Gå til innhold

Flere som ikke liker julebrus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

winterchild skrev (17 minutter siden):

Är säkert vad man är vad vid 😅

Ja, det er det 😊 Dere svensker syns nok vår julebrus er like merkelig som vi syns deres julemust er 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest winterchild
jukkapalme skrev (57 minutter siden):

Ja, det er det 😊 Dere svensker syns nok vår julebrus er like merkelig som vi syns deres julemust er 😅

Haha säkert 😅 tycker den norska julbrusen påminner lite om sockerdricka som vi har i Sverige. Men det dricker man mer på sommaren, morsomt hur olika traditioner kan vara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (10 timer siden):

Drikker ikke brus.

Og hvorfor er det relevant i en tråd om julebrus? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (8 timer siden):

Haha säkert 😅 tycker den norska julbrusen påminner lite om sockerdricka som vi har i Sverige. Men det dricker man mer på sommaren, morsomt hur olika traditioner kan vara :)

Ååå, sockerdricka er godt, har kjøpt det noen ganger på sommeren når jeg har vært i Sverige. Og bringebærbrusen fra samme merke er enda bedre. Ja, morsomt hvor ulike tradisjoner kan være selv om vi er naboland. Har sett norsk julebrus i salg i Charlottenberg, men det er vel fordi det er 90% nordmenn som handler der 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.06):

Jeg har aldri vært noe spesielt glad i julebrus, hverken rød eller brun. Tror det har kommet en grønn en også. Høres hvertfall ikke noe god ut.

De fleste jeg kjenner er veldig opptatt av når julebrusen kommer i butikkene og noen skal også hamstre. Jeg skjønner ikke den hypen. Men hver sin smak 😊

Liker du julebrus eller ikke?

 

Anonymkode: c930e...e9e

Jeg har heller aldri likt julebrus, hverken den rød eller brune. Kan til nød drikke den brune hvis jeg blir tilbudt det, men den rød greier jeg ikke. Den smaker saft med kullsyre.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beretnsen sin er helt grei,men kan likegodt kjøpe god gammeldags champagnebrus. Fruktsmak eller hva de kaller det. Men julemust liker jeg godt. Fin tradisjon!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan såklart drikke slikt om jeg får det servert, men kjøper det ikke inn selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke påstå jeg ikke liker det, det smaker jo ikke vondt

Men det smaker ikke spesielt godt heller, så jeg holder meg stort sett langt unna. :D 

I fjor smakte jeg Rudolf og nissens julebrus for første gang, og den var faktisk ganske god. Men ikke god nok til at jeg ville kjøpe den selv. 

Anonymkode: 0bd07...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker julebrus. Borg sin gylne. Elsker smaken,  men det handler også om nostalgi for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Dahls sin. Den brune. Ikke de røde.

Anonymkode: 7e28c...291

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker Julebrus men ikke så veldig glad i det, dvs jeg kan drikke det visst jeg får det servert men kjøper aldri selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 20.06):

Jeg har aldri vært noe spesielt glad i julebrus, hverken rød eller brun. Tror det har kommet en grønn en også. Høres hvertfall ikke noe god ut.

De fleste jeg kjenner er veldig opptatt av når julebrusen kommer i butikkene og noen skal også hamstre. Jeg skjønner ikke den hypen. Men hver sin smak 😊

Liker du julebrus eller ikke?

 

Anonymkode: c930e...e9e

Liker bare en type julebrus

Anonymkode: c4cd9...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være Roma julebrus. Er også veldig glad i svensk julmust. 

Men sånn saft med julebrus smak og sånn er bare dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper Romas "svensk julmust", den er laget på lisens og er lik "Apotekenes julmust" som er svensk.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen smaker bedre enn andre. De beste har ekte bærjuice, og en mer naturlig smak. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 22.21):

Jeg har aldri vært spesielt glad i verken rød eller brun julebrus, synes de er altfor søte. Her jeg bor produseres det derimot en oransje som jeg gjerne vil ha en flaske eller to av i løpet av desember.

Anonymkode: d5310...9ce

Trio sin grumsete julebrus er å blir den beste! 

Anonymkode: 46ee8...5a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

winterchild skrev (På 13.10.2024 den 22.27):

Hatar det, gillar dock svenska julmusten 😅

Vil du si at julemust er en type brus eller er det mer øl uten alkohol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Kaneel skrev (12 minutter siden):

Vil du si at julemust er en type brus eller er det mer øl uten alkohol?

Skulle säga brus. Jag gillar personligen inte öl men älskar julmust hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (7 minutter siden):

Skulle säga brus. Jag gillar personligen inte öl men älskar julmust hehe. 

Herlig! Skal kjøpe å smake er ikke overvettes begeistret for vanlig brus så tenker must har en mer «voksen» smak muligens 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Kaneel skrev (1 minutt siden):

Herlig! Skal kjøpe å smake er ikke overvettes begeistret for vanlig brus så tenker must har en mer «voksen» smak muligens 

Ja det är vanskligt att förklara men är nog lite mer spicy än vanlig brus kanske, absolut värd att testa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...