Gjest winterchild Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 Och från vilket märke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Kjøpte en kjole fra zara, i fjor en gang. Litt for lang så leverte den til skredder som påpekte at hele kjolen var off og skjev. Men da hadde jeg allerede hatt den så lenge at følte ikke det var vits å klage. Den funker, men man ser hvis man ser nøye at ene siden er lenger. Anonymkode: a232a...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Helly Hansen regnjakke. For dyr og det føles som jeg er inne i en gummistøvel 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #4 Del Skrevet 14. oktober 2024 Disse. Kjøpte i L men var for små + en fæl farge. 270 kr rett i dass, får ikke byttet da jeg har hatt den på. Moa Control Top strømpebukser (missmary.com) Anonymkode: fb676...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #5 Del Skrevet 14. oktober 2024 Silkejumpsuit fra Max Mara Weekend. Den er så statisk at jeg ikke kan bruke den. Jeg merket det allerede da jeg prøvde den, men tenkte at det ville fungere med antistatisk spray. Det gjorde det dessverre ikke. Anonymkode: 7032f...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #6 Del Skrevet 14. oktober 2024 Elline skrev (15 timer siden): Helly Hansen regnjakke. For dyr og det føles som jeg er inne i en gummistøvel 😅 enig! Jeg kjøpte det 71grader nord settet - angrer som pokker! Blir våt gjennom også bare etter en tur med hunden i vestlandsvær, makan til dritt.. Anonymkode: 80835...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #7 Del Skrevet 14. oktober 2024 Dunparkas fra Cintamani (islandsk merke). Har hatt den i snart 15 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har brukt den. Den er altfor varm til en normal vestlandsvinter, stor, klumpete, må av hver gang jeg setter meg i bilen osv. Den kommer til å havne i kleskontaineren til Gjenbruken når jeg bare finner en stor nok pose. Anonymkode: d0d95...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #8 Del Skrevet 14. oktober 2024 Timberland boots. Hatt de i 5 år, og fortsatt ikke greid å "gå de inn". Gnagsår fra hæl til tå. Anonymkode: 678ca...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #9 Del Skrevet 14. oktober 2024 Alle gensere og topper fra H&M. Mister jo fasongen og blir stygge etter et par gangers bruk. Har vært fornøyd med trusene deres, grei kvalitet til prisen, men andre klær derfra er jo helt krise. Greit at det er fast fashion og at man ikke kan forvente gull og grønne skoger, men når skjorter blir synlig mer dvaske i fasongen fra gang til gang er det ille. Jeg har også angret meg mange ganger når jeg har handlet sko på nett, så det gjør jeg ikke lenger. Spesielt vintersko er gjerne enten ukomfortable, glatte eller aller helst begge deler. Anonymkode: f9ef0...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): enig! Jeg kjøpte det 71grader nord settet - angrer som pokker! Blir våt gjennom også bare etter en tur med hunden i vestlandsvær, makan til dritt.. Anonymkode: 80835...154 Jeg har god erfaring med regnjakke fra Jula, av alle ting. Ikke verdens peneste selvfølgelig, men har refleksstripe og tåler bergensregn. Veldig kjekt når hunden synes lange turer i pisseregn og liten storm er helt prima. Anonymkode: 7c4ed...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå