Gå til innhold

Gjøre nummer to på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 20.27):

Ikke for å tråkke noen på tærne, men jo. Verste jeg vet er når jeg går inn på en do og kjenner at noen har gjort nr.2 der. Har faktisk snakket med kollegaer om dette og de fleste av oss (kvinner) gjør absolutt ikke nr.2 på jobb. 

Anonymkode: 63693...0bf

Kvinne her og, selvsagt gjør jeg nr 2 på jobb. Det har aldri falt meg inn at det skal være problematisk,

Anonymkode: 067bc...8db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.29):

Da håper jeg dere liker hemorider, for de vil komme om dere fortsetter å holde dere når dere egentlig må på do 🙃

Anonymkode: 0d348...970

Eller at man får akutt diare på jobb. Det kan jo skje og da er det jo vanskelig å holde seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nummer 2 på jobb hvis jeg skulle føle trangen. Tilbringer såpass mye av min våkne tid på jobb at det er helt uaktuelt å ikke kunne gjøre det. Er heldig med at det er få andre kvinner jeg deler do med, og at må gå inn for å kjenne lukta/høre lyder. 

Har du mulighet til å gå til et annet toalett i samme bygning, som ikke ligger klin inni der folk sitter? 

Anonymkode: c6efa...e4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bare å eie det, og gå på do 8.30?

Anonymkode: 626f4...99a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man

Anonymkode: 3b419...c29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, man skal virkelig ikke måtte "stå frem" med at man bruker toalettet til det det er ment for.

Anonymkode: d0b98...ad5

Dersom man synes det er flaut at det lukter, er det da mye bedre å informere om det enn å gå rundt å være flau.

Får håpe det er mest menn der. Vi driter bokstavlig talt i slik. Det er stort sett utelukkende kvinner som synes normale kroppslige funksjoner er flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ikke nr to på jobb. Da drar jeg ut og gjør det en annen plass. Kommer sikkert av en dårlig opplevelse jeg hadde på en arbeidsplass for endel år siden. 
Måtte bæsje og gjorde det på det lille unisex toalettet på jobben. Når jeg var ferdig kom den hotteste dama på jobben inn etter meg og skulle på do. 
Det gikk ikke mange sekundene før hun kom ut igjen, ropte navnet mitt, "For helvete så det lukter her. Har noen kravla inn i rumpa di og daua?" Så alle hørte det og gapskrattet.

Anonymkode: f4185...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.28):

Kvinne her og, selvsagt gjør jeg nr 2 på jobb. Det har aldri falt meg inn at det skal være problematisk,

Anonymkode: 067bc...8db

Enig!

Anonymkode: af638...7b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...