AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:14 #61 Del Skrevet fredag kl 18:14 Ja, hvert år, og synger med av full hals så barna blir flaue. Anonymkode: 07d41...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:19 #62 Del Skrevet fredag kl 18:19 Jeg elsker den! Ser den nok ikke helt hvert år, men nesten, og har sett den på musikal tre ganger (altså tre forskjellige oppsetninger). Anonymkode: f04b7...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #63 Del Skrevet fredag kl 18:23 Jeg husker Poor Rich ones ga ut en cover av Mommy, den er sååå fin 🥰 Tvang den lokale puben til å spille den hver gang jeg var der 😄 Anonymkode: 283eb...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #64 Del Skrevet fredag kl 18:23 Den har jeg aldri sett, og jeg er 57.... Når klokka sendes den? Nrk? Anonymkode: 0be2b...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mala_L Skrevet 21 timer siden #65 Del Skrevet 21 timer siden Åååå ja! Elsker denne, men var også livredd ulven som barn. Ikke fått sett den de siste årene, men skal få sett den i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 13 timer siden #66 Del Skrevet 13 timer siden Digger den musicalen ❤️ Hadde skikkelig crush på ulven da jeg var 13 😄 Han var skikkelig hot når han sang Mommy Is home med den sexy, hese stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå