Helene Skrevet 25. oktober #41 Del Skrevet 25. oktober Jeg har vært i begge enden av skalaen. Overvektig, men stabil gjennom flere tiår. Har et par seriøse forhold bak meg med overvekten. Som tynnere i dag har ikke mitt syn på partner endret seg. Kjemi mellom 2 personer betyr alt. Om en evt ny partner er overvektig, det betyr ikke noe. Kjemi, personlighet, om jeg føler at dette er riktig. Da jeg har vært på andre del av vekten, vet jeg at det finnes fantastiske mennesker der ute, uavhengig av vekt. Jeg glemmer ikke hvor jeg kommer fra. Et menneske er et menneske. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #42 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Smaken er som baken, men helt ærlig liker flertallet slanke damer! Bare fakta. Anonymkode: fc3ca...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #43 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Smaken er som baken, men helt ærlig liker flertallet slanke damer! Bare fakta. Anonymkode: fc3ca...54c Hva så, hva er så viktig med hva flertallet liker? Ingen vil være kjæreste med "flertallet". Det holder jo med én person: Den rette. Anonymkode: 129fb...f01 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #44 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva så, hva er så viktig med hva flertallet liker? Ingen vil være kjæreste med "flertallet". Det holder jo med én person: Den rette. Anonymkode: 129fb...f01 Ja som sagt smaken er som baken,men ts lurer jo på generelt grunnlag😅 Og da vil de fleste menn si slanke damer. Hvorfor følte du deg truffet her? Ømt punkt? Jeg svarte på et spm ts hadde som var følgende " liker menn kun slanke damer". 🤷 Anonymkode: fc3ca...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #45 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg også, og er selv normalvektig. Hva er greia med at overvektige kvinner må se seg om etter overvektige menn, slik noen i tråden antyder? Må jeg etter samme tankegang som høy slank mann foretrekke høye slanke kvinner? I så fall hvorfor? Jeg liker jo at en kvinnekropp er rund og god og myk. Man behøver da ikke å være likest mulig kroppsmessig. Men man behøver å like hverandre. Det eneste som er viktig i første omgang er gjensidig tiltrekning, at man liker hverandre. Og tiltrekning til en annen person handler da også helst om mye annet enn det ytre, får man håpe. Og det gjelder jo alle, uansett kropp. Anonymkode: 129fb...f01 Så sant. Normalvektig selv, på øvre område, men alltid likt kvinner som er myke og gode med litt ekstra kg. Og den frykten overvektig kvinner kjenner på for mangel på lyst fra menn, den er mer som irrasjonell frykt. Det er så mange flere menn som liker damer med litt ekstra enn hva de selv tror. En overvektig mann er nok langt lenger ned på rangstigen enn en overvektig kvinne, sånn når det gjelder attraktivitet for motsatt kjønn Anonymkode: 0b2e4...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #46 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja som sagt smaken er som baken,men ts lurer jo på generelt grunnlag😅 Og da vil de fleste menn si slanke damer. Hvorfor følte du deg truffet her? Ømt punkt? Jeg svarte på et spm ts hadde som var følgende " liker menn kun slanke damer". 🤷 Anonymkode: fc3ca...54c Nei, men jeg har ingen spesiell preferanse for slanke damer. Og synes ikke det er viktig å tilhøre flertallet. Jeg vet også utmerket godt at flertallet av menn foretrekker slanke damer. Men jeg synes det er riktigere å fortelle ts at det finnes menn som ikke vil se negativt på kroppen hennes, enn å påpeke at de fleste menn vil gjøre det. Hun behøver jo bare å finne en mann som liker henne som hun er. Og det er ikke umulig. Anonymkode: 129fb...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #47 Del Skrevet 25. oktober Finn deg en mann som er like tykk og utrent som deg da vel? Dere har sikkert mye til felles. Du vil vel uansett ikke ha en topptrent fyr som bruker all sin fritid på kajakkpadling, sykkelritt og løping mens du bare vil sitte hjemme i sofaen og binge netflix eller kose deg på kafé? Anonymkode: e862c...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 25. oktober #48 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Jeg har null problemer. Er ikkemonogam, og ingen av mine klager. Tvert imot er jeg naken stadig vekk og trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 25. oktober #49 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Finn deg en mann som er like tykk og utrent som deg da vel? Dere har sikkert mye til felles. Du vil vel uansett ikke ha en topptrent fyr som bruker all sin fritid på kajakkpadling, sykkelritt og løping mens du bare vil sitte hjemme i sofaen og binge netflix eller kose deg på kafé? Anonymkode: e862c...279 Dust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #50 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Smaken er som baken, men helt ærlig liker flertallet slanke damer! Bare fakta. Anonymkode: fc3ca...54c Men selv om flertallet ville foretrukket det, så betyr det ikke at det ikke finnes mange menn der ute som meg, som foretrekker kvinner med myke former og som er litt overvektig Jeg har hatt relativt draget på damer, møtt en del gjennom mine 40 år, alikevel har jeg gått for formfulle damer nesten hele livet. Ikke fordi jeg ikke kan få bedre, men fordi jeg mener de er best Anonymkode: 0b2e4...96d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #51 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så sant. Normalvektig selv, på øvre område, men alltid likt kvinner som er myke og gode med litt ekstra kg. Og den frykten overvektig kvinner kjenner på for mangel på lyst fra menn, den er mer som irrasjonell frykt. Det er så mange flere menn som liker damer med litt ekstra enn hva de selv tror. En overvektig mann er nok langt lenger ned på rangstigen enn en overvektig kvinne, sånn når det gjelder attraktivitet for motsatt kjønn Anonymkode: 0b2e4...96d Kan være. Men grunnen er nok at det er mange (nok) historier om menn som ikke lenger tenner på partneren fordi hun har lagt på seg i løpet av forholdet. Og det er jo forståelig hvis mannen hadde den normale preferansen for slank/normalvektig i utgangspunktet. Jeg forstår at dette kan gjøre noen kvinner litt urolige for om menn kan like dem. Nå har jeg flere ganger blitt sammen med store damer som da ikke har hatt grunn til å tenke at jeg ikke kan like dem som de er, og da blir det jo annerledes. Det har faktisk bare aldri vært noe tema i forhold jeg har vært i. Det er derfor jeg tenker at gjensidig tiltrekning er det viktigste, og at det ikke behøver å bero på at den ene eller den andre er slank nok. Jeg tenker vel at jeg selv mest er kroppspositiv, og at kroppstype hos en kvinne ikke kan være det mest avgjørende for meg. Jeg er jo heller ikke en overfladisk person. Man skal jo også passe sammen som personer og ha en god kjemi, for meg er det aller viktigst. Men jeg er også demiseksuell, og det er følelser for partneren som er mest avgjørende for om jeg er seksuelt tiltrukket partneren mer enn kropp, tror jeg nok. Jeg har bare også blitt ekstra glad i større damer underveis. Og det tror jeg handler litt om at jeg er en veldig sanselig og kosete fyr, for meg er det aller mest skjønnhet i hvordan partnerens kropp føles. Anonymkode: 129fb...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #52 Del Skrevet 26. oktober Som mange skriver her trenger mann bare finne en partner og enkelte godtar overvektige partnere. Jeg for min del har tatt grep å tatt av 20 kilo, det er ingen tvil at jakten på partnere er mye lettere, da jeg i tilegg har trent mye de siste årene. Men dette koster mye trening og aller viktigste avståelser fra digg mat. Er vel få som angerer på livsstilsendring. Alternativet til sunn livstil er jo slanke medisin evt slankeoperasjon, det koster mye og funker dårlig når en hopper av har jeg forstått. Tror i hvertfall fedme/høy vekt sjelden skyldes sykdom, kjip er det uansett at det skal koste så mye forsakelser og holde en sunn vekt når en har bikket 35 Anonymkode: ce16e...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå