Gå til innhold

Kvinner som blir med deg hjem fra byen, men hvor det ikke ender med sex? Ønsker svar fra kvinner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble plutselig en tråd om hva som defineres som voldtekt dette. 🤔 Men det var vel ikke det som var spørsmålet til ts?!? 

Skjerpings fra dere avsporingere!!! 

Anonymkode: 9e3c2...aa5

Må gå an å si fra at det er en BIG no-no å kle damer nakne og å beføle dem når de har mumlet nei glere ganger og ikke på noen som helst måte viser at de er kåte og klare! 

Anonymkode: 3214f...141

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så da er hun ikke ute av stand til å motsette seg handlingen....? 

Anonymkode: b1a34...1da

Hun har motsatt det handlingen! Hun har sagt nei. Hva er det du ikke forstår her?

Får dumme dette ned:

Jeg: Vil du ha en kopp kaffe?

Du: Nei

Så heller jeg kaffe over ansiktet ditt. Er dette ok?

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du tok på henne uten å møte motstand? Men stønnet eller vred hun seg i vellyst i det minste når du befølte henne, eller var hun bare frosset, på samme måte som et livredd dådyr i frontlys? 

Leste igjen, ser hun sa nei flere ganger. Vel, nei betyr nei. Du burde ikke ha gått så langt som å beføle henne og å kle henne helt naken, bra du gikk. For der var det trolig noe bagasje med tidligere overgrep.

Anonymkode: 3214f...141

Hun var ikke frosset til is. Haha. Og hun sa så visst ikke eksplisitt nei flere ganger. Men hun gav blandede signaler verbalt og det var grunnen til at jeg til slutt stoppet. 

Dette var over et tidsrom på flere timer og jeg trakk meg unna flere ganger og hun hadde fint muligheten til å gå om hun ville (gikk ut av leiligheten et par ganger for å snakke med venninner). 

Om dere leser dette som en situasjon hvor det var en sårbar jente som var frosset til is av redsel og ute av stand til å motsette seg en fremmed mann av frykt, så har dere feil bilde.

Akkurat dette er flere år siden nå, men jeg har i ettertid tenkt flere ganger på hva hun egentlig ville. Spiller ingen rolle nå. Kanskje hun bare var usikker. Vi hadde litt kontakt i tiden etterpå, men møttes aldri igjen. 

Anonymkode: f86da...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt med meg menn fra byen noen ganger, og jeg vil ikke ha sex med de. Vil kysse litt, og ligge og sove i armkroken til noen. Men det er jeg og helt ærlig om, før jeg tar med meg mannen hjem. 

Og de mennene som har blitt med meg hjem, bare holdt rundt meg, og ikke prøvd seg på noe som helst. Har jeg gjerne hatt sex med senere. 

Anonymkode: 98802...b86

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart har de nok lyst på deg, men vil vente med sex. Jeg er sånn, men har sagt i fra de gangene det har skjedd at det ikke blir sex☺️

Anonymkode: 8dc9d...efa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har absolutt mitt på det rene og det kunne aldri falt meg inn å utnytte en kvinne i en sårbar situasjon. Jeg mistenker dog at det er mange menn som ikke ville oppført seg som meg selv.

Derfor må jeg innrømme at jeg synes mange kvinner er overraskende naive når de blir med hjem en fremmed mann sent på natten. Jeg har vel ofte tenkt at de er heldige som ble med nettopp meg og ikke en annen mann. 

De fleste menn er oppegående. Du trenger ikke applaudere deg selv for at du ikke har sex med noen uten samtykke.

Anonymkode: 3e2c8...ee6

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De fleste menn er oppegående. Du trenger ikke applaudere deg selv for at du ikke har sex med noen uten samtykke.

Anonymkode: 3e2c8...ee6

Mange desperate menn der ute. Særlig de som er sultne og ikke får spist. Jeg tenker det er en unødvendig risiko for en kvinne å bli med en fremmed mann hjem midt på natten uansett. Så får det bare være om en kvinne i fremtiden en gang dropper å bli med nettopp meg hjem etter å ha lest dette. 

I forhold til trådens tema må jeg bare si at jeg er helt komfortabel med om en kvinne blir med meg hjem og det ikke skjer noe. Synes kanskje bare det er litt rart i en slik setting. En date en ukedag hadde vært noe annet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å bli bedre kjent på byen? Støy, andre folk. 

Å bli med hjem gir mulighet for å snakke litt dypere, så får man en ide om hvem den andre er og om det er noe man ønsker å utforske videre. 

Jeg skulle ønske det ikke var slik du skriver at å bli med hjem er et slags sterkt samtykke til sex. 

Anonymkode: e3352...0ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sex er til å forvente etter byen..😅 Hvis jeg tar med meg en mann er det enten for å bli kjent, rote litt (men sex med ukjente er uaktuelt for meg), eller at jeg bare synes det er koselig å sove med noen. De veldig få gangene jeg tar med meg en mann hjem pleier jeg å si det til de på forhånd da at det ikke blir sex, da det har gått gale før.

Anonymkode: 41f3e...b6e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt/vært på nach alene med jente/dame sikkert 100 ganger uten at sex har vært relevant. På nach så har vi noen ganger sovnet på sofaen kjapt, eller lagd nattmat, drukket, hørt musikk, synget høyt, skravlet, løst verdensproblemer etc etc. Men sex har aldri selvfølgelig aldri vært er tema da det er snakk om gode, gamle venner😊

Jeg har flere gode kvinnelige venner. Etter som vi har blitt eldre, så er det svært sjeldent vi er ute på byen lenger, men var jo det ofte da vi var yngre.

Anonymkode: ba4c6...ac1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må skjønne at definisjonen av voldtekt står i straffeloven. Menneskerettighetskonvensjonen og Grunnloven stiller strenge krav til klar lovhjemmel for å kunne straffe noen. Du kan ikke finne opp din egen definisjon av hva en voldtekt er. Les hva som står i straffeloven. Du finner på din egen definisjon.

Anonymkode: b1a34...1da

Ok vi har skjønt det. Du liker å voldta kvinner og prøver å rettferdiggjøre handlingene dine. Dette her et fantastisk eksempel på hvorfor man aldri må bli med en ukjent mann hjem

Anonymkode: 3bec4...f43

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av disse damene TS sikkert undrer seg over. Jeg har negative opplevelser og føler meg utrygg i startfasen av forhold. Jeg trenger å bruke tid på å bygge relasjoner. Jeg er aldri ute etter ONS, men jeg kan være ute etter å bygge en relasjon med en jeg liker godt og som jeg håper kan ha noe annet enn bare sex i tankene om vi fortsetter kvelden sammen.  Jeg trenger å bli kjent og også trygg på motparten uten forventninger eller krav om sex bare fordi muligheten er tilstede ved at vi er alene. Jeg trenger en som er interessert i meg og ikke bare kroppen min. Og jeg trenger en som kan forstå at jeg og kroppen min ikke alltid samarbeider like godt når det kommer til sex. Hvis jeg skulle hatt sex med noen første kvelden ville nok vedkommende aldri ønsket å møte meg igjen da jeg sikkert ikke ville innfridd kravene til det å være så fri og løssluppen som den type mannfolk ønsker. Ikke alle er ute etter ONS og hvis det er det eneste mannen er ute etter er det kanskje greit å avklare før man tar med noen eller blir med noen hjem? De mannfolkene jeg har blitt med hjem uten å ha sex har visst veldig godt at det ikke var sex som var i fokus da vi dro hjemover. Har også overnattet uten å ha sex flere ganger og de forholdene jeg har hatt har startet med en rolig bli-kjent-fase der sex kommer som en naturlig del, men ikke umiddelbart bare fordi vi overnatter. Sex kan være fint, men for de med negative opplevelser kan det dessverre være ganske utfordrende. Det trengs tålmodighet og evnen til å kunne lese litt mellom linjene for å opprette tillit og trygge relasjoner når det kommer til sex for enkelte kvinner. Dessverre er dette noe svært få menn forstår, eventuelt bryr de seg ikke hvis de uansett kun er ute etter sex. 

Anonymkode: 68fb8...678

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange ganger vært med damer hjem eller tatt med damer hjem uten at det har blitt sex eller forsøk på det. Er det så implisitt?

Anonymkode: 2888d...0a8

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://jusinfo.no/strafferett/seksualforbrytelser/voldtekt/
Finner det ikke på.
Vil også anbefale deg å se på denne:

IMG_2964.jpeg

Anonymkode: fdc39...d35

Altså veldig glad eks samboer ikke fulgte denne, han var usosial og aldri med ut og vi hadde aldri så bra sex som når jeg kom full hjem etter å ha vært ute med idioter og var glad for å komme hjem til min gode mann som kunne utnytte tilstanden😂

Anonymkode: 2b238...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså veldig glad eks samboer ikke fulgte denne, han var usosial og aldri med ut og vi hadde aldri så bra sex som når jeg kom full hjem etter å ha vært ute med idioter og var glad for å komme hjem til min gode mann som kunne utnytte tilstanden😂

Anonymkode: 2b238...4dc

Ville du vært like glad (og synes det var like morsomt 😂) om det var noen andre enn din gode mann som utnyttet tilstanden? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 16.02):

https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/sex-og-samtykke/

jeg er ikke den du siterte. Men samtykke er viktig. Det er både verbal samtykke/nonverbal samtykke det er snakk om. Fravær av er «ja» er per def grenseoverskridende og kan uten tvil defineres som voldtekt.

Når det kommer til det du spør om. Mange kan vel ha lyst til å bli bedre kjent med deg, ønsker ikke å ha sex første gangen men vil bli «bedre kjent». Man må ikke ha sex selv om man er med noen hjem liksom 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fdc39...d35

Det er vanskelig å avgjøre hvem som vinner i en sånn sak, jeg spør feks aldri kona om samtykke. Hvis en voksen dame med vett i huet ikke kan si nei når lysten falmer og fyren ikke har vært truende så er det litt som ansvarsfraskrivelse. Det er ansvar på begge parter. 

Anonymkode: b9e33...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 18.52):

Jeg er en av disse damene TS sikkert undrer seg over. Jeg har negative opplevelser og føler meg utrygg i startfasen av forhold. Jeg trenger å bruke tid på å bygge relasjoner. Jeg er aldri ute etter ONS, men jeg kan være ute etter å bygge en relasjon med en jeg liker godt og som jeg håper kan ha noe annet enn bare sex i tankene om vi fortsetter kvelden sammen.  Jeg trenger å bli kjent og også trygg på motparten uten forventninger eller krav om sex bare fordi muligheten er tilstede ved at vi er alene. Jeg trenger en som er interessert i meg og ikke bare kroppen min. Og jeg trenger en som kan forstå at jeg og kroppen min ikke alltid samarbeider like godt når det kommer til sex. Hvis jeg skulle hatt sex med noen første kvelden ville nok vedkommende aldri ønsket å møte meg igjen da jeg sikkert ikke ville innfridd kravene til det å være så fri og løssluppen som den type mannfolk ønsker. Ikke alle er ute etter ONS og hvis det er det eneste mannen er ute etter er det kanskje greit å avklare før man tar med noen eller blir med noen hjem? De mannfolkene jeg har blitt med hjem uten å ha sex har visst veldig godt at det ikke var sex som var i fokus da vi dro hjemover. Har også overnattet uten å ha sex flere ganger og de forholdene jeg har hatt har startet med en rolig bli-kjent-fase der sex kommer som en naturlig del, men ikke umiddelbart bare fordi vi overnatter. Sex kan være fint, men for de med negative opplevelser kan det dessverre være ganske utfordrende. Det trengs tålmodighet og evnen til å kunne lese litt mellom linjene for å opprette tillit og trygge relasjoner når det kommer til sex for enkelte kvinner. Dessverre er dette noe svært få menn forstår, eventuelt bryr de seg ikke hvis de uansett kun er ute etter sex. 

Det er jo veldig populært å dra på byen for å ordne litt tilfeldig sex da, jeg har blitt skuffet når det kom til stykket og det bare ble med overnattingen. 

Veldig koselig kveld ellers, men skulle ønske at vi var på samme bølgelengde hele veien. 

Anonymkode: b9e33...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt å vite hva damene ønsker visst de er bare sånn halvhjertet i sin respons, men jeg vet at jeg uansett mister lysten selv, visst der ikke er noe engasjement.

Men har også vært borti tilfeller der kvinner er veldig reservert og kommer med blandede signaler som TS sier, for eksempel dette passer seg ikke, jeg er ikke noe ONS dame altså, jeg kjenner deg jo ikke og lignende. Men av og til så snur situasjonen seg når jeg sier, det er jo helt greit, vi må jo ikke nødt til å ligge sammen. Da kan hun ofte bli den som tar initiativet, mens andre kan bli bekymret for at det er noe gale med dem.

Anonymkode: 2b7d6...933

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...