):

Det virker som du er litt tidlig i din tinderkarriere?
Og det er ikke ditt ansvar om han blir sur om du avviser han, det vil bare forsterke at du bør søke til andre!

Nah har vært i lange forhold så har ikke vært åresvis på Tinder men det er stadig nye personligheter på Tinder. Ikke overraskende. 

Anonymkode: c70e9...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Siden du siterer meg på første avsnitt så ville mitt svar være, om det ville være verdt det for meg å treffes mer nå, når jeg ikke lengre var så interessert. 

Du har gitt innblikk i hvordan det opplevdes for deg og hvordan det kunne tolkes fra andre siden, takk. 

I din situasjon hadde jeg droppet å treffe han, vi skal lytte til magefølelsen, og du kjenner på mye motstand med rette. 

Anonymkode: 8462d...1c5

Ja. Tror jeg faktisk skal følge magefølelsen denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (27 minutter siden):

Føl magefølelsen.

Man skal oppføre seg fint i starten fordi man ønsker å lage et godt førsteinntrykk. Så kommer de dårlige sidene frem, litt og litt.

Han her fremstår som veldig ufin og nedlatende med en gang. Å si at du er «off» fordi du svarer kort en liten gang virker som, for meg, som en manipulerende adferd for å få en reaksjon ut av deg. Jeg tenker også at han mangler en del sosiale antenner som vil være bekymringsfullt for en relasjon videre :) 

At han blir så defensiv og begynner med «skal du bruke dette mot meg» hadde fått meg til å løpe i en annen retning! Blokker. Løp. Se deg ikke tilbake. Fordi når jeg leser hva som du sier så har han begynt, også blir han sur fordi at du syns det er dårlig å si. Han evner ikke å se sin rolle i det og legger alt ansvaret over på deg. 

Veldig godt å høre at du har mistet interessen 🫂 du fortjener så mye bedre enn dette! Ta vare på deg selv og finn en god mann 💗 

Takk for det du skriver. Og som mange andre nevner også. Følg magefølelsen. 
jeg føler det blir feil av meg å møte han fordi det var ett godt inntrykk i starten men jeg kan ikke overse den seansen han lagde sånn ut av det blå. Jeg så ikke det komme at jeg var på den måten. Trodde det var god stemming. Jeg er redd for hva som evt skjer når vi møtes flere ganger og jeg kanskje er opptatt med mine ting og han må vente til neste date. Jeg er ikke tilgjengelig 24/7. har ikke lyst å argumentere sånne ting i livet som burde være ok. Har bare kjent han på snap i 2 dager lissom😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for det du skriver. Og som mange andre nevner også. Følg magefølelsen. 
jeg føler det blir feil av meg å møte han fordi det var ett godt inntrykk i starten men jeg kan ikke overse den seansen han lagde sånn ut av det blå. Jeg så ikke det komme at jeg var på den måten. Trodde det var god stemming. Jeg er redd for hva som evt skjer når vi møtes flere ganger og jeg kanskje er opptatt med mine ting og han må vente til neste date. Jeg er ikke tilgjengelig 24/7. har ikke lyst å argumentere sånne ting i livet som burde være ok. Har bare kjent han på snap i 2 dager lissom😂

Støtter deg 100 % i det! Du er klok 🫶

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Denne typen er så full av motsetninger og forvirring at det er bare å styre unna. 
Masekopp og intens så det holder. 
Eneste som nytter er å være veldig direkte tilbake . 
Gi han beskjed om at du kjenner deg ikke igjen i hans beskrivelser om deg  , og dette totalt føles helt feil . 
Ønsk han lykke til videre, og IKKE gå i fellen i å svare han noe mere om han bombarderer deg med frekke svar. 
NB! 
At han slettet flere meldinger i løpet av natten er bare et resultat av han ble fornærmet og ville straffe deg . 
Denne mannen er ikke helt god mentalt 

Anonymkode: a66cf...a0a

Fra jeg var off og uengasjert så gikk han over til å bombardere meg med sex meldinger. Og alt han ville gjøre. Jeg følte det ble litt mye. Og prøvde derfor si at jeg måtte sove. Skjønner han mente det humoristisk når han skrev «hater deg» men jeg er ikke helt der enda😅 kanskje når vi kjenner hverandre. Så dermed svarte jeg ikke mer og det han sendte slettet han idag tidlig. Jeg måtte faktisk sove. Hadde snappet hele kvelden. Var tom for energi etter det kommentar greiene såå skulle han begynne med sex snakk. Skjønte ikke logikken hans.( klokken var 23.30- og jeg var trøtt)😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Støtter deg 100 % i det! Du er klok 🫶

Tusen takk!!🫶🏼 godt å vite at jeg tenker riktig når flere oppfatter det samme som meg. Godt med en bekreftelse på det☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fra jeg var off og uengasjert så gikk han over til å bombardere meg med sex meldinger. Og alt han ville gjøre. Jeg følte det ble litt mye. Og prøvde derfor si at jeg måtte sove. Skjønner han mente det humoristisk når han skrev «hater deg» men jeg er ikke helt der enda😅 kanskje når vi kjenner hverandre. Så dermed svarte jeg ikke mer og det han sendte slettet han idag tidlig. Jeg måtte faktisk sove. Hadde snappet hele kvelden. Var tom for energi etter det kommentar greiene såå skulle han begynne med sex snakk. Skjønte ikke logikken hans.( klokken var 23.30- og jeg var trøtt)😄

Du.. jo mer du skriver.. den mannen der er et vandrende rødt flagg 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Du.. jo mer du skriver.. den mannen der er et vandrende rødt flagg 🙈

ja jeg skulle til å skrive det selv at jo mer jeg forteller dere jo mer innser jeg at den snap greia med han er veldig red flag. 

han bombarderte meg med komplimenter også sånn som du er 10/10, slitsom vakker sa han sikkert 100 x, han kunne ikke se på Tinder bildene mine for han fikk for store fantasier?! Men han mente jeg hadde bra personlighet for jenter som meg var vanligvis cocky osv. haha lissom what?! 

jeg syns alt han sa var rart. Det ble anstrengende å motta komplimenter til slutt for hva svarer man. Det ble altfor mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt vanlig jente lissom med vanlige bilder på Tinder. Ikke noe utenom normalen som skal gi store fantasier 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ja jeg skulle til å skrive det selv at jo mer jeg forteller dere jo mer innser jeg at den snap greia med han er veldig red flag. 

han bombarderte meg med komplimenter også sånn som du er 10/10, slitsom vakker sa han sikkert 100 x, han kunne ikke se på Tinder bildene mine for han fikk for store fantasier?! Men han mente jeg hadde bra personlighet for jenter som meg var vanligvis cocky osv. haha lissom what?! 

jeg syns alt han sa var rart. Det ble anstrengende å motta komplimenter til slutt for hva svarer man. Det ble altfor mye. 

Flaks at han hadde så dårlig impulstyring at han ikke klarte å dekke over det🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det eneste du skal forholde deg til er at du følte at du ble fullstendig  feiltolket av han , og han ikke gadd å høre etter hva du hadde å si ( det var iallefall det du skrev i innledningen i HI). 
Du skylder han ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det eneste du skal forholde deg til er at du følte at du ble fullstendig  feiltolket av han , og han ikke gadd å høre etter hva du hadde å si ( det var iallefall det du skrev i innledningen i HI). 
Du skylder han ingenting

Ja. Det er akkurat det jeg føler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flaks at han hadde så dårlig impulstyring at han ikke klarte å dekke over det🙏🏻

Hahaha ja dør litt av dette opplegget når jeg ser det i deres perpektiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg syns også sånt er ubehagelig fra menn jeg ikke kjenner. Det føles ikke genuint og jeg kjenner dem ikke, så jeg opplever det ikke som smigrende. Så blir det gjerne dårlig stemning når jeg ikke finner det smigrende, men jeg vil bli kjent med personen først og vite at vi har det fint sammen. Menn som gir mye komplimenter i starten opplever jeg som en lovebomber, og at de prøver å manipulere til at jeg skal være hekta på dem. Det er noe som jeg absolutt ikke aksepterer fordi at tilliten er ikke bygd.  Utover det så opplever jeg at han sier at jenter som deg var vanligvis cocky er en fornærmelse (han tror du er dum og lett på tråden mens med andre jenter har han ikke kommet noen vei) og det er et annet forsøk på manipulerende adferd. Dette viser han jo blant annet i at han prøver seg på sex-praten selv etter en krangel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 minutter siden):

Jeg syns også sånt er ubehagelig fra menn jeg ikke kjenner. Det føles ikke genuint og jeg kjenner dem ikke, så jeg opplever det ikke som smigrende. Så blir det gjerne dårlig stemning når jeg ikke finner det smigrende, men jeg vil bli kjent med personen først og vite at vi har det fint sammen. Menn som gir mye komplimenter i starten opplever jeg som en lovebomber, og at de prøver å manipulere til at jeg skal være hekta på dem. Det er noe som jeg absolutt ikke aksepterer fordi at tilliten er ikke bygd.  Utover det så opplever jeg at han sier at jenter som deg var vanligvis cocky er en fornærmelse (han tror du er dum og lett på tråden mens med andre jenter har han ikke kommet noen vei) og det er et annet forsøk på manipulerende adferd. Dette viser han jo blant annet i at han prøver seg på sex-praten selv etter en krangel. 

Ja ikke sant. Det er mange faktorer her som det er litt å ta tak i ja.

reagerte på det han sa med andre jenter - han var veldig dømmende  

jeg kjente en i familien hans. Det likte han heller ikke fordi den personen var visst helt forferdelig i følge han. 

Klarte ikke å synes de komplimentene var genuine for det ble så mye og vi kjenner ikke hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men akkurat nå setter jeg pris på å være singel likevel haha.

sendte noen sms idag tidlig. Så skriver han «hadde vært mer fornøyd om du vekte meg» jeg svarte bare med en smiley fordi 1. jeg er ikke 100% våken. 2. visste ikke hva jeg skulle svare for orket ikke begynne noe seksuelt snakk kl 06.00. 

så sa han «ai kjølig» og sa at dette funker ikke og ønsket meg lykke til Videre. 😂 

haha javel..den er grei. 

jeg sa bare avslutningsvis at han forventer ekstremt mye av en person han ikke kjenner og ikke har møtt. 
Jeg har ikke store behov for å uttrykke ting kl 06 til en person jeg ikke kjenner -og er altfor tidlig i ett forløp å skulle hele tiden ha bekreftelse. Jeg svarer hyggelig burde vært nok på dag3 i mine øyne men kanskje jeg er spes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han trengte mer bekreftelse enn det jeg ga tilsammen i alle forhold jeg har hatt. Aldri møtt på noen som har blitt så fornærmet over svar og tolket det på den måten. 

jeg kjenner han ikke så kan ikke uttrykke mine innerste ting før vi er kjent og har opprettet en nærmere relasjon. Og kanskje ha møttes ett par ganger. Frem til det så er jeg jo hyggelig på sms men ting må føles til rett tid. Jeg forstår ikke hva greia hans er. Men ferdig med han nå🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei. 
matchet med en fra Tinder i helgen. Har snappet mye. Jeg selv syns jeg er ganske engasjert og snapper. Men av og til svarer jeg ikke med lange meldinger fordi jeg syns det blir litt mye. Jeg svarer jo hyggelig osv men igår i løpet av en samtale så sa han at jeg var off. Og det var rett etter at jeg insjet på når vi skulle møtes. Da ble jeg litt oppgitt for jeg følte jeg ga så mye så får jeg tilbake «nå er du litt off igjen»

og det var 3 gang han sa jeg var off enda jeg prøvde å si jeg ikke var det men av og til svarte jeg bare kort men betydde ikke noe. Er bare at jeg gjør andre ting også. 

jeg var i ett brudd for 1,5 år siden som jeg har jobbet med og det bruddet var veldig vanskelig. 
etter snap samtalen igår hvor jeg ble kalt off, så sa han unnskyld. Så mente han jeg pushet det mer og at viben vår ikke tålte det. Jeg hadde ikke pushet noe. ?!

jeg sitter igjen med en veldig urolig magefølelse. Det trigget en dårlig følelse. Og ble usikker på om jeg ønsker å møte han da det svinger så sykt ut ifra om jeg svarer kort eller langt. 
tenker at om vi møtes og jeg er «på» så får jeg slag i ansiktet om han kaller meg uengasjert igjen da jeg faktisk ikke er det  men blir litt for mye i start fasen før man kjenner hverandre godt å ha sånne diskusjoner  

hva hadde dere tenkt om det? 

Du vet hva angst er, ikke sant? Hvis du virkelig blir syk, og får angst av dette, er nok ikke tinder og dating noe for deg. 

Anonymkode: 6cc02...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men akkurat nå setter jeg pris på å være singel likevel haha.

sendte noen sms idag tidlig. Så skriver han «hadde vært mer fornøyd om du vekte meg» jeg svarte bare med en smiley fordi 1. jeg er ikke 100% våken. 2. visste ikke hva jeg skulle svare for orket ikke begynne noe seksuelt snakk kl 06.00. 

så sa han «ai kjølig» og sa at dette funker ikke og ønsket meg lykke til Videre. 😂 

haha javel..den er grei. 

jeg sa bare avslutningsvis at han forventer ekstremt mye av en person han ikke kjenner og ikke har møtt. 
Jeg har ikke store behov for å uttrykke ting kl 06 til en person jeg ikke kjenner -og er altfor tidlig i ett forløp å skulle hele tiden ha bekreftelse. Jeg svarer hyggelig burde vært nok på dag3 i mine øyne men kanskje jeg er spes 

Da slapp du å bekymre deg for at han ble sur :) Godt du er kvitt den mannen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du vet hva angst er, ikke sant? Hvis du virkelig blir syk, og får angst av dette, er nok ikke tinder og dating noe for deg. 

Anonymkode: 6cc02...fe8

Jeg vet veldig godt hva angst er men jeg med angst kan også date. Har vært i forhold selv med angst.
Nå ble overskriften kanskje veldig dramatisk skulle skrevet urolig magefølelse istede. Men får ikke endret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...