AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #2 Del Skrevet 13. oktober Smaken er som baken Anonymkode: 5fd08...484 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #3 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Du har aldri sett en overvektig dame i forhold mener du? Anonymkode: b53e0...b1d 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Del Skrevet 13. oktober Noen bryr seg, andre ikke. Spørs også helt hva du mener med det det, aner jo ikke om "større" betyr 80 kg eller 150. Anonymkode: 7f66d...e5b 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. oktober #5 Del Skrevet 13. oktober Jeg har aldri hatt et problem med det, og jeg skrev til og med på Tinder at jeg var "lettere overvektig" og la med bilde i helfigur. Ingen negative kommentarer, de som da ikke liker det vil jo da bare velge deg bort. Opplevde mange matcher, og hyggelige menn. Stort sett seriøse menn. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 13. oktober #6 Del Skrevet 13. oktober Jeg er overvektig og har aldri hatt problemer med å få dater eller forhold. Også såkalte kvalitetsmenn. Var gift i 25 år med en høy, slank og kjekk mann. Snill. Var jeg som gikk. Å få kjæreste har alltid vært lett for meg, selv som tjukk. Og i lavtlønnsyrke 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #7 Del Skrevet 14. oktober Tror det vil bli enklere å date når du har jobbet med deg selv, selvbilde og selvtilliten din. Utstråling og en som er trygg i seg selv tiltrekker seg oppmerksomhet uavhengig av vekt. At du ønsker å gå ned i vekt for bedre helse og føle deg bedre med deg selv er det supert, men gjør det for deg selv; ikke for noen andre. Kjæresten min har noen kilo ekstra og jeg forguder han. Han tiltrakk meg fordi han utstråler en helt sinnsyk ro og selvsikkerhet. Han ønsker å gå ned i vekt for sin egen del og av helsemessige grunner og det støtter jeg han i, men han er skamdeilig som han er i mine øyne❤️ Anonymkode: 2d8d8...d16 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #8 Del Skrevet 14. oktober Jeg er personlig ingen fan av overvekt, men kan ikke se for meg at det skulle være noe problem for deg uansett. Halve slenta mi, om ikke mer, er overvektige. Ingen av kvinnene er single. Ei på jobben min er litt overvektig, hun var på Tinder i én dag tror jeg før hun fant typen sin. Jeg jobba sammen med ei som veide 140 kg en gang, og hun hadde både type og barn. Til sammenligning er jeg en slank og veltrent mann som fikk 0 likes fra norske kvinner på Tinder sist jeg var der. Det er åpenbart ikke kropp de fleste ser på. Anonymkode: c3a0e...f0d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. oktober #9 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er personlig ingen fan av overvekt, men kan ikke se for meg at det skulle være noe problem for deg uansett. Halve slenta mi, om ikke mer, er overvektige. Ingen av kvinnene er single. Ei på jobben min er litt overvektig, hun var på Tinder i én dag tror jeg før hun fant typen sin. Jeg jobba sammen med ei som veide 140 kg en gang, og hun hadde både type og barn. Til sammenligning er jeg en slank og veltrent mann som fikk 0 likes fra norske kvinner på Tinder sist jeg var der. Det er åpenbart ikke kropp de fleste ser på. Anonymkode: c3a0e...f0d Eller, det er nettopp det de gjør. Du har ikke tenkt over at folk kan ha andre preferanser enn deg? Mange menn som synes former er sexy. Mannen min elsker meg og kroppen min, selv om jeg er overvektig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #10 Del Skrevet 14. oktober Stygge er vel ikke riktig ord å bruke, men det er mindre attraktivt å bære overvektig imotsetning til å være veltrent og sunn. Det er heller ikke vekt du bør fokusere på å ned i, men fettprosent. Anonymkode: f8c37...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 14. oktober #11 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har blitt singel, alltid vært slank og pen i mine yngre år, blitt litt eldre og gått mye opp i vekt etter veldig dårlig ekteskap og skilsmisse. Får komplimenter for jeg har fint ansikt og er velstelt, men vekten skjemmes jeg sånn for. Jeg lurer på om menn virkelig ikke liker kvinner som er større? Tør ikke gå på nett dating for mulig jeg ser bedre ut på bildet enn in real life Prøver gå ned i vekt Helt ærlig talt, er større kvinner stygge? Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå. Anonymkode: 8ad08...0e9 Spiller da vel faen ingen rolle om man er slank eller har litt for mye. Om du støter på problemer pga vekt er det faktisk dem som har problemer, ikke du. Værste jeg veit er folk som avskyr andre pga vekt og hvordan dem ser ut. Hev deg over dem isåfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #12 Del Skrevet 14. oktober Det har absolutt ikke noe å si. Overvekt blir bare en faktor av mange av hvem du er, og dine kvaliteter. Positiv for noen, negativ for andre, og helt nøytral for andre. Anonymkode: f8e59...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #13 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror ikke jeg tør vise kroppen min heller til en mann akkurat nå Da er det liten vits å date. Anonymkode: bfa2d...f6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #14 Del Skrevet 14. oktober Jeg var overvektig, ikke sykelig overvektig. Jeg fikk mange likes og dates via tinder. ble sammen med en slank, fantastisk og veltrent mann. Nå har jeg det mye bedre i livet og er blitt normalvektig. alle har forskjellige preferanser på hva de liker. Tror de fleste oppegående og voksne mennesker går først og fremst etter personlighet når de møter mennesker. Selv om på tinder er det utseende man ser først. om du ikke vil vise kroppen din til en mann og ikke «liker deg selv» er du nok ikke klar for dating🥰 Anonymkode: 53b67...862 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #15 Del Skrevet 14. oktober SPOCA skrev (1 time siden): Eller, det er nettopp det de gjør. Du har ikke tenkt over at folk kan ha andre preferanser enn deg? Mange menn som synes former er sexy. Mannen min elsker meg og kroppen min, selv om jeg er overvektig. Det var litt dårlig formulert av meg, men jeg mener at hvorvidt man er overvektig eller ikke normalt sett har ekstremt lite å si for sjansene på datingmarkedet. Noen har draget, mens andre ikke har det. Ting som vekt og høyde har nesten ingen berydning i praksis. Anonymkode: c3a0e...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 14. oktober #16 Del Skrevet 14. oktober Folk har ulik smak. Noen menn liker store damer, andre ikke. "Overvektig" kan jo også være veldig mye forskjellig. Veier du 10 kg mer enn idealvekta er det neppe noe problem for flertallet, veier du 50 kg mer, er det nok litt mer for spesielt interesserte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #17 Del Skrevet 14. oktober Jo, det har noe å si. Det er vanskeligere for overvektige kvinner enn slanke å få forhold. Men graden av overvekt har mye å si, som mange skriver over her. Det er stor forskjell på å veie 85 kg og 105 kg eller mer. Og vekten skal jo også matche høyden. En høyere kvinne kan veie mer. Men alle jeg kjenner som er slanke har klart å finne noen, mens det er verre for oss som ikke er det. Anonymkode: 9d5ba...9aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 14. oktober #18 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jo, det har noe å si. Det er vanskeligere for overvektige kvinner enn slanke å få forhold. Men graden av overvekt har mye å si, som mange skriver over her. Det er stor forskjell på å veie 85 kg og 105 kg eller mer. Og vekten skal jo også matche høyden. En høyere kvinne kan veie mer. Men alle jeg kjenner som er slanke har klart å finne noen, mens det er verre for oss som ikke er det. Anonymkode: 9d5ba...9aa Som sagt, er tjukk, aldri hatt noe problem med å få dater og kjæreste. Heller ikke når jeg var 35 kilo overvektig. Alltid hatt draget på menn. Også kjekkaser. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 14. oktober #19 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det har noe å si. Det er vanskeligere for overvektige kvinner enn slanke å få forhold. Men graden av overvekt har mye å si, som mange skriver over her. Det er stor forskjell på å veie 85 kg og 105 kg eller mer. Og vekten skal jo også matche høyden. En høyere kvinne kan veie mer. Men alle jeg kjenner som er slanke har klart å finne noen, mens det er verre for oss som ikke er det. Anonymkode: 9d5ba...9aa Det sier vel sitt om dagens folk, eller hva? Sjøl er 138kg. Fet je å da ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #20 Del Skrevet 14. oktober Det er jo ikke sånn at det ikke finnes overvektige menn dersom det er OK for deg? Hvorfor skulle de ha andre preferanser? Det eneste som betyr noe i det lange løp er hvordan sjelen din er, er du en god og snill person? For alle kan fluktuere opp og ned i vekt gjennom et langt ekteskap, det er ikke sånn at det er faktoren som holder noen sammen, utenom de ekstremt overfladiske - er det slike folk du egentlig vil date? Anonymkode: 5fb67...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå