AnonymBruker Skrevet 14. oktober #21 Del Skrevet 14. oktober De jeg har kjent på har variert i fasthet. Noen har vært ganske harde, mens andre noe mykere. INGEN av dem har kjentes naturlige ut. Hvis jeg skal sammenligne silikonpupper med noen naturlige, så er det tenåringspupper som fortsatt er «harde» for at de enda er i vekst. Altså ikke like gode som myke naturlige pupper. Noen har sett ganske naturlige ut, men ikke i visse stillinger da de ikke beveger seg som naturlige pupper. Er veldig glad for at min nåværende partner ikke har silikon. Anonymkode: 1c539...b58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #22 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Uff. Det høres skummelt og trist ut. Men er ikke niplene det mest følsomme i et kvinnebryst? Et fint trig punkt for å gjøre en kvinne opphisset? Anonymkode: 69935...ec3 Brystvorter heter det på norsk. Nipler er noe helt annet. Anonymkode: 53cde...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #23 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har under musklene. Kjennes og ser 100% naturlig ut. Kjæresten min vet ikke engang at jeg har silikon🤣Skryter mye av mine "naturlige" pupper, så har ikke greid å fortelle han det🙈🙈 Anonymkode: c39bc...fe3 Haha, kjæresten min trodde mine også var naturlige etter å ha kjent på de. Jeg har endel brystvev oppå implantatene, så de både ser og kjennes myke ut Anonymkode: ae5e8...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 14. oktober #24 Del Skrevet 14. oktober Som å ta på poser med vanninnhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 14. oktober #25 Del Skrevet 14. oktober Kjennes ut som en silikonpupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #26 Del Skrevet 14. oktober De er harde og ekle. Angrer som en hund på at jeg tok silikon, fysj for noe svineri. Etter 5,5 år med amming, tenkte jeg dette ville være løsningen, men der tok jeg skammelig feil. Til dere som vurderer å ta silikon, ikke gjør det! Anonymkode: dc389...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #27 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): De er harde og ekle. Angrer som en hund på at jeg tok silikon, fysj for noe svineri. Etter 5,5 år med amming, tenkte jeg dette ville være løsningen, men der tok jeg skammelig feil. Til dere som vurderer å ta silikon, ikke gjør det! Anonymkode: dc389...c96 Jeg er fornøyd med mine, de er myke og fine 😊 Anonymkode: e977b...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #28 Del Skrevet 15. oktober Med eksen som hadde en naturlig og en med silikon, så var det ikke stor forskjell. De er fastere på en måte. Deiligere å ta på naturlige pupper Anonymkode: 55472...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 7.35): Jeg har hatt silikon, tatt de ut. Ikke mistet følelsen i brystvortene, men dette kan skje, siden nerver kuttes. Synes de var harde og ikke naturlige, mye bedre å ta på nå. Litt ubehagelig å ligge på magen (hadde ikke store 280cc). Likte ikke så godt at de ble tatt på, i alle fall ikke hardt. Alt i alt, for meg (dette varierer jo) mye bedre uten! Anonymkode: adb7e...a01 Signerer på alt dette. Angret ikke et sekund på at jeg valgte å operere dem ut, selv om puppene mine er små uten silikon. Jeg mistet heller ikke følelsen i brystvortene, men de ble ømme og nesten vonde å ta på. Jeg likte ikke å bli tatt på der i det hele tatt. I etterkant av at jeg har operert dem ut har ikke den gode følelsen kommet helt tilbake, men det er bedre enn det var. Anonymkode: 76e5c...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. oktober #30 Del Skrevet 16. oktober Jeg var på fest med ei dame jeg aldri har møtt før. Vi møttes gjennom ei felles venninne. Husker ikke hvordan vi kom inn på temaet, men hun hadde silikon. Det første hun spør om er: Vil du ta på de? Jeg sa først nei og lo det bort, men nysgjerrigheten tok overhånd 😂. Hennes kjentes helt ut som vanlige pupper egentlig. Det var tydelig at hun var superfornøyd med de ihvertfall, og det er jo bra syns jeg. For det er jo ingen garanti på at noen blir fornøyd med dette, så da blir jeg veldig glad på deres vegne merker jeg 🥳🥳🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #31 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 7.23): Jeg har silikon. Tok under muskelen. Mine kjennes og ser naturlige ut, men så tok ikke jeg det største silikonimplantater jeg kunne ta heller. MEN jeg har mistet helt følelsene i niplene dessverre. Anonymkode: 4a844...900 Samme her, men jeg er minst like følsom i niplene. Heldigvis. Anonymkode: 68522...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 16. oktober #32 Del Skrevet 16. oktober Det er da vel ingen som bruker silikon lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #33 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 10.49): Jeg har under musklene. Kjennes og ser 100% naturlig ut. Kjæresten min vet ikke engang at jeg har silikon🤣Skryter mye av mine "naturlige" pupper, så har ikke greid å fortelle han det🙈🙈 Anonymkode: c39bc...fe3 Men hvordan funker det egentlig? Hvor blir arret? Nei ikke si noe Anonymkode: 7caab...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #34 Del Skrevet 16. oktober jane78 skrev (1 minutt siden): Det er da vel ingen som bruker silikon lenger? Hvorfor tror du det? Anonymkode: e977b...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #35 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 9.27): Mine er helt myke. Og jeg har aldri hatt noe følelse i brystvortene, men det fikk jeg etter jeg tok silikon. Anonymkode: cccbb...565 Samme her. Anonymkode: 11f3f...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #36 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 7.40): Det høres jo helt crazy ut. Hvorfor gjør kvinner noe så sinnsykt som å operere inn disse plastputene i kroppen sin. Kan de ikke være fornøyd med det naturen ga dem. Tror de verden rangerer dem etter puppestr? Høres jo sykelig ut. Anonymkode: 69935...ec3 Jeg er selv kvinne med naturlig store pupper (altså, ikke kjempestore, men bruker klesstørrelse XS og bh-størrelse 70DD, så er "velutstyrt" i forhold til hvor slank jeg er), og jeg skjønner godt at man kan ha komplekser for små pupper. Synes det er en unødvendig kommentar. Anonymkode: d4398...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå