Gå til innhold

Hvordan kjennes silikonpupper ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de harde eller myke som vanlige pupper? For innehaveren: er det like digg å bli knadd på puppene som uten silikon?

Anonymkode: 8fe7c...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er de harde eller myke som vanlige pupper? For innehaveren: er det like digg å bli knadd på puppene som uten silikon?

Anonymkode: 8fe7c...5d5

Jeg har silikon. Tok under muskelen. Mine kjennes og ser naturlige ut, men så tok ikke jeg det største silikonimplantater jeg kunne ta heller.  MEN jeg har mistet helt følelsene i niplene dessverre. 

Anonymkode: 4a844...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har silikon. Tok under muskelen. Mine kjennes og ser naturlige ut, men så tok ikke jeg det største silikonimplantater jeg kunne ta heller.  MEN jeg har mistet helt følelsene i niplene dessverre. 

Nå er ikke jeg ts, men brystvortene mine er på min topp 3 erogene soner. Det hadde vært helt krise for meg å miste følelsen i brystvortene mtp orgasme under vaginalt samleie. 

Anonymkode: d9982...950

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har silikon. Tok under muskelen. Mine kjennes og ser naturlige ut, men så tok ikke jeg det største silikonimplantater jeg kunne ta heller.  MEN jeg har mistet helt følelsene i niplene dessverre

Uff. Det høres skummelt og trist ut. Men er ikke niplene det mest følsomme i et kvinnebryst? Et fint trig punkt for å gjøre en kvinne opphisset?

Anonymkode: 69935...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er litt harde, har jeg hørt. kjæresten datet en dame med silikon.

Og så kan man ikke leke med dem fordi man må være forsiktig. Ingen dasking i fjeset og sånne ting. Sa han. 

Anonymkode: fb10f...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt silikon,  tatt de ut. Ikke mistet følelsen i brystvortene, men dette kan skje, siden nerver kuttes. Synes de var harde og ikke naturlige, mye bedre å ta på nå. Litt ubehagelig å ligge på magen (hadde ikke store 280cc). Likte ikke så godt at de ble tatt på, i alle fall ikke hardt. Alt i alt, for meg (dette varierer jo) mye bedre uten!

Anonymkode: adb7e...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt silikon,  tatt de ut. Ikke mistet følelsen i brystvortene, men dette kan skje, siden nerver kuttes. Synes de var harde og ikke naturlige, mye bedre å ta på nå. Litt ubehagelig å ligge på magen (hadde ikke store 280cc). Likte ikke så godt at de ble tatt på, i alle fall ikke hardt. Alt i alt, for meg (dette varierer jo) mye bedre uten!

Det høres jo helt crazy ut. Hvorfor gjør kvinner noe så sinnsykt som å operere inn disse plastputene i kroppen sin. Kan de ikke være fornøyd med det naturen ga dem. Tror de verden rangerer dem etter puppestr? Høres jo sykelig ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er helt myke. Og jeg har aldri hatt noe følelse i brystvortene, men det fikk jeg etter jeg tok silikon.

Anonymkode: cccbb...565

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mine er helt myke. Og jeg har aldri hatt noe følelse i brystvortene, men det fikk jeg etter jeg tok silikon.

Anonymkode: cccbb...565

Jeg skal ta silikon om noen uker, og har heller ingen følelse i brystvortene nå, så håper jeg får litt mer følelse slik som deg. 

Jeg fikk kjenne på protesene da jeg hadde konsultasjon, og de var helt myke. 

Anonymkode: 06300...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har kjent på har vært harde. Kjennes plastikk ut. Jeg har sagt til kona at jeg håper hun aldri får lyst å kjøpe seg det.

Anonymkode: 554f1...3e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er myke, har følelse i brystvortene og de kan lekes med. Kan garantert daske noen med dem om det skulle være ønskelig 😄

Anonymkode: e977b...e49

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, og det er lite silikonpupper i min krets. Men har vært borti det en gang. Kjente for første gang på silikonpupper når jeg ble 40, dama var noe over 30. Man så tydelig på bilder hun sendte at det var silikon i puppene selv om det overhodet ikke var så store mengder. Med klær på syntes det ikke så godt. Når vi lå sammen tenkte jeg litt over hvordan de var å ta på siden jeg ikke hadde vært borti det før, og jeg kjente tydelig forskjell. De er på en måte noe mer livløse enn de naturlige puppene jeg har kjent på. De var deilige å ta på, men psykologisk for meg var det litt nedtur. 
Jeg har erfart at det jeg liker definitivt best er naturlige damer som er glade i kroppen sin. Det å vite at dama har tatt silikon gjør automatisk noe med min oppfatning av henne dessverre. Skyt meg gjerne for det, men det er nå min tanke. 

Anonymkode: 56912...342

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det høres himmelsk ut å miste følelsene i brystvortene, hater kosing og biting, suging på de, og det ble enda verre etter jeg fikk barn, det er bare guffent at en mann vil leke med puppene, det er jo mat til baby.

Anonymkode: 387fe...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Mann her, og det er lite silikonpupper i min krets. Men har vært borti det en gang. Kjente for første gang på silikonpupper når jeg ble 40, dama var noe over 30. Man så tydelig på bilder hun sendte at det var silikon i puppene selv om det overhodet ikke var så store mengder. Med klær på syntes det ikke så godt. Når vi lå sammen tenkte jeg litt over hvordan de var å ta på siden jeg ikke hadde vært borti det før, og jeg kjente tydelig forskjell. De er på en måte noe mer livløse enn de naturlige puppene jeg har kjent på. De var deilige å ta på, men psykologisk for meg var det litt nedtur. 
Jeg har erfart at det jeg liker definitivt best er naturlige damer som er glade i kroppen sin. Det å vite at dama har tatt silikon gjør automatisk noe med min oppfatning av henne dessverre. Skyt meg gjerne for det, men det er nå min tanke. 

Jeg er glad i kroppen min selv om jeg har tatt silikon og brystløft. Jeg hadde store pupper, så gikk jeg ned 50 kilo og fikk et barn, og det var bare tomme lefser med hud som hang ned til navlen. Jeg kunne rulle dem sammen i BH-en 🙈 Jeg skjønner at naturlig er best, men når det naturlige blir unaturlig så kan man fort føle seg litt fremmed i egen kropp likevel. 

Men beklager avsporingen, dette er ikke noen tråd for eller imot silikon 😊

Anonymkode: e977b...e49

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har under musklene. Kjennes og ser 100% naturlig ut. Kjæresten min vet ikke engang at jeg har silikon🤣Skryter mye av mine "naturlige" pupper, så har ikke greid å fortelle han det🙈🙈

Anonymkode: c39bc...fe3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært intim med folk som har hatt så stor vektnedgang som det du har hatt. Så mitt sammenligningsgrunnlag er utelukkende mennesker som tilsynelatende har vært normalvektige hele livet med pupper som spenner fra små til ganske store. Om det er utgangspunktet til trådstarter så mener jeg at med min lille erfaring så er små naturlige mye bedre enn silikonpupper. Det kjennes annerledes med silikon på en negativ måte. 
Så er jeg også klar over at det finnes mange slike som deg og da kan det hende svaret hadde blitt annerledes. Så fint å få oppklart det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt ann på kvaliteten og hva utgangspunktet var, men i 9/10 tilfeller er silikonpupper bedre enn hva de aller fleste kvinner har. 

Det eneste som overgår silikon er faste, velformede pupper, men det er det nesten utelukkende jenter i 16-23 års alderen med gode gener sol har. 

Anonymkode: 9a2e0...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kommer helt ann på kvaliteten og hva utgangspunktet var, men i 9/10 tilfeller er silikonpupper bedre enn hva de aller fleste kvinner har. 

Det eneste som overgår silikon er faste, velformede pupper, men det er det nesten utelukkende jenter i 16-23 års alderen med gode gener sol har. 

Anonymkode: 9a2e0...ed6

Hurra! Det betyr at det IKKE blir oss. 😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 må feire 🥳🥳🥳🤩🤩🤩

Anonymkode: ab4f8...092

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det høres jo helt crazy ut. Hvorfor gjør kvinner noe så sinnsykt som å operere inn disse plastputene i kroppen sin. Kan de ikke være fornøyd med det naturen ga dem. Tror de verden rangerer dem etter puppestr? Høres jo sykelig ut. 

Det var jeg, men så traff jeg en mann som ikke var fornøyd med det. Var ung og lot meg påvirke. Heldigvis kom jeg til fornuft og tok de ut. Veldig fornøyd med det naturen ga meg, og bedre livskvalitet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har silikon, dem ser 100% ekte ut å silikon kan ikkje kjennes på noen måter,  eg stusset på hun hadde sååå fine pupper etter 2 barn, først etter 3 måneder klarte eg å se arr så var hun avslørt 😄

Eg kan omtrent gjøre hva eg vil med dem å hun elsker å bli masert på begge samtidig nor vi ser film foreksempel 

Anonymkode: 0a777...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...