Gå til innhold

Mann med 2 barnemødre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Carrot skrev (2 timer siden):

det kan være forskjell på å ikke ønske seg egne barn og å ikke ønske barn i livet sitt. Mange jeg kjenner har valgt bort egne barn men er super som tante, onkle osv fordi det ikke er barn de ikke ønsker i livet sitt, det vil bare ikke ha egne barn.
Det trenger ikke være at ens egne tanker er de eneste riktige når man leser en problemstilling der noen ber om råd. Noen ganger kan man gå ut av sitt eget hode og se litt på alternativene, de kan være mange. 

Er jo litt spesielt å aktivt skulle gå inn for å finne en partner med barn fra før fordi man ønsker barn i livet sitt men man ønsker ikke ansvar for de. Er jo og litt rart å kanskje skulle bo i samme hus og og ikke skulle ta del i grensesetting eller noenting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (32 minutter siden):

Er jo litt spesielt å aktivt skulle gå inn for å finne en partner med barn fra før fordi man ønsker barn i livet sitt men man ønsker ikke ansvar for de. Er jo og litt rart å kanskje skulle bo i samme hus og og ikke skulle ta del i grensesetting eller noenting. 

har TS gått aktivt inn for å finne en partner med barn eller har hun mer tilfeldigvis truffet en mann som har barn og derfor spør hun? Jeg kan ikke se at TS sier hun aktivt har gått for å finne en partner med barn?

Endret av Carrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en dealbreaker, og ikke minst ett rødt flagg at han har barn med 2 forskjellige. Jeg ville løpt. Det er en grunn for at de ikke er med han lengre.

Anonymkode: d6513...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (På 17.10.2024 den 9.53):

har TS gått aktivt inn for å finne en partner med barn eller har hun mer tilfeldigvis truffet en mann som har barn og derfor spør hun? Jeg kan ikke se at TS sier hun aktivt har gått for å finne en partner med barn?

Om det er sistnevnte kan hun jo move on og finne noen som ikke er damaged goods 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (På 16.10.2024 den 7.11):

Men stemor ville du blitt da? Du slipper ikke unna morsrollen som stemor 

Hadde ikke hatt problem med det om det ikke var mye drama nei. 

Anonymkode: eb7c5...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (På 16.10.2024 den 7.11):

Men stemor ville du blitt da? Du slipper ikke unna morsrollen som stemor 

Evt at man hadde barn fra før. Nesten ingen som vil bli babymamma nr 3

Anonymkode: eb7c5...035

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 22.49):

Det er en mann jeg er intresert i. (Han 32, jeg 29) Han har barn med 2 forskjellige damer. Selv har jeg ingen barn (har ikke ønske om å bringe frem barn)

Hadde det vært litt dealbreaker for dere at mannen hadde barn med 2 forskjellige fra før? 

Anonymkode: 10cf7...eb5

Kommer ann på…

Er han en involvert far? Samarbeider han godt? 
Alderforskjellen på barna? 
Var han i ett forhold med kvinnene? 

Mannen min har barn med 2 damer, ex’en hans og meg.. Første barn fikk han da han var 23, de var sammen i 5 år, og hun oppdaget hun var gravid etter de hadde gått fra hverandre, hun skulle studere ett annet sted i landet, og forholdet hadde hanglet en stund, så de valgte gå fra hverandre, hun oppdager hun er gravid etter hun flyttet, og han tok virkelig ansvar! 

Så traff han meg når barnet var 4, og vi fikk barn etter vi giftet oss..

Skulle vi bli skilt, så ville han vært 33 år og hatt 3 barn med to kvinner.. (Han er sterilisert nå altså) Og jeg vet han ville tatt sitt ansvar for barna! 

Men har mannen du har truffet 2 tette barn, full krig med eksene og barna kom til verden litt tilfeldig… Så ville jeg styrt unna😬😬

Anonymkode: 2ebab...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 22.49):

Det er en mann jeg er intresert i. (Han 32, jeg 29) Han har barn med 2 forskjellige damer. Selv har jeg ingen barn (har ikke ønske om å bringe frem barn)

Hadde det vært litt dealbreaker for dere at mannen hadde barn med 2 forskjellige fra før? 

Anonymkode: 10cf7...eb5

Det hadde det ikke. Jeg tenker bare at han kanskje ikke har funnet den rette enda. Men du bør være oppmerksom på hvordan han snakker om exene sine. Om det han sier om dem er veldig problemorientert, ville jeg skygget banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (23 minutter siden):

Om det er sistnevnte kan hun jo move on og finne noen som ikke er damaged goods 

Hvorfor er du så streng? 

Er det ikke bra for han at han har fått barn fra før? Skal menn tenke det samme om damer fra før, så fremt de er åpne for å være steforeldre? 

Anonymkode: 2116d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De damene jeg har datet, som jeg har hatt barn med ulike fedre oppdaget jeg etterhvert at det nok har lurt å holde seg unna, så nå holder jeg meg unna damer med ulike fedre til barna sine.

Anonymkode: 089c5...ff9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 20.26):

Eh, ja

Anonymkode: 6aa2c...3d1

Kjedelig da. Faren til eldste døde da barnet var 8 år, det finnes mange årsaker til at man har to fedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ha du vil tilbringe ferier i Legoland, barnevennlige hoteller i «syden» og sure, egoistiske tenåringer som hater deg?
Finn heller en likesidet og kos dere med voksenting, sier nå jeg. 

Anonymkode: 7618d...f82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk men nei takk, aldri i livet. 

Anonymkode: d21e8...8d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 12.28):

Hvorfor er du så streng? 

Er det ikke bra for han at han har fått barn fra før? Skal menn tenke det samme om damer fra før, så fremt de er åpne for å være steforeldre? 

Anonymkode: 2116d...8c3

Han har ikke bare barn fra før han har barn med to forskjellige og har ikke klart å holde på noen av de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaug Olsen skrev (På 18.10.2024 den 12.26):

Det hadde det ikke. Jeg tenker bare at han kanskje ikke har funnet den rette enda. Men du bør være oppmerksom på hvordan han snakker om exene sine. Om det han sier om dem er veldig problemorientert, ville jeg skygget banen.

Man bør ikke få barn med noen som ikke er den rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det en dealbreaker. Dette er en useriøs fyr som ikke evner å planlegge eller tenke langsiktig.

Anonymkode: 663d8...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...