Lakenskrekk Skrevet 15. oktober #61 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt urealistiske ønsker! Du kan ikke få mildvær , snø og IKKE glatte veier! Da må man kan snø og stabilt kaldt vær , snøføre er som bar asfalt: stabilt og greit å kjøre på. Anonymkode: 02fc5...a6a Såklart det er urealistiske ønsker, men jeg ønsker det allikevel. Ønsker meg en million kroner også, men får ikke det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 15. oktober #62 Del Skrevet 15. oktober Snøløs og rundt 5-10 grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #63 Del Skrevet 15. oktober Kaldt og tørt frem til 1 desember. Så kan det komme litt hvitt for ungenes skyld og det kan forsvinne igjen 1 februar. Så blir det en mild vinter resten, med litt regn som ikke fryser til is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #64 Del Skrevet 15. oktober At strømmen er så rimelig som mulig er det jeg ønsker meg. Været kommer på andreplass. Anonymkode: f16a9...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 15. oktober #65 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.18): Hva slags vinter ønsker du deg? Kald med mye snø? Kald med lite snø? Mild med regn og sludd? Mild uten nedbør? Anonymkode: 02fc5...a6a Alt uten nedbør. Fikk nok av snø i fjor vinter. Forholdsvis kaldt og tørt er nok min foretrukne preferanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #66 Del Skrevet 15. oktober Mye snø - 5 og deilig solskinn Anonymkode: bf043...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #67 Del Skrevet 15. oktober Iskald men lite snø. Anonymkode: 30a2d...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. oktober #68 Del Skrevet 15. oktober En ikke eksisterende en.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #69 Del Skrevet 15. oktober Sommer. Er så klar for sommer. Anonymkode: 51468...e42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #70 Del Skrevet 15. oktober Ingen vinter. Sommer, sol, lys, vår og varme hele året 🫶🏻 realistisk må det bli en så mild som mulig, ikke minusgrader og ikke snø. Heller mildt og regn. Anonymkode: e78f8...79a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 15. oktober #71 Del Skrevet 15. oktober -5 - -10 grader og passe med snø til at man får kjørt gode skiløyper. Er egentlig ikke glad i å gå på ski men men greit å ha variasjon til å gå/jogge når jeg ikke sykler på vinterføre .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelliken Skrevet 16. oktober #72 Del Skrevet 16. oktober 10 grader pluss og null snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 16. oktober #73 Del Skrevet 16. oktober Nelliken skrev (32 minutter siden): 10 grader pluss og null snø. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. oktober #74 Del Skrevet 16. oktober Mildt og bart, nesten ikke noe snø i det hele tatt. Kanskje gradestokk litt over null, eller en eller to under null. Det hadde vært den beste vinteren. Men bør vi ikke ønske oss snø, så smeltevannet fyller opp vannreservoarene til våren og gir billigere strømpriser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #75 Del Skrevet 16. oktober Så kort og tørr som mulig. Men greit med litt snø i fjellene så man kan ta noen skiturer. Anonymkode: b8233...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. oktober #76 Del Skrevet 16. oktober Selv om jeg er glad i snø og ikke føler det blir jul uten, så hadde det vært greit med en mild vinter. Også med tanke på strøm 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #77 Del Skrevet 16. oktober Det må gjerne være kaldt så lenge det ikke blir store mengder snø før jeg har lært å håndtere den nye traktoren… Snøen kommer alltid når mannen er på sjøen, det slår ikke feil. Mildvær og regn er greit, så lenge det ikke fryser på etterpå. Anonymkode: 55349...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16. oktober #78 Del Skrevet 16. oktober Skulle gjerne droppet hele vinteren jeg, men værgudene hører ikke på meg. Foretrekker mild og grå vinter i stedet for det kaoset vi fikk her sør sist. Slik er det her på Sørlandet, flere milde vintre, og plutselig full snøstorm og komplett kaos. I dag har jeg vært på dekkhotellet og fått vintersko på bilen. Snart på tide å stikke noen oransje brøytepinner ned rundt på eiendommen. Må jo prøve å forberede seg så godt man kan. Jeg skulle også ønske at kommunene var flinkere til å forberede seg på slikt. De kunne opprettet en slags bufferkonto for snørydding, slik at de ikke trenger å legge ned skoler og sykehjemsplasser pga snøen som falt i fjor. Selv setter jeg av 500 kr hver måned til brøyting. Sist gang var det ikke nok, men da var det penger igjen der fra to tidligere år. Jeg begynte med denne overføringen for 3 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober #79 Del Skrevet 16. oktober Kald med masse snø er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå