AnonymBruker Skrevet 14. oktober #21 Del Skrevet 14. oktober Jeg har vært i begge ender av skala. Alltid vært i undervekt BMI messig og veldig opptatt av å se bra ut. Dating var enkelt og har hatt to 4+ årforhold i tyveårene. Ble slutt etterhvert. Har gått opp masse etter å ha startet på medisiner der å legge på seg er en bivirkning, og er nå overvektig. Dating var ikke like 'lett' som før, men helt ærlig preferer det fordi det er ikke like overfladisk som da. Anbefaler å starte å date allerede nå enn å utsette. Kjente på det samme fordi jeg hadde liten knekk når det kommer til selvtilliten og trodde man blir dømt. Men overasskende nok gikk det fint, og dessuten ønsker man å møte noen som er glad i deg til tross for kroppsbygning. Var mange hyggelige dater, og jeg fikk samboer til slutt av det. Trente og begynt å holde meg i form, men det er fordi det er godt for hodet og kroppen - ikke fordi man ønsker å være slank for å føle seg 'bra nok' for dating. Hopp i det! Anonymkode: be6e2...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. oktober #22 Del Skrevet 15. oktober Kunne du vært sammen med en overvektig mann da TS? Altså så lenge man går etter noen på omtrent samme nivå så kan jeg ikke skjønne at det er noe problem. Mellom 60-70% av voksne over 20 år i Norge er pr def overvektige. Heldigvis er det ikke sånn at kun normalvektige er i forhold. Det er mange menn som faktisk liker at det er litt å ta i, selv om det virker i media som om alle menn vil ha tynne, supertrente damer så er det langt fra virkeligheten. Det handler mer om hvem som gjør seg synlige i media. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #23 Del Skrevet 15. oktober Tror menn tiltrekkes av selvsikre kvinner og da spiller det ikke noen rolle hvilken størrelse du er. Om en velges bort etter første date på grunn av kroppsstørrelse (blinddate?), så var det sikkert greit det ikke ble flere dater. Om en du har møtt inviterer deg ut, så er det jo fordi personen liker deg😊 Anonymkode: 89423...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #24 Del Skrevet 15. oktober Masse menn som er litt overvektige på tider da. Anonymkode: c8f44...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #25 Del Skrevet 15. oktober Her her det stor variasjon. Hvis jeg kunne velge fritt så foretrekker jeg litt overvektig damer, så 9 av 10 ganger er det de jeg har gått for. Ikke skjem deg over kroppen din! Det er haugevis av mannfolk som vil synes du har en fin kropp. Det som derimot kan være en brems er veldig usikkerhet på kroppen. Vær stolt av deg selv, det er sexy Anonymkode: 0b2e4...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #26 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror menn tiltrekkes av selvsikre kvinner og da spiller det ikke noen rolle hvilken størrelse du er. Det har mye mer å si enn hva mange kvinner tror. Følelsen av at til og med mange menn ikke forstår hvor stor faktor det er sånn underbevisst Anonymkode: 0b2e4...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. oktober #27 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Selvfølgelig finnes det menn der ute, som ikke har noe imot at du har et par ekstra kg. Jeg var overvektig når jeg ble sammen med eksen for 9 år siden og er fortsatt å regne som overvektig (men jobber med å gå ned i vekt). Det har ikke manglet på oppmerksomhet etter at jeg ble singel. Ikke kjempemange som tar kontakt, men noen er det jo. Det jeg tenker er viktig om du oppretter en profil på en datingside, er at du legger ved bilder av deg selv i helfigur. Sånn at menn ikke blir overrasket når de møter deg første gang. Om du velger å ikke bruke datingside, så kan det nok bli litt vanskeligere å treffe noen. Med mindre du er veldig sosial og trives ute på by'n, sammen med andre. Men igjen, folk treffer jo hverandre på mange forskjellige arenaer, så det er jo ikke helt umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #28 Del Skrevet 19. oktober Jeg er veldig overvektig, men får allikevel veldig mange likes, dater, kjærester osv. Har aldri vært singel mer enn i noen måneder og da hatt elskere mellom forholdene. Har hatt 3 lengre forhold hvor jeg var den som avsluttet det. Det er ikke vekten som er problemet ditt, men det er selvtilliten såfremt du ikke veier 200 kg++. Facebook dating, Tinder og Match er fine steder. Pass på å ha ærlige bilder (inklusive av deg selv i helfoto) og vær ærlig om den du er. Kle deg feminint (!). Bukser er som oftest ikke feminint og mange menn synes faktisk ikke at det er så veldig pent og spesielt ikke om hun har ekstra på kroppen. Det kortklipte «sporty» håret er heller ikke superpopulært blant menn. Det skader virkelig ikke med litt utringning 😉Vær stolt av deg selv og fremhev de beste sidene av deg selv uten å være uærlig. Dette her klarer du! Anonymkode: df698...ae4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 19. oktober #29 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Hvis du dater en mann som kun snakker om ditt utseende så er han ingenting å samle på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #30 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Er du overvektig, så er du obs på å ikke date menn som liker overvektige partnere og dermed får deg en tilrettelegger for å bli enda mer overvektig. Anonymkode: 919f8...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #31 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du overvektig, så er du obs på å ikke date menn som liker overvektige partnere og dermed får deg en tilrettelegger for å bli enda mer overvektig. Anonymkode: 919f8...871 Så hun bør date menn som ikke liker henne som hun er? Hvordan tenker du at det skal fungere? Anonymkode: 129fb...f01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #32 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Ikke nødvendigvis stygge, men usunne. Hiv deg på mølla! Anonymkode: 264b1...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 24. oktober #33 Del Skrevet 24. oktober Ryddet for latterliggjøring og tilsvar til dette. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. oktober #34 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Drit i trollene som prøver å bygge seg selv opp ved å rakke ned på deg (også de som prøver å kamuflere dritten sin med "sunnhet"). Folk er forskjellige, og det finnes absolutt bra menn som liker store damer, akkurat som det finnes bra menn som liker magre damer og alt derimellom. Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men du kan være helt sikker på at det er noen i nærheten av deg som synes du ser bra ut og som hadde gått på date med deg når som helst. Og kommer dere dit at det blir aktuelt å vise kropp kan du være trygg på at han du er med ikke synes du er stygg i det hele tatt. Da hadde han ikke vært der med deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #35 Del Skrevet 25. oktober Syns det er bra det ikke er problemer med å finne kjærligheten, men tenker dere ikke dere om hvor dobbeltmoralske dere er når samtlige av dere bruker ord som kvalitetsmål fordi en er høy og slank, eller påpeker at dere faktisk dere en som er fin fordi han trener? Om dere er imot overvektige menn, så sier dere jo at dere selv også er såklart dårlig kvalitet? Er det kun viktig når det er kvinner som er overvektige å ha et godt menneskesyn? Anonymkode: 49c96...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #36 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.11): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Alder? Husk at kvinner får mere bukfett pga. manglende hormoner....prøv grønn te tbl. for å forbrenne fett. Samt hormonbehandling for å kvitte deg med magefett...manglende østrogen og progesteron gir mage. Anonymkode: 73d1d...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #37 Del Skrevet 25. oktober Det finnes jo overvektige menn også. Anonymkode: 96a33...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #38 Del Skrevet 25. oktober Det er ofte ikke overvekten som er kvinners kneik, men dere egen holdning til sin egen vekt og kropp. Hvis du gir blaffen i fettet og figuren du bærer og møter opp med selvtillit og glimt i øyet der du har selvironi og byr på deg selv, så kan du sjarmere og smelte selv den største fettkritiske mannen som er der ute. Anonymkode: b5bf7...067 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #39 Del Skrevet 25. oktober Jeg har nesten utelukkende gått etter kvinner som er litt overvektig, så joda, det er menn som liker det Anonymkode: 0b2e4...96d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #40 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nesten utelukkende gått etter kvinner som er litt overvektig, så joda, det er menn som liker det Anonymkode: 0b2e4...96d Jeg også, og er selv normalvektig. Hva er greia med at overvektige kvinner må se seg om etter overvektige menn, slik noen i tråden antyder? Må jeg etter samme tankegang som høy slank mann foretrekke høye slanke kvinner? I så fall hvorfor? Jeg liker jo at en kvinnekropp er rund og god og myk. Man behøver da ikke å være likest mulig kroppsmessig. Men man behøver å like hverandre. Det eneste som er viktig i første omgang er gjensidig tiltrekning, at man liker hverandre. Og tiltrekning til en annen person handler da også helst om mye annet enn det ytre, får man håpe. Og det gjelder jo alle, uansett kropp. Anonymkode: 129fb...f01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå