Gå til innhold

Tynne strømper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Funker stayups å bruke en hel dag, på jobb f eks? Tenkte å teste, men hører gjerne erfaringer. Sliter litt med å finne strømpebukser som holder seg opp eller som ikke strammer, så er litt på jakt etter alternativer. Har også tenkt på strømpebelte, men tenker det kanskje er litt mer styr. 

Anonymkode: 04bf0...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lange bein da, men de jeg prøvde rakk bare litt over knea, kanskje 20cm, og når du sitter med et knekort skjørt/kjole eller enda kortere, er det veldig lite elegant at overgangen øverst på strømpene blir synlige. Nesten litt horete hvis du skjønner hva jeg mener. Så nei, de kjøper jeg ikke lenger. Sikker på at det finnes strømpebukser som holder seg oppe!

Anonymkode: c43df...2c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta trusa utenpå strømpebuksa eller bruk body over. Da sklir den ikke ned.

Anonymkode: f66fd...4cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ta trusa utenpå strømpebuksa eller bruk body over. Da sklir den ikke ned.

Anonymkode: f66fd...4cc

Skulle til å si det samme. Funker fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skulle til å si det samme. Funker fint det!

Ikke så keen på body, men kan jo ha en shorts eller truse over, ja. Men tror jeg tester stayups og ser om de funker. Har stort sett kjoler og skjørt til kneet, så skal ikke være fare for at jeg viser strømpekanten. 

Anonymkode: 04bf0...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever aldri at strømpebukser sklir ned. Stay ups er det en del år siden jeg prøvde sist og de var irriterende og skled ned.

Anonymkode: b91f8...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Opplever aldri at strømpebukser sklir ned. Stay ups er det en del år siden jeg prøvde sist og de var irriterende og skled ned.

Hvilket merke? Går de langt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilket merke? Går de langt opp?

Jeg bruker mye forskjellig. Har ikke noe fast merke. Kjøper fra Lindex. Oroblue, pierre robert, hm til mer high end fra strømpebutikk. Men jeg passer på å kjøpe i riktig størrelse, for liten størrelse vil sige ned. Jeg kjøper både vanlig og hold in.

Eneste strømper jeg har opplevd at sklir ned er ull så der kjøper jeg hold in varianten til pierre Robert og den rikker seg ikke hele dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...