Kryneren Skrevet 13. oktober 2024 #1 Del Skrevet 13. oktober 2024 En ikke- erotisk berøring som kan tenne deg- hva vil det være? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 13. oktober 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 13. oktober 2024 Forvå gi et eksempel: Det kan jo grense til det erotiske, eller sensuelle, om en dame er litt sprudlende, ler og spøker, og berører armen min...tenner ikke akkurat, men er det noen man liker så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #3 Del Skrevet 13. oktober 2024 Kroppen er full av erogene soner ☺️. Jeg kan bli tent av at mannen min stryker meg over hoftene. Jeg vet at han liker å bli kysset på øret… Det er ekstra glede å kjenne partneren sin godt… Anonymkode: 05456...e0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. oktober 2024 #4 Del Skrevet 13. oktober 2024 Øyekontakten uten tvil ❣️. Bare se han dypt inn i øynene på en slik måte at han skjønner hva jeg vil 😉. Litt sånn lur i blikket... Det er noe av det mest sexy jeg kan tenke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå