Gå til innhold

Facebook dating: Dame, har ikke barn. Alder 30+

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har barn og ser etter en dame som enten har egne eller ikke vil ha barn hvor mannen kan ha fra før.

Har Xet bort alle som står uten barn. Men noen vil jo kanskje ikke ha egne barn heller. Hvilken alder burde jeg eventuelt like hvor man tenker at jaget etter å finne noen for barn er forsvunnet? Er dette noe man raskt kan avklare om man snakker snammen

Anonymkode: c1f0f...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan en ikke legge til i profilen at en ikke ønsker flere barn? Er ikke sikkert de du velger bort ønsker barn heller.

For meg er dette noe som en bør ta opp raskt når en snakker / chatter sammen.

Anonymkode: 2a31e...5ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan krysse av for om man har barn selv, ikke om man ønsker. Kun sett en person skrive det i klartekst. Tenker jo at de fleste rundt 35-40 som står uten barn er flertall av stressende damer

Anonymkode: c1f0f...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skriver tydelig selv at du ikke ønsker flere barn, men syns det er greit at en evt partner har barn fra før, så vil du neppe få matcher med damer som ønsker seg (flere) barn. Kvinner er gjerne flinkere enn menn til å lese det som står i profilen før de sveiper. Hva er alderen din forresten? Jeg tenker at i slutten av 30-årene/begynnelsen av 40-årene så har  flertallet av kvinner blitt ferdige med å få barn. Men om du søker langt ned i 30-årene så er det mer sannsynlig at de ønsker barn. Så du kan jo styre mye der også. Men ser utfordringen hvis du selv er i begynnelsen av 30-årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å spørre! Det er noe det første man bør avklare, så man ikke bruker opp sin egen eller den andre sin tid på noe som ikke blir noe av. Jeg har matchet med en del damer uten barn, og som ikke vil ha barn, men opplever at det sjelden har vært like aktuelt som de som har barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker kontakt både med de med barn og de uten så må du gjerne tilføye i profilen at du har et veldig bra samarbeid med eksen , og at du tar deg av barna på en god måte ! 
Meeen , det skriver du kun om det er 100 % sant. 
Et forhold varer ikke lenge om exen er inne og stadig « rører i gryta» eller om du lemper barna over på kjæresten din for å litt «hushjelp» 

Anonymkode: 096ae...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damene er sikkert ute etter å få det med barn raskt avklart de også.

Det er ikke sikkert de ønsker en mann med barn fra før om de ikke ønsker barn. Men det kan jo hende. 

Anonymkode: 9e6d3...4b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...